افزایش زمان بررسی پرونده های مهاجرت به کانادا

طول زمان بررسی پرونده های مهاجرتی در کلیه سفارت خانه های کانادا افزایش پیدا کرده است ، بجز دمشق !!!
یک نگاهی به این لینک بندازید.
حتی ویزا آفیس دهلی نو هم که مثل ریگ داره مدیکال و پاسپورت ریکوست صادر میکنه هم زمان خودش رو افزایش داده اما دمشق به عدد قبلی دست نزده است !!!

به اعتقاد من دو حالت زیر ممکن هست وجود داشته باشد:
۱- تصور سفیر محترم کانادا در دمشق ، از این عدد ۹ ماه ، مدت زمانی هست که طول میکشد تا نوزاد آماده تولد شود !!!
۲- سوزن آنها روی عدد ۹ گیر کرده است !!!

حقیقتش ، احتمال سومی هم بنظرم نمیرسه !!!

خوش باشید

پی نوشت:
۱- با توجه به داستان بالا ، باز هم اعتقاد دارم که باید از طریق رسانه ها از شخص وزیر ، سوال شود.
۲- دوستانی که قصد ارسال ایمیل به وزیر محترم مهاجرت را دارند ، در جریان باشند ، که اگر در ایمیل خود ، نام کامل ، فایل نامبر و تاریخ تولد متقاضی (دقیقا مواردی که به هنگام چک کردن وضعیت پرونده در سایت از شما میخواهند) را اعلام نکنید ، منتظر هیچ گونه پاسخی نباشید.

36 دیدگاه

  1. نرگس said,

    مه 21, 2011 در 7:24 ب.ظ.

    احتمال سوم اینه که میدون تو کشور ما چه خبر فکر می کنن ما عادت داریم به دروغ گویی .

    • امیر said,

      مه 21, 2011 در 9:49 ب.ظ.

      دروغ گفتن یا دروغ شنیدن؟
      از این حیث ، خب شاید این هم احتمال دیگری باشد.
      خوش باشی

  2. reza1100 said,

    مه 21, 2011 در 9:15 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    به نظر من هم (همانطوري كه برات نوشتم) مسئله اعتقادات و دين و اين چيزها مسائل كاملا شخصي هست و كاملا باهات موافقم . منتها چون همونجوري كه گفتي ، بهمون خوش گذشته بود ، آرزو كردم قسمتت بشه. پس بهتره اصلاح كنم آرزومو . ايشالا اگه دوست داشتي قسمتت بشه.
    كلا امير جان به نظر مياد تا زمان تصويب قانون جديد مهاجرت ، همه سر كاريم . شايد با تصويب قانون جديد و حذف احتمالي تعداد زيادي از پرونده ها چه بعلت كاهش امتيازات آيتمها يا بعلت عدم نياز به رشته هاي شغلي قبلي ، بعيد ميدونم حالاحالاها تغييري داشته باشيم. مثلا اگه امتيازات رو جابه جا كنن ما ضرري نخواهيم كرد شايد به نفع ما هم بشه و اگر رشته ها رو بخوان حذف كنن به نفع هيچكس نخواهد شد.
    من كه خودم فكر ميكنم طي سالهاي آينده از لاتاري بيشتر از كانادا نتيجه بگيريم.
    خوش باشيد

    • امیر said,

      مه 21, 2011 در 9:57 ب.ظ.

      رضا جان من اصولا دوست ندارم که وارد این تیپ مسائل شوم ، چون خیلی ها ممکن هست نظرشان با من متفاوت باشه.
      دوست دارم اما تحت یکسری شرایط خاص. نه اینکه الان عاشق سینه چاک آن باشم و یا مثل دوستی که در کانادا ، وقتی یاد هم زدن دیگ های غذای نذری ایام محرم افتاده بود ، کلی گریه کرده بود !!!
      اما از اینکه در سفر بودی و بهت خوش گذشته ، برام کلی ارزشمند هست.
      من هم فکر میکنم که تا اعلام قانون جدید ، نباید منتظر هیچ چیزی بود.
      خوش باشی

  3. هیلا said,

    مه 21, 2011 در 10:52 ب.ظ.

    بنظر من بقیه آفیس ها گذارشی تهیه کردند و مدت زمان های فعلی رو اعلام کردند. اما چون دمشق حتی زحمت تهیه کردن این گزارش رو به خودش نداده، همون عدد قبلی رو گذاشتند.

    • امیر said,

      مه 22, 2011 در 9:26 ق.ظ.

