عجب گیری کردم ، نه؟؟!!!

میخواهم «داستان کاریابی کانادا» را جمع کنم و قسمت آخر را بنویسم ، اما نمیشه.
دلایل زیادی هست برای آن :
– انتخابات کانادا که فردا برگزار میشه و خیلی خیلی حساس شده ، هم برای مهاجران فعلی و هم برای مهاجران آینده. اعتقاد بر این هست که باید به هر کسی رای داد ، غیر از محافظه کارها !!!
– مشغله فکری که اصلا بهم اجازه نمیده که تمرکز داشته باشم. باور کنید که بعضی موقع ها احساس میکنم که توی سرم جنگ شده !!! تا به الان سابقه نداشته که اینجوری باشم.
– مشغولیت های بیخودی که برای خودم بوجود آورده ام.

در هر صورت ، انشاءالله که در آینده بسیار نزدیک پست ناتمامم را جمع میکنم.

خوش باشید

30 دیدگاه

  1. zoya said,

    مه 2, 2011 در 7:36 ق.ظ.

    بابا کمک کنین رای ها رو بشمارید دیگه !

    • امیر said,

      مه 2, 2011 در 7:49 ق.ظ.

      من هم خیلی دوست دارم که زودتر قال قضیه کنده بشه.
      خوش باشی

  2. zoya said,

    مه 2, 2011 در 7:39 ق.ظ.

    میگم ماها کارمون جور بشه کمی از بار فکری شما هم کم میشه یعنی از تعداد جوندگان مخت کم میشه واین باعث صلح در مغزت میشه امیر جان
    GOOD LUCK

    • امیر said,

      مه 2, 2011 در 7:50 ق.ظ.

      شاید اما فکر نکنم که صلحی پایدار باشه !!!
      خوش باشی

  3. سروناز said,

    مه 2, 2011 در 8:03 ق.ظ.

    سلام به نظرت کی رای میاره؟

    • امیر said,

      مه 2, 2011 در 8:10 ق.ظ.

      اصلا مشخص نیست ، خیلی شیر تو شیر شده اما فکر میکنم که لیبرال ها شانس بیشتری دارند.
      خوش باشی

  4. شقایق said,

    مه 2, 2011 در 12:18 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    امیدوارم بهترین شغلی که مطلوبته رو بتونی پیدا کنی چون با ابن همه کمکی که به ما مهاجرین می کنی ، حقته که لایق بهترینها باشی …. برات بهترینها را آرزومندم …

    • امیر said,

      مه 2, 2011 در 1:31 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت شقایق جان
      خوش باشی

  5. نجمه said,

    مه 2, 2011 در 7:10 ب.ظ.

    سلام امیر خان
    یعنی الان من باید نگران بشم؟ آخه CBC الان گفت جناح حاکم تا الان با 41 درصد جلوست و لیبرالها ظاهرا سومند!!اینم از شانس ایرانیها!! منو بگو چقدر از متانت هارپر در حرف زدنش خوشم میاد!!

    • امیر said,

      مه 2, 2011 در 7:45 ب.ظ.

      بله من هم رودست خوردم !!!
      نتیجه تقریبا قطعی شده و جناح حاکم با قدرت بیشتر ، کابینه را تشکیل خواهد داد.
      انشاءالله که خیره.
      خوش باشی

  6. canadaexpert said,

    مه 2, 2011 در 10:19 ب.ظ.

    واقعا نمیدونم که چه تحلیل کنم؟

    • امیر said,

      مه 2, 2011 در 10:21 ب.ظ.

      باید منتظر روزهای آینده بود.
      خوش باشی

  7. مسیب said,

    مه 3, 2011 در 6:07 ق.ظ.

    سلام امیرجان
    فکر کنم یکی از گیرها درست شد.انتخابات تموم شده .
    آخه این هم شد انتخابات ؟ در عرض یک ساعت نتیجه مشخص شد ،حداقل یه چند روز مردم را سر کار میذاشتید بعد نتیجه را می گفتید

    • امیر said,

      مه 3, 2011 در 8:58 ق.ظ.

      آره والا ، باید چند روز طول میکشید ، آخرش هم دعوا میشد !!!
      خوش باشی

  8. zoya said,

    مه 3, 2011 در 8:07 ق.ظ.

    فکر کنم انچه نباید میشد شد امیر جان .باید زبان بخونیم بازم؟؟؟؟

    • امیر said,

      مه 3, 2011 در 8:58 ق.ظ.

