ابطال نتایج قرعه کشی لاتاری امریکا

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه امریکا ، بدلیل مشکلاتی که در نرم افزار قرعه کشی کننده لاتاری سال ۲۰۱۲ وجود داشته ، نتایج این قرعه کشی که اول ماه می اعلام شده بود ، عادلانه نبوده و ابطال گردیده است.

قرعه کشی لاتاری سال ۲۰۱۲ مجددا و از اول انجام خواهد شد و نتایج آن حدود ۱۵ جولای اعلام میگردد.
اصل خبر را هم میتوانید از اینجا ببینید.

لذا کلیه کسانی که به عنوان برنده اعلام شده اند و یا آنکه برنده نشده اند ، مجددا در قرعه کشی شرکت داده میشوند.

خودتان را بگذارید جای آن بندگان خدایی که ۲ هفته هست دارند قبولی خود را جشن میگیرند و …………… .

خوش باشید

31 دیدگاه

  1. سیاوش said,

    مه 14, 2011 در 10:48 ب.ظ.

    سلام
    من خودم را جای آن چند میلیون می گذارم که به این بهانه دوماه دیگر هم امید در دلهاشان زنده می ماند.

    • امیر said,

      مه 14, 2011 در 10:53 ب.ظ.

      بله سیاوش جان ، ولی خدایش ضد حال بدی بود. انشاءالله که برای همه خیر باشه.
      خوش باشی

  2. سیاوش said,

    مه 14, 2011 در 10:52 ب.ظ.

    سلام
    من خودم را جای آن چند میلیون نفری می گذارم که با این خبر دو ماه دیگر هم امید دردلشان زنده می ماند

  3. مه 15, 2011 در 1:01 ق.ظ.

    […] ریدر وبلاگهای مهاجرتی ابطال نتایج قرعه کشی لاتاری امریکالطفا همفکری کنینچشم در مقابل چشم شايد بله شايد […]

  4. تیتی said,

    مه 15, 2011 در 5:51 ق.ظ.

    یعنی الان مایی که اصلن شرکت نکرده بودیم حق شرکت داریم؟

    میگم خوب شد من شرکت نکرده بودمااا وگرنه الان خیلی ناراحت میشدم که دوباره باید قرعه کشی بشه😀

    • امیر said,

      مه 15, 2011 در 9:04 ق.ظ.

      نه بابا ، فقط قرعه کشی دوباره انجام میشه نه ثبت نام !!!
      خوش باشی

  5. نیلو said,

    مه 15, 2011 در 6:16 ق.ظ.

    عجب اتفاقی افتاد!!! انشاا… که خیر هست

    • امیر said,

      مه 15, 2011 در 9:05 ق.ظ.

      انشاءالله که خیره
      خوش باشی

  6. مسیب said,

    مه 15, 2011 در 6:22 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    من اونروز نتونستم بهتون زنگ بزنم ولی منتظر تماستون هستم . ولی جالبه من هم شرکت کرده بودم اصلا نرفتم نتیجه را چک کنم

    • امیر said,

      مه 15, 2011 در 9:06 ق.ظ.

      ممنونم مسیب جان ، باهات تماس میگیرم
      خوش باشی

  7. نلی said,

    مه 15, 2011 در 8:53 ق.ظ.

    یعنی امیر فکرش بکن؟!!!! واویلا از هر دو جهت

    • امیر said,

      مه 15, 2011 در 9:10 ق.ظ.

      واویلا از هر ۳ جهت !!!
      خوش باشی

  8. مهتا said,

    مه 15, 2011 در 10:18 ق.ظ.

    با سلام
    من خواهرم یکی از کسانی بود که مثلا برنده لاتاری شده بود وحالا خیلی خیلی ناراحته تازه ضرر مالی بسیاری کرد چون اسپل اسمش رو تو ثبت نام اشتباه نوشته بود وکیل هم گرفت و3000 دلار هم به وکیله داد تازه برای دانشگاه از استرالیا پذیرش گرفته بود که اون روهم دیفر کرد واسه سال بعد وحالا از اینجا مونده واز اونجا رونده شده خودمم که 13 ماهه از فایل نامبر دمشقم می گذره و خودتون بهتر می دونید هیچی به هیچی لااقل اگه من می رفتم یه کاری می کردم که اون هم بیاد ولی می ترسم آخرشم ریجکت بشیم و فقط لطمه روحیش واسمون بمونه لعنت به این زندگی .من نمی دونم تا کی باید تو این خراب شده عمر تلف کنیم .لطفا دوستان خارج نشین نگن که اونجا بهشت نیست واز این مزخرفات من تصور بهشت ندارم ولی من میدونم شما ها هم می دونید که اونجا خیلی شرایط زندگی بهتره اگه نبود نمی رفتید و اگرم رفته بودید وبعد فهمیدید برمی گشتید.

