تشکر ویژه !!!

جا دارد که در اینجا از آقای جیسون کنی و همکاران محترم ایشان در اداره مهاجرت کانادا بخاطر اینکه ۵ ماه پس از اقامت ما در کانادا ، کارتهای اقامت ما را بدستمان رساندند ، تشکر ویژه ای داشته باشم !!!

البته داستان آن هم شاید شنیدنی باشد:
۲ ماه پس از اقامت و به علت عدم دریافت کارتهای اقامت ، با اداره مهاجرت کانادا تماس گرفتم و از آنها علت را جویا شدم.
گفتند: عکس هایتان مشکل داشته و باید مجددا عکس جدید ارسال کنید.
گفتم: خب مشکل داشتن عکس ها همان هفته اول معلوم میشود ، الان ۲ ماه میگذره چرا زودتر به ما نگفتید؟
گفتند: ما وظیفه نداریم !!!
گفتم: خب الان من چکار باید بکنم؟
گفتند: تا ۱۱ هفته دیگه !!! یک نامه برای شما ارسال میشود و در آن توضیح داده شده که چکار باید بکنید !!!

خلاصه ، ۱۱ هفته گذشت ، نامه رسید ، عکس جدید تهیه و ارسال شد و مدارک رفت ته صف !!! و امروز دقیقا بعد از ۵ ماه مساله حل شد.

حالا شما اونجا نشستید و میگید که طرف گفته ۱۲ ماه و حالا شده ۲۴ ماه و خبری نیست؟!!!!
بابا چقدر بی انصاف هستید ، آخه این چه انتظاریه که شما دارید؟؟!!!

ایوب رو میشناسید؟ داستان صبرش رو هم حتما شنیدید !!!

پس ………

خوش باشید

30 دیدگاه

  1. مه 30, 2011 در 7:13 ب.ظ.

    این اتفاق جدیدا» زیاد میفته…تعلل در صدور پی آر به نظر میرسه دلیل دیگه ای به جز ایراد در عکس داشته باشه… گویا میخوان چک کنن و مطمئن بشن که شخص هنوز در کانادا هست

    • امیر said,

      مه 30, 2011 در 8:06 ب.ظ.

      بله ، آخه فرمت عکس ها تغییر کرده و از طرفی طراحی کارتها هم تغییر کرده و حتما عکسها باید مطابق درخواست باشه.
      من هم این مورد را شنیده بودم و در این مدت با خیلی ها هم چک کردم ، اما این اتفاق برای همه نمیفته و از طرفی دیگه نباید دوباره بگذارند ته صف !!! تازه ، خب من الان که میتونم برم ، نه؟
      خوش باشی

  2. نلی عاشق پیشه said,

    مه 30, 2011 در 7:18 ب.ظ.

    من که عاشق کارمندهای کانادایی در همه جا هستم نه فقط اداره مهاجرت

    • امیر said,

      مه 30, 2011 در 8:07 ب.ظ.

      گوگولی تر از اینها ، کارمندان اداره پست هستند. گلند ، گل.
      خوش باشی

  3. مه 30, 2011 در 9:36 ب.ظ.

    اقا امیر عزیز خون خودتونو کثیف نکنید.کلا ما ملت انتظار هستیم.هر جای دنیا که باشیم ها
    دندونهامون رو دور از جونتون شمردند.اصلا ما منتظر نباشیم یه چی کم داریم.گیجیم.اشفته ایم .ولی خدا وکیلیش این انتظار پنج ماهه در حالی که دارید زندگیتون رو می گذرونید بدتره یا ما که رفتیم توی هفده ماه انتظار!!!!!!!!!!!!!!1دیگه دیونه شدم.دوبار هم میل زدم می فرمایند توی نوبت هستیم نمی دونم کی در می یائیم؟؟؟؟حالا هم که هیچ خبری از مدیکال نیست که نیست.با این وضع مملکت.خوشتون باشه که نیستید ببینید چه دارند می تازند به مردم.

    • امیر said,

      مه 30, 2011 در 9:55 ب.ظ.

      طلا جان شرایط شما قابل درک هست اما میدونی تا این پی آر کارت لعنتی نیاد هیچ کاری نمیشه کرد. گواهینامه نمیشه گرفت. گواهینامه یعنی یک کارت شناسائی که آدرس منزل روش هست و خیلی جاها باید ارائه داد.
      باید بجای یک گواهینامه که تو جیب جا میشه ، باید یک پوشه مدارک هویتی همیشه همراهمون باشه ، مشکلش اینجاست.
      انشاءالله که کار شما هم زود درست میشه.
      خوش باشی

  4. یک منتظر said,

    مه 30, 2011 در 11:15 ب.ظ.

    باسلام
    اقای امیر درمورد این موضوع باید عرض کنم آفیسرهای کانادا،کارمندان پست و کلا بعضی افراد شاغل در سیستم اداری و کاغذبازی خیلی تنبل و کند هستند.خواهران من در کانادا 10 ساله که زندگی می کنند و خیلی از تنبلی کارمندان سیستم اداری گله دارند و می گویند اونها خیلی تنبل و کند کار می کنند.انگار کاناداییها هم دارند از ما بی نظم و انضباطی رو یاد می
    گیرند . مارو بگو که داریم از یک سیستم بی نظم و غیراصولی در می رویم و بازهم می رسیم به یک محیط بی نظم و غیرقانونمند دیگه.

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 9:51 ق.ظ.

