مکتب کمال

نمیدونم تا چه حد با «مکتب کمال» و بنیانگذار آن آقای دکتر محمود معظمی آشنا هستید.
آیا تا به حال در سخنرانی و سمینار های ایشان شرکت کرده اید و یا به آنها گوش داده اید؟

توصیه اکید میکنم که با مکتب کمال در ارتباط باشید.
سخنرانی ، سلسله سمینار و محصولات ارائه شده آقای دکتر معظمی واقعا تاثیرگذار هست.

خوش باشید

10 دیدگاه

  1. بهراد said,

    آوریل 6, 2011 در 2:44 ب.ظ.

    من نمیشناختم. دو ویدئو روی یوتیوب بود که نگاه کردم و خوب بود. اما به نظر من توی این مایه ها کار دکتر فرهنگ هلاکویی خیلی عالی است. روی یوتیوب هم کلی از فیلمهایش هست.

    • امیر said,

      آوریل 6, 2011 در 2:51 ب.ظ.

      بله ایشان متاسفانه در یوتیوپ سخنرانی زیادی ندارند اما کار ایشان هم فوق العاده هست. راستی من رو بیخبر نگذار !!!
      خوش باشی

  2. نلی said,

    آوریل 6, 2011 در 8:40 ب.ظ.

    من از 7 سالگی می شناسمشون اگر گفتین چطوری؟!!!

    • امیر said,

      آوریل 6, 2011 در 8:46 ب.ظ.

      به به کوئین عزیز.
      فامیلتون هستند؟
      خوش باشی

      • ramin said,

        آوریل 7, 2011 در 10:56 ق.ظ.

        وقتی صحبت از هفت سالگی به میون میاد معلومه دکتر اون موقع معلم بودن احتمالاً .

      • امیر said,

        آوریل 7, 2011 در 10:11 ب.ظ.

        احتمال داره رامین جان اما ۲ تا مساله هست؛
        ۱- تا آنجا که من اطلاع دارم ، آقای دکتر معلم مدرسه نبودند.
        ۲- معلم کلاس اول هم اغلب خانوم هست.
        خوش باشی

  3. نلی said,

    آوریل 7, 2011 در 4:57 ب.ظ.

    نچ،پاسخ شما صحیح نمی باشد.

    • امیر said,

      آوریل 7, 2011 در 10:13 ب.ظ.

      ۲۰ سوالیه؟
      پس جواب ها رو چک کن.
      خوش باشی

  4. nelly said,

    آوریل 9, 2011 در 7:07 ق.ظ.

    ایشون قبلا در کلاسهای مکتب پنا(پرورش نیروی انسانی) که ابراهیم خواجه نوری موسسش بودن شرکت می کردن و من هم در نقش نخودچی معرکه همراه مادرم به کلاسها می رفتم یعنی آشنایی ما به حدود 70 سال قبل برمیگرده😀

    • امیر said,

      آوریل 9, 2011 در 9:19 ق.ظ.

      معما حل شد.
      اما بنظر نمیاد که دکتر اینقدر پیر باشند ، شما رو نمیدونم !!!
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

