ناصر خان حجازی

چقدر سخته که روزت را با خبر درگذشت بزرگمرد و جهان پهلوان ،اسطوره فوتبال ایران ، ناصر خان حجازی آغاز کنی.
کسی که الگو ورزشی ما در دوران نوجوانی و جوانی بود.
اینقدر این عزیز ، بزرگ بود و هست که با واژه نمیشه ایشان را توصیف کرد.
ایران ، امروز عزادار این مرد بزرگ بود.
پیام تسلیت من را هم از قلب ونکوور پذیرا باشید.

خدایش بیامرزد

23 دیدگاه

  1. مسیب said,

    مه 23, 2011 در 3:06 ب.ظ.

    من هم صبح که بلند شدم شنیدم خیلی ناراحت شدم.خدا رحمتشون کنه.

    • امیر said,

      مه 23, 2011 در 3:17 ب.ظ.

      یاد دورانی که فوتبال بازی میکردم و دروازه بان بودم ، بیاد حجازی ، به خیر.
      خدا رحمتش کنه.
      خوش باشی

  2. رضا said,

    مه 24, 2011 در 5:54 ق.ظ.

    سلام امیرخان
    خدا رحمت کنه همه مردان بزرگ (شاید خیلیاشون هم گم نام باشن)ایران.
    پست قبلت را خواندم .میدونی چرا به ناصر خان میگن اسطوره ؟ شاید چون تو خیلی از مسایل زنگیش میدونست که هدفش خدمت به مردم . مثل خودت.

    • امیر said,

      مه 24, 2011 در 7:24 ق.ظ.

      بله ، مردان بزرگ گمنام زیادی ایران دارد.
      نه بابا ، ناصر خان کجا و من کجا.
      خوش باشی

  3. یک منتظر said,

    مه 24, 2011 در 11:16 ب.ظ.

    سلام وخسته نباشی امیرجان
    شرمنده ام . حرف من راجع به پست قبلی است
    من با نظر شما درمورد کارکردن برای مردم و نتیجه بخش نبودن اون موافقم
    بنده شغلم تدریسه و خیلی با دانشجوهام راه می آیم و کمکشون می کنم غیر از ساعات تدریس و می دونید اکثر اونها قدردان هستن و یک درصدی هم دارن سو استفاده می کنن از خوبی و انصاف و گذشت من به خودشون .
    اما من همون روال گذشته ام رو ادامه می دهم و می دونم که هر ادمی هم مورد پسند عده ای هست و مورد نفرت عده کمی ادم بی ارزش و نادان.اما نمیشه اون درصد زیاد ادمهایی که قدرمون رو می دونن رو فدای اون عده کم نادان بکنیم.
    به نظر من این جز شخصیت شماست به طور ذاتی، که می خواهید همیشه به دیگران کمک کنید و ایجاد همبستگی با دیگران جزیی از وجود شماست .اما پیشنهادی که دارم اینه که روزی یک ساعت وقت بگذارید برای این کار یا اینکه یک روز درمیان آن لاین بشید . شاید کم کردن این کار بهتر از قطع یک باره اون باشه
    با آرزوی بهترینها برای شما

    • امیر said,

      مه 25, 2011 در 7:56 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز ، بله باید فکری کنم تا خودم توی دردسر نیوفتم.
      خوش باشی

  4. reza1100 said,

    مه 25, 2011 در 4:55 ق.ظ.

    سلام اميرجان
    خدا رحمتش كنه . براي هميشه اسطوره ماند. حيف كه ما ايرانيها زنده كشيم و مرده پرست. تا ديروز اذيتش كردن و حالا براش گريه ميكنن امروز نميدوني تو اتوبان كرج كنار استاديوم چه خبر بود.
    واقعا تشييع جنازه باشكوهي براش گرفتن.پ داخل استاديوم رو نميدونم . ما كه بيرون استاديوم بوديم واقعا شلوغ بود.
    خدا ايشان و همه بزرگان از دست رفته ايران را رحمت كند.
    خوش باشي

    • امیر said,

      مه 25, 2011 در 8:01 ق.ظ.

      بله رضا جان شنیدم که غوغا بوده و الحق در شان ناصر خان هم بود.
      ایشان مرد بزرگی بود و هست.
      خوش باشی

  5. تیتی said,

    مه 26, 2011 در 2:43 ق.ظ.

    ببخشید که بی ربط می نویسم:

    ببخشید کسی احیانا مدیکال منو ندیده؟……….. از اثرات طولانی شدن پروسه بر روی روان جوونها😀

    • امیر said,

      مه 26, 2011 در 8:05 ق.ظ.

      اتفاقا خیلی ها دنبالش هستند ، اگه دیدی خبرمون کن !!!
      خوش باشی

  6. مه 26, 2011 در 8:24 ق.ظ.

    با اجازۀ آقای امیر
    سلام تیتی جان
    چقدر کامنتت بانمک و به جا بود 🙂 کلی خندیدم

  7. نرگس said,

    مه 28, 2011 در 12:41 ق.ظ.

