یک تحلیل جالب ، راستی چرا؟

دوستان لطف کنید و یک نگاهی به وبلاگ دوست عزیزم بندازید که چقدر زیبا چند سوال را مطرح نمودند و قطعا از طرف ذینفع قضیه ، بی جواب خواهد ماند. چرا؟
چون جوابی ندارند.

بعد ، یک عده همچین سنگ اینها را به سینه میزنند که نگو …………….. .

بقیه اش با خودتان ،

خوش باشید

23 دیدگاه

  1. نیلو said,

    آوریل 6, 2011 در 1:22 ق.ظ.

    منم خواندمش خیلی جالب و منطقی بود. ممنون

    • امیر said,

      آوریل 6, 2011 در 7:18 ق.ظ.

      ایشان قلم شیوائی دارند و کاملا هم منطقی نوشتند.
      خوش باشی

  2. ثنا said,

    آوریل 6, 2011 در 5:57 ق.ظ.

    امیر جان چه انتظاری غیر از این از دلالان مهاجرت دارید؟من که هر کس به من میگه چیکار کنم برای مهاجرت آدرس سایت مهاجرت و فرمها را بهش میدم.همین

    • امیر said,

      آوریل 6, 2011 در 7:19 ق.ظ.

      مصیب جان من کلا با دلال جماعت مشکل دارم و نمیتونم ۱ درصد هم قبول کنم که طرف دلسوز هست.
      خوش باشی

  3. sara said,

    آوریل 6, 2011 در 6:34 ق.ظ.

    امیر جان اگه یادت باشه چند وقت قبل گفتم شما با وکیلای مهاجرت فرق دارین.آقای مختاری با اینکه ادعا میکنه که چقدر موکل داره ولی خیلی بعد از خبررسانی توی وبلاگهای مثل شما یه خبرو اعلام میکنه و همیشه هم ادعا میکنه که با پیگیری کنپارس مشکلات حل میشه.به نظر من بهتره فعلا مسابقه هفت سینشو به سرانجام برسونه.

    • امیر said,

      آوریل 6, 2011 در 7:22 ق.ظ.

      لطف داری سارا جان. نمیدونم یادت هست یا نه که چند نفر از دوستان از من خواستند که من هم در ارتباط با آن پتیشن در وبلاگم اطلاع رسانی کنم و من که مقاومت کردم یکی از دوستان دلخور هم شده بود و میگفت که ایشان اگر تبلیغ برای خودش میکنه این کارش کمک به ما هم هست. اما الان مشخص هست که آن کار فقط تبلیغاتی بود و هیچ خروجی نداشت.
      خوش باشی

  4. آوریل 6, 2011 در 8:32 ق.ظ.

    سلام دوستان،

    راستش نمیدونم که چطور این بحث رو مطرح کنم که باعث سؤ تفاهم نشه. ولی‌ باور کنید که استفاده از لغاتی مثل همه، …… یک جور کم لطفی‌ است. یک مثالی مطرح می‌کنم. اگر شما به عنوان مثل سردرد داشتید و تونستید که با مسکن آن را دارمان کنید آیا میتانید به همه بگید که با مسکن هر نوع سر دردی را درمان کنند و یا اینکه همه دکترها کلاه بردارن و …..البته که نه.

    به نظرم وکلای مهاجرتی هم به همین صورت هستن. مثل هر شغل دیگه در این قشر هم آدم خوب و بد پیدا می‌شه. به نظرم منصفانه نیست که از دم کار همه این افراد را زیر سوال ببریم. منم خودم یک شرکت خدمات مهاجرتی دارم. تبلیغ هم نکردم. سعی‌ کردم همیشه بهترین سرویس را به مشتریم بدم، همیشه در دسترس باشم و دروغ هم نگم. اکثر خدماتم هم آنلاین است. ممنون میشم اگر به سایت من هم سر بزنید و اجازه بدید منم از نظرات شما مطالعه بشم.

    CanadaExpert.ca

    ارادتمند همه شما

    • آرین said,

      آوریل 7, 2011 در 2:15 ق.ظ.

      سلام دوست عزیز . بد نیست لااقل فهرست مشاغل نیروی فدرال رو آپدیت کنید چون به سایت شما سر زدم و دیدم هنوز بر اساس 38 رشته هست
      ارادتمند
      آرین

  5. آوریل 6, 2011 در 2:54 ب.ظ.

    سلام آقای امیر
    خواستم از لطفتون به کوله بار مجددا تشکر کنم

    • امیر said,

      آوریل 6, 2011 در 3:04 ب.ظ.

      اختیار دارید ، تحلیل زیبا ، نتیجه گیری دقیق و خب طبعا ، قلم زیباتر که من ندارم را ، همه دنبالش هستند.
      کار خاصی نکردم.
      خوش باشی

    • امیر said,

      آوریل 6, 2011 در 3:05 ب.ظ.