      شاید اینهم یک احتمال دیگه باشه اما این گزارش را اداره مهاجرت از آنها میخواهد و باید ارائه نمایند.
      خوش باشی

  4. shida said,

    مه 21, 2011 در 10:53 ب.ظ.

    خصوصی
    ………………………….

    • امیر said,

      مه 22, 2011 در 9:29 ق.ظ.

      شیدا جان ، شرایط شما کاملا قابل درک هست اما خب چاره ای هم نیست و باید فعلا سوخت و ساخت. انشاءالله که همه چیز درست خواهد شد.
      خوش باشی

  5. هیلا said,

    مه 21, 2011 در 10:53 ب.ظ.

    گزارش!

  6. shida said,

    مه 21, 2011 در 10:55 ب.ظ.

    فراموش کردم نظرتو در مورد تغییرات اینده بپرسم ممکنه بر اساس رشته ایلتس بخوان و مثلا بگند پزشک بای ایلتس 7 داشته باشه در کل ممنون میشم نظرتو بدونم

    • امیر said,

      مه 22, 2011 در 9:30 ق.ظ.

      بله ، یکی از کارهایی که میخواهند انجام دهند ، یک حداقل نمره زبان برای بعضی مشاغل هست.
      خوش باشی

  7. Houman said,

    مه 22, 2011 در 11:38 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    ممکنه یادشون رفته باشه وضعیت مربوط به دمشق رو آپدیت کنن؟

    • امیر said,

      مه 22, 2011 در 11:53 ق.ظ.

      فقط دمشق رو؟ خیلی بعیده.
      خوش باشی

  8. تیتی said,

    مه 22, 2011 در 11:54 ب.ظ.

    خب دمشق در حالت عادی داره طول میده! پس نیازی به تغییر نیست. در ضمن من فکر کنم کلن دمشقیها تعطیل کردن برای همین دیگه عددشون رو هم دست نزدن.

    • امیر said,

      مه 23, 2011 در 9:20 ق.ظ.

      نه تیتی جان دفتر دمشق تعطیل نیست و باید آمار را میدادند.
      خوش باشی

  9. مه 23, 2011 در 1:01 ق.ظ.

    […] افزایش زمان بررسی پرونده های مهاجرت به کانادا […]

  10. memol said,

    مه 27, 2011 در 9:21 ق.ظ.

    با سلام امیر عزیز
    ما هر وقت سوال داریم مزاحم میشیم. به نظرتون ما که وکیل داریم میتونیم خودمان ایمیل اعتراضی به آقای وزیر بزنیم یا حتما باید از طرف مشاور بیمصرفمان باشه؟!!!!!!
    باز هم ممنون از زحمات بی دریغ شما

    • امیر said,

      مه 27, 2011 در 9:43 ق.ظ.

      اختیار داری ، بله شما هم میتونید نامه ارسال کنید. فقط اگر میخواهی جواب درست بگیری ، باید مشخصات کامل را بنویسی.
      خوش باشی

  11. Houman said,

    مه 27, 2011 در 11:35 ق.ظ.

    سلام امیر عزیز
    بازهم زحمت
    من وکیل دارم و فایل نامبر دوم رو آپریل 2011 گرفتم. آیا من هم تو ارسال نامه اعتراضی به وزیر شرکت کنم؟ شنیدم قاعدتا تا 1 سال ایمیل پیگیری هم نباید ارسال بشه. بنظرت چکار کنم؟

    • امیر said,

      مه 27, 2011 در 12:40 ب.ظ.

      هومن جان شما به چی میخواهید اعتراض کنید؟ این مساله فقط برای دوستان سال ۲۰۰۹ هست و ۳ ماهه اول ۲۰۱۰. شما که تازه ۱ ماه هست که فایل نامبر گرفتید. اجازه بده که ببینی بقیه دوستان چه میکنند تا انشاءالله کار همه درست بشه.
      خوش باشی

  12. Venus said,

    مه 28, 2011 در 2:04 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    به نظرتون این نامه اعتراض نوشتن به وزیر فایده ای داره؟ با توجه به اینکه فایل نامبردوم ما اکتبر 2009 هست و وکیل داریم، و دو بار ایمیل به آدرسی که توی سایت هست زدیم و هر بار جوابی که به ما دادن این بوده که باید از طریق وکیلتون اقدام کنین.
    سوال دوم اینکه برای نامه به وزیر باید نامه به چه آدرسی ایمیل بشه؟
    تشکر فراوان

    • امیر said,

      مه 28, 2011 در 7:38 ق.ظ.

      بله ونوس جان ، شما هم میتونید ایمیل بزنید.
      Minister@cic.gc.ca
      خوش باشی

      • Venus said,

        مه 28, 2011 در 8:39 ب.ظ.

