دوستی های ماندگار

یک حرکت قشنگی دوستان در شرف مهاجرت به همت سارا عزیز انجام داده اند و آن هم این هست که در شبکه اجتماعی فیس بوک ، یک صفحه خصوصی ایجاد کرده اند و دوستانی که میشه گفت اکثرا را میشناسم در آن عضو شده اند و من هم این افتخار را دارم که همراه این گروه باشم. اغلب این دوستان ، از وبلاگ نویسان هستند و بعضا دوستانی هم هستند که با ما در این چند سال همراه بودند و وبلاگ ندارند ولی در واقع عضوی از جامعه وبلاگ نویسان هستند.

حسن این گروه در این هست که دیگه از محیط مجازی خارج شده اند و وارد محیط واقعی خود و دیگران شده اند. نه اسم مستعاری ، نه خیلی از محدودیت هایی که در محیط وبلاگستان وجود دارد ، در این گروه وجود ندارد.

امروز یاد فیلمی افتادم که ۱۰ نفر از دوستان فارغ التحصیل دبیرستانی با هم قرار میگذراند که ۲۰ سال بعد باز هم ، همدیگر را در یک رستوران ببینند. در آن ۲۰ سال کلی تغییرات چه در زمینه اجتماعی و چه در زمینه شخصیتی در آن دوستان ایجاد شده بود . اما باز هم آمدند و هم را دیدند.

این حرکت بسیار زیباست ، بیایید در همینجا با هم عهد کنید که تا آخر عمر همچنان با هم باشید و پس از مهاجرت هم دست همدیگر را بگیرید و نگذارید که هیچ مانع خارجی ، باعث گسستن دوستی شما شود.

خوش باشید

24 دیدگاه

  1. مژده said,

    مه 29, 2011 در 8:23 ب.ظ.

    واقعاً كار قشنگي بود دست سارا جون درد نكنه… دست مژده جون هم درد نكنه كه امير عزيز را add كرد… اميدوارم هميشه شاد باشي

    • امیر said,

      مه 29, 2011 در 8:27 ب.ظ.

      مژده جون که همیشه به امیر لطف داشته.
      خوش باشی

  2. reza said,

    مه 30, 2011 در 12:45 ق.ظ.

    با سلام
    میشه آدرس فیس بوک را به من هم بدین.
    من از مهاجرین در انتظار هستم.
    با تشکر

    • امیر said,

      مه 30, 2011 در 8:07 ق.ظ.

      رضا جان همانطور که اشاره کردم این گروه خصوصی هست و شما باید برای یکی از دوستان شناخته شده باشی تا شما را هم اد کنند. من در این قضیه نقشی ندارم.
      خوش باشی

  3. مسیب said,

    مه 30, 2011 در 3:41 ق.ظ.

    سلام امیر عزیز
    ما را هم قابل دونستید یه ندا بده

    • امیر said,

      مه 30, 2011 در 8:07 ق.ظ.

      اختیار داری مسیب جان.
      فقط نمیدونم این سیستم اد کردنش چجوری کار میکنه؟؟!!!
      خوش باشی

  4. sara said,

    مه 30, 2011 در 6:56 ق.ظ.

    خيلي زيبا .انشاالله در آينده همينطور باشه.
    ممنون

  5. Houman said,

    مه 30, 2011 در 9:37 ق.ظ.

    ممنون امیر جان

    • امیر said,

      مه 30, 2011 در 9:39 ق.ظ.

      خواهش میکنم هومن جان
      خوش باشی

  6. هستی said,

    مه 30, 2011 در 10:03 ق.ظ.

    امیر عزیز منم امیدوارم این دوستی ها ماندگار باشن و دوستای خوبی برای هم باشیم

    • امیر said,

      مه 30, 2011 در 10:05 ق.ظ.

      انشاءالله که همینطوره هستی جان
      خوش باشی

  7. نلی said,

    مه 30, 2011 در 10:22 ق.ظ.

    نه ،اصلا ،ابدا ،لطفا اصرار نکنید، هرگز ،باور کنید نمیشه،خیالتون رو راحت کنم راه نداره…

    • امیر said,

      مه 30, 2011 در 10:24 ق.ظ.

      باز دوباره جو گرفتت؟ حالا یک کاریش بکن!!!
      خوش باشی

      • نلی said,

        مه 30, 2011 در 1:20 ب.ظ.

        یعنی منظورت اینه که خودم، خودم رو اد کنم؟!!!

      • امیر said,

        مه 30, 2011 در 1:24 ب.ظ.

        اینم یک راهش هست اما یکم سخته !!!
        راه دیگش اینه که خودت رو تو فیس بوک ، به یکنفر از اعضا نشون بده !!! بقیش با اون.
        خوش باشی

  8. مه 30, 2011 در 11:51 ب.ظ.

    امیر جان ممنون از اطلاع رسانی
    روش اد کردن رو در فیس بوک توضیح دادم .لطفا دوستان مهاجر کانادا و کسانی که هم اکنون در کانادا زندگی می کنن رو با صلاحدید خودتون اد کنین .
    و ضمنا خیلی خوشحالم که افتخار دادید و عضو گروه شدید .

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 9:53 ق.ظ.

      ممنونم سارا جان از لطفت.
      خوش باشی

    • Houman said,

      مه 31, 2011 در 10:06 ق.ظ.

      سارا جان آهنگی رو که روی وبلاگت گذاشتی سرعت لود شدنش رو خیلی کند کرده.

      هومن

  9. ژوئن 2, 2011 در 1:02 ق.ظ.

    […] دوستی های ماندگار یک حرکت قشنگی دوستان در شرف مهاجرت به همت سارا عزیز انجام داده اند و آن هم این هست که در شبکه اجتماعی فیس بوک ، یک صفحه خصوصی ایجاد کرده اند و دوستانی که میشه گفت اکثرا را میشناسم در آن عضو شده اند و من هم این افتخار را دارم که همراه این گروه باشم. اغلب این دوستان ، از وبلاگ نویسان هستند و بعضا دوستانی هم هستند که با ما در این چند سال همراه بودند و وبلاگ ندارند ولی در واقع عضوی از جامعه وبلاگ نویسان هستند. […]

  10. saeed said,

    ژوئن 4, 2011 در 10:49 ق.ظ.

    اقلا اسم گروه رو بگین

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 10:50 ق.ظ.

      دوستان مهاجر کانادا
      خوش باشی

  11. Mahdi Salem said,

    ژوئن 11, 2011 در 8:39 ب.ظ.

    من هم علاقه دارم در صورت امکان اضافه بشم…..
    امیر جان خیلی ممنون
    ما که معلوم نیست کی بیایم یا اصلا بشه بیایم…. ولی واقعا اگر اندازه‌ی تو مرد باشیم و حفظ ارتباط کنیم چه شود؟؟؟؟ این طوری می‌تونیم کامینیوتی ایرانی‌ها رو هم فعال کنیم البته من الان گفته باشم با عادتی که ما از ایران و کار و رفتار کردن در اون داریم فکر کنم بعیده ولی امیدوارم در مقصد جدید ذوب نشیم….
    بازم ممنون

    • امیر said,

      ژوئن 11, 2011 در 10:12 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت مهدی جان ، من هم امیدوار بودم که این دوستی ها ماندگار شود ، اما ظاهرا چون ما ایرانی ها اصولا ، شیوه کار گروهی یا تیم ورکینگ را بلد نیستیم ، با مشکل مواجه شده ایم.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