      اختیار دارید ، تحلیل زیبا ، نتیجه گیری دقیق و خب طبعا ، قلم زیباتر که من ندارم را ، همه دنبالش هستند.
      کار خاصی نکردم
      خوش باشی

    • امیر said,

      آوریل 6, 2011 در 3:05 ب.ظ.

      سلام
      اختیار دارید ، تحلیل زیبا ، نتیجه گیری دقیق و خب طبعا ، قلم زیباتر که من ندارم را ، همه دنبالش هستند.
      کار خاصی نکردم.
      خوش باشی

  6. zoya said,

    آوریل 7, 2011 در 12:13 ق.ظ.

    من چندین بار با همین دلال ذکر شده برای راهنمایی گرفتن در زمینه گرفتن پذیرش تحصیلی تماس گرفتم وگفتن کارشناس مخصوص داریم امروز نیست فلان روز میادوگفتم هزینش را از طریق حساب بانکی میفرستم فقط چند سوال دارم…… فلان روز زنگ زدم کارشناس گفت اطلاعات رو ای میل میکنم بگیر……. ایمیل رو باز کردم دیدم خالیه …. زنگ زدم گفت وا…… نرسیده…. فردا ای میل میکنم چند روز بعد ای میل کردن خالی….
    بعد از 20 روز چند بار زنگ زدن جوابشون رو ندادم تا اینکه جواب دادم.
    خانم: کارشناسمون فلان روز میاد میخاد با شما مشاوره کنه منم گفتم دست شما درد نکنه نمیخام دیگه…….

    • امیر said,

      آوریل 7, 2011 در 7:50 ق.ظ.

      زویا جان این هم یک شگرد هست برای حفظ مشتری ، اما به غلط.
      خوش باشی

  7. آوریل 7, 2011 در 1:01 ق.ظ.

    […] ریدر وبلاگهای مهاجرتی یک تحلیل جالب ، راستی چرا؟همه چیز درباره کردیت کارت و سیستم اعتبار بانکی در […]

  8. آرین said,

    آوریل 7, 2011 در 2:12 ق.ظ.

    امیر خان
    تحلیل زیبایی بود . مطمئن هستم نظر شما هم همینه و این دلگرمی هست واسه همه دوستان .
    ارادتمند
    آرین

    • امیر said,

      آوریل 7, 2011 در 7:56 ق.ظ.

      مسلما من هم با ایشان هم عقیده هستم.
      خوش باشی

  9. Moon said,

    آوریل 7, 2011 در 10:16 ق.ظ.

    سلام امیر جان جان :

    می بینم کولاک کردی ، خواهشا این وکیل مکیلا(مشاورین کارگشا) رو ولشون کن ازشون چیزی ننویس عزیزم بگذار محیط خودمون همین جوری باقی بمونه عزیز جان
    خبری چیزی جدید نیومده ؟ بوی مدیکالی چیزی ؟

    سلامت و موفق باشی

    • امیر said,

      آوریل 7, 2011 در 10:48 ق.ظ.

      نه بابا چرا حرف واسه من در میاری ؟ من که کاری به کار اون ها ندارم !!!
      چرا ، مدیکال ها داره میاد اما برای کسانی که از طریق لیست مشاغل ۲۹ تائی اقدام کرده اند. جالب نیست؟
      خوش باشی

  10. Moon said,

    آوریل 7, 2011 در 11:02 ق.ظ.

    سلام امیر جان جان :

    چی بگم ، خوب که بچه ها تکلیفشون مشخص میشه من آدم بخیلی نیستم ولی امیدوارم 38 شغله ها هم که مال 2009 هستند پرونده هاشون یک تکونی بخوره مدیکالاشون بیاد

    قربونننننت

    • امیر said,

      آوریل 7, 2011 در 10:12 ب.ظ.

      من هم دوست عزیز امیدوارم که تکلیف دوستانی که ۲۰ ماه هست منتظرند ، زودتر معلوم بشه.
      خوش باشی

  11. saeed said,

    آوریل 14, 2011 در 2:13 ق.ظ.

    البته وکیل من همین شرکت هست و تا حالا هم تقریبا اکثر موکلاش ازش راضی بودن نمیدونم شاید درست بگین !

    • امیر said,

      آوریل 14, 2011 در 7:24 ق.ظ.

      مشاور سعید جان ، عنوان «وکیل» خیلی دهان پر کن هست ، البته از جانب خود آنها که عنوان میکنند.
      از اینکه از ایشان و خدمات شرکت ایشان راضی هستی ، خوشحالم و امیدوارم که همانطور که فرمودید ، تمام کسانی که از خدمات این شرکت مشاوره ای استفاده میکنند ، راضی باشند.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