    • امیر said,

      مه 15, 2011 در 10:43 ق.ظ.

      واقعا متاسفم مهتا جان ، خواهر شما جزو کسانی هستند که ضرر کردند اما این را بدانید که لاتاری یک نوع شرط بندی و قمار هست که در آخرین شرایط ممکن هست همه چیز تغییر کند. حتی خیلی ها در زمان صدور ویزا رد میشوند. پس خیلی هم نباید دلبسته بود. البته شرایط شما و خیلی از دوستان دیگر که قصد خروج دارید ، قابل درک هست و امیدوارم که شرایط به نحو خیلی خوبی برایتان فراهم شود.
      خوش باشی

  9. احد said,

    مه 15, 2011 در 11:07 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    خبر جالبی بود ولی نکته شهامت برگزار کنندگان لاتاری هست که به اشتباه به این بزرگی اقرار کردن و سعی در برطرف کردن اونو دارن . واقعا اگه مملکت ما بود همچین کاری می کردن؟
    مخلصم

    • امیر said,

      مه 15, 2011 در 11:37 ق.ظ.

      احد جان در کشوری که کوچکترین اشتباه از جانب رئیس جمهور ، موجب رسوایش از جانب مطبوعات میشود ، انتظاری غیر از این نیست.
      خوش باشی

  10. sama said,

    مه 15, 2011 در 11:49 ق.ظ.

    vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    • امیر said,

      مه 15, 2011 در 11:57 ق.ظ.

      چی شد؟ نکنه جزو برندگان بودی؟
      خوش باشی

  11. یک منتظر said,

    مه 15, 2011 در 9:46 ب.ظ.

    سلام
    روز به خیر
    نمی دونم اینو شنیدید یا نه که یک خانم ایرانی نزدیک 20 بار در لاتاری شرکت کرده بود و آخرش برنده شد و الان آمریکاست.جدی می گم…
    پس این عزیزان هم باید با پشتکار بیشتری در لاتاری شرکت کنند و ادامه بدهند.
    یک سوال هم از حضورتون داشتم و اون اینکه از فایل نامبر دوم تا مدیکال درسته که زمان برای هر پرونده ای متفاوته .اما به ما گفته اند از 12 تا 18 ماه زمان می بره .شما فکر می کنید بیش از این هم ممکنه طول بکشه؟؟؟

    • امیر said,

      مه 15, 2011 در 10:27 ب.ظ.

      اصولا لاتاری یعنی همین ، قرار نیست که همه و همیشه برنده باشند. همش شانسی هست.
      کی گفته ۱۲ تا ۱۸ ماه؟
      تا الان دوستانی هستند که ۲۴ ماهه که در انتظارند.
      در حال حاضر هیچ احد الناسی نمیتونه زمان مشخصی را برای آن تعیین کند ، حتی با یک رنج ۶ ماهه. امیدوارم که به همین زودی ها یک تکانی بخورند.
      خوش باشی

  12. sara said,

    مه 16, 2011 در 6:12 ق.ظ.

    مشکل نرم افزاري به اينجا هم سرايت کرده.پناه بر خدا

    • امیر said,

      مه 16, 2011 در 9:47 ق.ظ.