      بله دوست عزیز ، متاسفانه این مسائل اینجا هم هست و تاکیدی که میشه و نباید مدینه فاضله از اینجا ساخت ، همین هست.
      خوش باشی

  5. کاوه said,

    مه 30, 2011 در 11:31 ب.ظ.

    داستان بوروکراسی تنبل و حرکت لاک پشتی ادارات دولتی کانادا پایانی ندارد. زمان ما پی آر کارت نبود ولی چون کارمندان وزارت حمل و نقل در انتاریو اعتصاب کرده بودند بنده سه ماه تمام منتظر بودم که امتحان رانندگی ازم بگیرن. خدا رو شکر کارمندای اداره مهاجرت تو اعتصاب نیستن

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 9:53 ق.ظ.

      تازه من شنیده بودم که قراره کارمندان اداره پست هم اعتصاب کنند ، دیگه چه میشد!!!
      ضمنا کاوه جان من احوال پرس شما از همسر محترمه که در مدرسه بچه ها میبینم ، هستم.
      خوش باشی

  6. مه 31, 2011 در 12:45 ق.ظ.

    راست ميگيد ها….. چه انتظار بي جايي داريم از اين بنده خدا ها….

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 9:53 ق.ظ.

      من هم همین را میگم !!!
      خوش باشی

  7. احد said,

    مه 31, 2011 در 1:48 ق.ظ.

    سلام ایوب جان
    راستش تو پروسه مهاجرت و اینم پی آر واقعا پیش کسوت همه ما هستی
    و روی صبر ایوب رو کم کردی منم تو این پست بجای امیرخان گفتم ایوب جان 😉
    بهرحال مبارکت باشه
    وحید

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 9:54 ق.ظ.

      اختیار داری احد جان ، من دنده ام پهن تر از این حرفهاست !!!!
      خوش باشی

  8. رضا said,

    مه 31, 2011 در 3:12 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    تبریک .

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 9:55 ق.ظ.

      واقعا جای تبریک هم داره !!!
      خوش باشی

  9. maryam said,

    مه 31, 2011 در 3:45 ق.ظ.

    عجببببببببببب!!!!!!!!!
    امیدورام بقیه کارهاتون به بهترین نحو ممکن پیش بره.
    شاد باشید

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 9:56 ق.ظ.

      ممنونم مریم جان
      خوش باشی

  10. سروناز said,

    مه 31, 2011 در 4:42 ق.ظ.

    ما ملت منتظر هستیم
    یادتون رفته؟
    شاید این جمعه بیاید شاید؟!……….

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 9:57 ق.ظ.

      بله ، پس صبر کنیم تا جمعه !!!
      خوش باشی

  11. مژده said,

    مه 31, 2011 در 5:57 ق.ظ.

    عجب !!!!!! مثل اينكه روي پيشونيمون نوشتن پوست كلفت… صبر ما دست صبر ايوب هم بسته… اميدوارم به زودي اين مدت طي بشه و از اين شرايط در بياييد… من فكر مي كنم يه دوره اي كارمنداي كانادايي پيش كارمنداي ايراني دوره ديدن… خوب امروز برو فردا بيا را ياد گرفتن…. خووووووووووب… شاد شاد باشي

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 10:00 ق.ظ.

      پوست کلفت ، دنده پهن ، صبر ایوب ، جزو الزامات یک مهاجر هست !!!
      خوش باشی

  12. نیلو said,

    مه 31, 2011 در 7:19 ق.ظ.

    سلام امیر جان. خوبید؟ واقعا که این کانادایی ها دیگه در کند بودن حرف اول را می زنند!!!!
    یکی از دوستان من تقریبا همزمان با من اقدام کرد برای استرالیا و الان ویزایش دستش است!!!!

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 10:00 ق.ظ.

      خب بعضی مواقع اینجوری میشه ، زیاد سخت نگیر !!!
      خوش باشی

  13. مه 31, 2011 در 9:55 ق.ظ.

    سلام و سپاس بابت مطلب ارزنده‌ای که در وب لاگ قرار می‌دهید. امروز مقاله‌ای نوشتم در مورد مقایسه بین زمان واقعی‌ اخذ اقامت کانادا و زمان ادعا شده توسط بعضی‌ از دفاتر مهاجرتی در تبلیغات. خواهش می‌کنم مطالعه بفرمایید و نقطه نظرات خود را به بنده اطلاع دهید. آدرس سایت و لینک را هم در قسمت وب سایت اینجا قرار میدهم و هم اینجا میزارم. مقاله مورد نظر را میتوانید در قسمت اخبار و مقالات سایت پیدا نمائید. شاد و پیروز باشید

    http://canadaexpert.ca/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA%DB%8C.html

  14. sara said,

    مه 31, 2011 در 11:19 ق.ظ.

    واقعا خوشحالم براتون.ايشالا همينجا خبر گرفتن پاسپورتتو بخونيم.
    سلامت و شاد باشيد.

    • امیر said,

      مه 31, 2011 در 11:35 ق.ظ.

      ممنونم سارا جان ، من خیلی دنبال پاسپورت نیستم. تازه کو تا پاسپورت !!!
      بیشتر فکر گواهینامه بودم که خیلی مهم هست.
      خوش باشی

  15. sara said,

    ژوئن 1, 2011 در 2:14 ق.ظ.

    منظورم اينه که ايشالا تا اون موقع وبلاگت برقرار باشه.
    خارج از شوخي اميدوارم همه چيز براي خودت و خونوادت خوب پيش بره.

    • امیر said,

      ژوئن 1, 2011 در 7:10 ق.ظ.

      متوجه شدم سارا جان ، ممنون از لطفت.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