    سلام امیر اقا منظور از اشتباه رو نمی فهمم ما قرار شد با شماره فایل نام شخص نامه رو بفرستیم . متن نامه رو هم نظر من فقط مطرح نبوده و نظر اکثر دوستان به این صورت بوده حالا اگه امکان داره اشکال رو مطرح کنید ممنون میشم

    • امیر said,

      مه 28, 2011 در 7:36 ق.ظ.

      نرگس جان یادته گفتم که بحث منحرف میشه ، دید شد. حالا باور کردی که باید هر کس برای خودش ایمیل میزد؟
      دوستان سابقه ارسال ایمیل به وزیر را ندارند ، و حاضر هم نیستند که از تجربه دیگران استفاده کنند. زمانی که تائیدیه ایمیل دفتر وزیر را دریافت میکنید ، دقیقا اشاره شده که اگر مشخصات کامل ، فایل نامبر و تاریخ تولد را ننوشته باشید ، منتظر پاسخ نباشید.
      متن نامه نباید یکسان باشد ، موضوع ایمیل نباید یکسان باشد.
      ببین ، خودت را بگذار جای دریافت کننده ایمیل. وقتی در یک بازه زمانی مشخص ، کلی ایمیل با موضوع و متن یکسان دریافت میکنی ، فکر نمیکنی که ویروس هست؟ آیا همه را پاک نمیکنی.
      تلاش شما ستودنی هست اما همه ، رفتید جاده خاکی !!!
      خوش باشی

      • reza1100 said,

        مه 28, 2011 در 11:48 ب.ظ.

        جاده خاكي رفتن . بدون اينكه يه راهنما بزنن . بابا موقع پيچيدن بايد راهنما بزنين.
        شوخي كردم . جدي نگيريد. خودمم نميدونم چه ربطي به بحث شماها داره . يكدفعه به ذهنم اومد.
        خوش باشيد

      • امیر said,

        مه 29, 2011 در 8:35 ق.ظ.

        کاملا حق با توست ، تقصیر نرگس عزیز هست. قرار بود مطالب مربوط به مهاجرت را در قسمت مربوطه بنویسیم.
        من رو هم از راه بدر کردند !!!
        خوش باشی

  8. نرگس said,

    مه 28, 2011 در 8:01 ق.ظ.

    ما می خوایم یه حرکت اعتراضی کنیم نه اینکه فقط هر کدوممون جداکانه به وزیر ایمیل بزنیم پس اگه همه ایمیلها در یک زمان و یکجور نباشه هدف ما رو دنبال نمیکنه هر چند با این وضعیتی که تو فروم می بینید تمام تلاش من برای اطلاع رسانی به تمام دوستان مهاجر کبکی و فدرالی داره بی نتیجه میشه . ما ایرانی ها انقدر خود خواه هستیم که نمی تونیم دلایل منطقی دیگران رو بشنویم و کوتاه بیایم . بعد از کلی حرف و اینور اونور کردن هر کی داره سازه خودشو میزنه . خدایا ما از این اجتماع آزاد کن

  9. تیتی said,

    مه 28, 2011 در 10:16 ق.ظ.

    وزیر دقیقن به ما گفت 17 ماهه تموم میشه. الان 21 ماه گذشت

    • امیر said,

      مه 28, 2011 در 1:09 ب.ظ.

      یادم هست ، شما الان میتونی همان ایمیل ایشان را پیراهن عثمان کنی.
      خوش باشی

  10. M said,

    مه 28, 2011 در 12:01 ب.ظ.

    امیر خان سلام،
    فقط یک روز دیگه مونده که ما نامه به وزیر و این ور اونور بزنیم، میدونم که بلاگت خیلی طرفدار داره،
    این خبر رو یک روز بذر تو webloget تا شیاد چند نفر هم از طرف شما باره ما بیاد،
    ممنون.
    http://www.applyabroad.org/forum/showthread.php?29409-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7&p=432900&viewfull=1#post432900

    • امیر said,

      مه 28, 2011 در 1:11 ب.ظ.

      دوست عزیز بی نام من ، همینجا این کامنت را تایید میکنم اما چون با شیوه ای که در پیش گرفته اید موافق نیستم ، کار بیشتری نمیتونم انجام بدم.
      خوش باشی

  11. reza1100 said,

    مه 28, 2011 در 11:53 ب.ظ.

    امير جان سلام
    يه مساله جالب
    مثل اينكه داريم با هم فاميل در ميايم. اگه باور نميكني برو فيس بوكت رو ببين كه من و تو يه رفيق مشترك ديگه هم كه اصلا به مقوله مهاجرت ربطي نداره داريم.
    حتي الان فهميدم من و تو همديگر رو حدود 8 سال پيش يا بيشتر در عروسي و نامزدي ايشون ديده بوديم. خودمون هم خبر نداشتيم چند سال ديگه اينجا دوباره …
    چقدر اين دنيا كوچيكه .
    خوش باشي

    • امیر said,

      مه 29, 2011 در 8:36 ق.ظ.

      آره رضا جان برای من هم خیلی جالب بود. عجب دنیای کوچکی هست.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