      نمیشه نظر قطعی داد ، باید دید چه خواهند کرد.
      خوش باشی

  9. sara said,

    مه 3, 2011 در 10:34 ق.ظ.

    سلام امیر جان.امیدوارم که زودتر کارات روبراه و بر وفق مراد بشه.
    به قول خودت:
    خوش باشی

    • امیر said,

      مه 3, 2011 در 10:37 ق.ظ.

      ممنونم سارا جان از لطفت.
      خوش باشی

  10. نیلو said,

    مه 4, 2011 در 3:52 ق.ظ.

    در هر حال انتخابات تمام شد و امیدوارم شما هم در کارهاتون موفق باشید. ما که منتظر نوشته های شما هستیم

    • امیر said,

      مه 4, 2011 در 8:22 ق.ظ.

      سعی میکنم نیلو جان آخر هفته بنویسم.
      خوش باشی

  11. shida said,

    مه 5, 2011 در 10:26 ب.ظ.

    سلام بالاخره چشم ما هم به جمال وبلاگتون روشن شد.بعد از مدتها بی خبری همه مطالبت رو خوندم به قول خودت خوش باشی

    • امیر said,

      مه 5, 2011 در 10:29 ب.ظ.

      رسیدن به خیر. جایی تشریف داشتید؟؟
      خوش باشی

  12. shida said,

    مه 5, 2011 در 11:01 ب.ظ.

    وای که که سرعت عملت منو کشته نه امیر جان بهت که گفته بودم به وبت دسترسی ندارم بعد از تلاش دوباره برای ایلتس قبل از عید 10 امتیاز اوردم من 11 امتیاز میخام که حسابی دپرس شدم و قضیه رو بکلی کنار گذاشتم .دنبال کار طبابتم رفتم ولی برگشتم و مصصمتر به رفتن شدم حالا اخر اردیبهشت دوباره امتحان میدم همه مدارکم رو اماده کردم گیر ایلتس هستم اگه این بار نتیجه بده شاید به امسال برسم برام دعا کن.

    • امیر said,

      مه 6, 2011 در 7:16 ق.ظ.

      اینو با تاخیر مینویسم ، چشم نخورم !!!
      انشاءالله که موفق خواهی شد ، هیچ زمانی از هیچ کاری که تصمیم گرفتی ، ناامید نشو ، بدان که اگر مصمم هستی ، قطعا موفق خواهی شد.
      خوش باشی

  13. احد said,

    مه 6, 2011 در 1:52 ق.ظ.

    امیرخان
    امیدوارم زودتر همه چیز روبراه بشه
    منتظر نوشته های شما هستیم ها .
    مخلصم
    احد

    • امیر said,

      مه 6, 2011 در 7:19 ق.ظ.

      بزرگواری.
      ممنون از لطفت احد جان.
      خوش باشی

  14. reza1100 said,

    مه 6, 2011 در 8:12 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    به نظرم بهترین مزیتی که این گروه انتخاب شده داشته اند نظرشون مبنی بر سرعت رسیدگی به پرونده هاست . البته بگذریم که در حد نظریه باقی موند و قطعیت نیافت. اما لااقل آدم دلش خوشه که پیش خودشون میگن باید زود تکلیف رو تعیین کرد.
    خوش باشید

    • امیر said,

      مه 6, 2011 در 8:15 ق.ظ.

      تو کجایی الان؟
      انشاءالله که همینطوره که میگی.
      خوش باشی

  15. رامین said,

    مه 6, 2011 در 10:51 ب.ظ.

    امیر جان سلام
    اگر امکانش هست توضیحی در مورد نتیجه انتخابات و تاثیر اون بر روند مهاجرت ارائه بدید.
    ممنون

    • امیر said,

      مه 6, 2011 در 11:49 ب.ظ.

      رامین جان ، حزب محافظه کار با حداکثر آرا ، برنده انتخابات شد و باز هم آقای هارپر ، البته با قدرت بیشتر ، باید تشکیل کابینه دهند.
      استنباط من این هست که همان رویه ادامه پیدا خواهد کرد و قانونی که قول تغییرش را آقای کنی داده بودند ، در پایان جون ابلاغ خواهد شد.
      فکر میکنم که وزیر آینده مهاجرت ، شخصی غیر از آقای کنی باشد و باید دید که منطق وزیر جدید چه چیزی میباشد.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