      کاملا طبیعی هست سارا جان
      خوش باشی

  13. reza1100 said,

    مه 16, 2011 در 8:58 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    يه پيغام از عراق برات زده بودم ظاهرا بهت نرسيده . دوباره برات تكرارش ميكنم
    اولا كه
    اتفاقا من هم تعجب كرده بودم. كه چطور ممكنه من قبول نشده باشم !!!! چون بايد قبول ميشدم !!!!!
    ثانيا تعجب من وقتي بيشتر ميشد ( يعني به مرز شاخ درآوردن ميرسيد ) كه ديدم خواهر خانم و شوهرش هردوتا با هم برنده شده بودن !!!! به خودشون هم البته گفته بودم كه حالا اوباما يه تور ماهيگيري داشته و انداخته و 48000 تا آدم گرفته . شما دوتا هم قاطي آت و آشغالا توي تور ايشون گير كردين و ميريد داخل آمريكا .
    البته اين اتفاق دقيقا دو سال پيش هم براي يكي از دوستان بنده اتفاق افتاده بود كه هم خودش برنده شده بود و 12 روز بعد دوباره نامه قبولي مياد كه ميبينن براي خانمشه. منتها آدم داريم تا آدم !! اون بنده خدا سال اول دانشگاه كه با من هم كلاس بود ، يه پژو 405 توي بانك برنده شده بود و به گفته خودش 3 سال قبلش هم يه جايزه 10 ميليوني ارمغان بهزيستي كه نميدونم يادت مياد يا نه رو هم برده بود و انگار كلا نافشو با شانس بريده بودن. اما اين دوتا كاملا جاي اما و اگر داشت.
    حالا جداي از شوخي اينها يه كمي عجله داشتن و در روز دوم ثبت نام كرده بودن كه ظاهرا همه قبولي ها هم از دو سه روز اول بوده كه به نظر درست مياد.
    در مورد مساله ماموريت هم كه در پست قبل بهم گفته بودي بايد بگم :
    يا بابا امير جان . دست گذاشتي اونجايي كه نبايد بگذاري . ما دلمون خونه . مگه مارو غير از اين دوتا كشور (عراق و افغانستان) جاي ديگه اي هم راه ميدن . تازه تصميم گرفتن با اينگونه كشورها شامگن هم برقرار كنن كه اتباعشون بدون ويزا بتونن برن!!! يه چيزي شبيه شينگنه.  ولش كن چيزي نگيم بهتره .
    الان هم برگشتم به خاك عزيز وطن . اونجا نمايشگاه صنعت ايران در اربيل بود و براي اون رفته بودم.
    خوش باشي

    • امیر said,

      مه 16, 2011 در 10:27 ب.ظ.

      از اینکه بعضی ها خوش شانسند ، اصلا من شک ندارم. همت و قسمت و این چیزها همش چرت و پرت هست !!!
      نمایشگاه صنعت ایران در اربیل ، چه ربطی به مکه و مدینه داره ؟؟!!! همین کارها را میکنید ، بک گراند چکتون طولانی میشه.
      رضا جان تو که اهل زیرآبی رفتن نبودی !!!

  14. reza1100 said,

    مه 16, 2011 در 10:39 ب.ظ.

    زيرابي ؟! غرفه داشتيم. تازه من فقط اولش رو بودم و سريع برگشتم.
    ربطي به مكه و مدينه نداره عزيز. اون يه سفر زيارتي شخصي بود كه رفتم و برگشتم . اين يه سفر كاري بود كه رفتيم ترتيب غرفه و نمايشگاه و اين مسخره بازيها رو دادم و برگشتم.حتي براي افتتاحيه هم صبر نكردم . فقط 3 روز الافي داشت و ديگر هيچ
    اما خوب بديش اينه كه بقول تو، بك گراند چكمون طولاني ميشه.
    خوش باشي

    • امیر said,

      مه 17, 2011 در 7:14 ق.ظ.

      من که گیج شدم ، تو مگه هفته پیش مکه نبودی؟ حج شده یکهفته ای؟
      در هر صورت انشاءالله که خوش گذشته باشه.
      خوش باشی

  15. sama said,

    مه 17, 2011 در 12:08 ب.ظ.

    سلام امیر جان

    نه بابا ما و از این شانسا…….
    اون وای به خاطر حسی بود که از خبر بهم دست داد.سوختم….به خاطر اونایی که دل بسته بودن…..خدا نصیب نکنه….راستی این آقای رضا110 خیلی با مزه می نویسن…..
    سلامت باشید

    • امیر said,

      مه 17, 2011 در 2:17 ب.ظ.

      انشاءالله که هر چی خیره پیش بیاد.
      این آقا رضا ما ، کارش خیلی درسته.
      خوش باشی

  16. reza1100 said,

    مه 18, 2011 در 9:57 ب.ظ.