        امیر جان این آقای وزیر معمولا به نامه ها جواب میده؟

      • امیر said,

        مه 28, 2011 در 8:43 ب.ظ.

        بله ، اگر آن شرایطی که من گفتم را ایمیل شما داشته باشد ، در ظرف ۳۰ روز کاری جواب میدهند.
        خوش باشی

  13. Venus said,

    مه 28, 2011 در 8:47 ب.ظ.

    واقعا ممنون از جوابتون

    • امیر said,

      مه 28, 2011 در 10:30 ب.ظ.

      خواهش میکنم ونوس جان
      خوش باشی

  14. Houman said,

    مه 29, 2011 در 12:58 ق.ظ.

    امیر عزیز توی سایت یک شرکت خدمات مهاجرتی نوشته که با CIO مکاتبه داشته اند و اونها زمان بررسی پرونده برای 38 شغلی را 17 ماه اعلام کرده اند. شما در این مورد اطلاعی داری؟

    قربانت
    هومن

    • امیر said,

      مه 29, 2011 در 8:39 ق.ظ.

      هومن جان اینجوری نیست. شرکت های خدماتی به ما وبلاگ نویس ها خیلی لطف دارند و اصولا اطلاعات خودشان را از ما میگیرند !!!
      چندین ماه پیش ، وزیر ، در جواب ایمیل یکی از دوستان ، نوشته بودند که زمان بررسی برای دمشق ۱۷ ماه هست و ایشان هم اینجا اعلام کردند و خب طبعا یک منبع مطمئن و موثق برای ارائه این خبر در سایت های خودشان میباشد.
      خوش باشی

      • Houman said,

        مه 29, 2011 در 8:55 ق.ظ.

        فدات امیر جان. من یه ایمیل هم که خودم دریافت کرده بودم رو برات ارسال کردم.

      • امیر said,

        مه 29, 2011 در 9:17 ق.ظ.

        ممنونم هومن جان ، دیدم ، قطعا خبرهایی هست اما باید خودشان رسما اعلام کنند و اگر شرکت و یا مشاوری اعلام کرد که «ما از ویزا آفیس دمشق ایمیل دریافت کردیم و زمان بررسی را ……. ماه به ما اعلام کرده اند» شک نکن که اصل خبر مشکل داره. ویزا آفیس ها هیچ زد و بندی با هیچ کس ندارند که بخواهند اخبار اختصاصی برای آنها بفرستند.
        خوش باشی

  15. مه 30, 2011 در 9:46 ب.ظ.

    اقاامیر عزیز .همونطور که همه می دونیم افیس کبک در سوریه تعطیل کرده و من معتقد هستم وقتی دارند اسباب کشی می کنند و بناست که توی کشور دیگه ای که یه سری از بچه ها تو وبشون زدند ترکیه و مالزی هست مصاحبه بگیرند یعنی پرونده ها از همون جا بررسی می شه و بنابر این دلیلی نداره که زمان ابدیت کنند توی جدول سفارت سوریه .هر چند که برای بچه های اوریل 2010 زمان یک ماه افزایش داشته و نوزده ماه شده؟من فکر می کنم چون دفتر انتقال پیدا کرده از این به بعد توی سوریه پذیرش و پروسسی صورت نمی گیره برای همین زمان رو تغییر ندادند.زیاد بعید هم به نظر نمی رسه.ممنون و موفق باشید.

    • امیر said,

      مه 30, 2011 در 10:17 ب.ظ.

      نه طلا جان ، اولا که الان فقط پرونده های کبک منتقل شده و هنوز فدرالی ها هیچ تکانی نخورده. اگر هم بخواهند که پرونده های فدرال را منتقل کنند ، خودشان اعلام میکنند و تا آن زمان باید سایت خود و زمان ها را بروز کنند.
      خوش باشی

  16. حمید said,

    مه 31, 2011 در 2:38 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    یه سوال داشتم ؟
    ایا سابقه کار همسر متقاضی اصلی برای ارسال اجباریست ؟
    باتشکر

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 9:55 ق.ظ.

      بله ، کاملا الزامیست.
      خوش باشی

  17. zavara said,

    ژوئن 3, 2011 در 9:10 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    تاریخ دریافت فایل نامبر دوم 10/25/2010 است. هن.ز زمان نامه به وزیر شده است؟
    ممنون از لطف و معرفتی که داری

    • امیر said,

      ژوئن 3, 2011 در 10:43 ب.ظ.

      نه هنوز خیلی زوده ، حداقل باید یکسال بگذره ، بعد.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