    ممنونم اميرجان
    ايشالا بارها و بارها قسمت شما بشه كه واقعا با همه سفرها فرق ميكنه . دين و ايمان كه به نظر من يه مسئله شخصيه و هركسي خودش ميدونه با اين مقوله چجوري كنار بياد . اما من به همه دوستان گفتم كه حتما بريد . چون خوبيش اينه كه اونجا آدم 10 روزي از ماديات و اين دنيا فاصله ميگيره و اين بخشش خيلي لذت بخشه. از اين رو اميدوارم شما هم همراه با همسرت و دختر گلت هم بريد .
    مكه را از 3 شنبه دو هفته قبل تا يكشنبه هفته پيش بودم . مدتش شده 12 روزه
    عراق را هم جمعه شب رفتيم تا دوشنبه ظهر همين هفته برگشتيم.

    اين مسئله دلسوزي افراديكه برنده شدن بنظر من بيشتر براي افرادي پيش مياد كه برنده شدن و بخاطر طولاني شدن بك گراند چكشون به ويزا نميرسن. اونها 4 تا 5 ميليون هم خرج مدارك و پست و مسافرت براي مصاحبه ميكنن و آخرش هيچ . به قول معروف كشك
    حالا اين خواهر خانم و شوهرش اصلا عين خيالشون نيست . كاش ما هم مثل اينها بوديم. خانم كه فقط داره غر ميزنه و روزي نيست نگه كه كانادا مارو مسخره كرده و … . منم بهش ميگم فرض كن الان اوكي شده بود . چه فرقي براي ما داشت . داريم زندگي ميكنيم ديگه . البته از يه طرف هم حق داره . الان كه سنمون كمتره شايد بتونيم سريعتر با شرايط خارج از كشور خودمونو وفق بديم تا بعد از چند سال بياييم اونجا . اما كلا خونسردي خيلي خوبه و خونسردي اين دوتا برام جاي تعجب داشت. كيس نامبرشون هم حدود 7000 بود و من همش بهشون ميگفتم براي جلو افتادن مصاحبه تون بجنبيد و مداركتونو كامل كنين . اما اونها حتي نرفتن از سايت فرمها رو دانلود كنن. همون بهتر كه گفتن اشتباه شده . حقشونه.
    خوش باشي

    • امیر said,

      مه 18, 2011 در 10:22 ب.ظ.

      خب خدا را شکر رضا جان که بهت خوش گذشته. البته عقیده من با شما کمی متفاوت هست. خانه خدا که هیچ ، اگر استغفر الله بگن خود خدا هم آنجاست ، حاضر نیستم که برم و پولم را خرج کسانی کنم که همه چیز ما را ازمون گرفته اند. چیزی که برای ما مونده فقط تاریخ هست که آن هم داره تحریف میشه. فقط تو کتابهای قدیم از آریا و آریایی چیزی نوشته شده.
      من اگر بخواهم که به خدا سر بزنم ، به قلب خودم سر میزنم. به کوچه پس کوچه های تنگ و تاریک جنوب شهر سر میزنم.
      البته این عقیده کاملا شخصی من هست و به کلیه عقاید احترام زیادی قائل هستم. البته به عنوان سفر تفریحی ، خیلی هم خوبه که البته تمکن مالی میخواهد و ویزا ریاض.
      الان وزارت امور خارجه امریکا داره برای کسانی که قبول شده اند ، ایمیل میزنه و اطلاع میده که اگر کانفرمیشن نامبر را گم کردید ، چکار کنید تا دوباره پیداش کنید.
      خوش باشی

    • امیر said,

      مه 18, 2011 در 10:22 ب.ظ.

      خب خدا را شکر رضا جان که بهت خوش گذشته. البته عقیده من با شما کمی متفاوت هست. خانه خدا که هیچ ، اگر استغفر الله بگن خود خدا هم آنجاست ، حاضر نیستم که برم و پولم را خرج کسانی کنم که همه چیز ما را ازمون گرفته اند. چیزی که برای ما مونده فقط تاریخ هست که آن هم داره تحریف میشه. فقط تو کتابهای قدیم از آریا و آریایی چیزی نوشته شده.
      من اگر بخواهم که به خدا سر بزنم ، به قلب خودم سر میزنم. به کوچه پس کوچه های تنگ و تاریک جنوب شهر سر میزنم.
      البته این عقیده کاملا شخصی من هست و به کلیه عقاید احترام زیادی قائل هستم. البته به عنوان سفر تفریحی ، خیلی هم خوبه که البته تمکن مالی میخواهد و ویزا ریاض.
      الان وزارت امور خارجه امریکا داره برای کسانی که قبول شده اند ، ایمیل میزنه و اطلاع میده که اگر کانفرمیشن نامبر را گم کردید ، چکار کنید تا دوباره پیداش کنید.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

