یک مدیکال رسید !!!

خب ، اول هفته در ایران و تعطیلات آخر هفته در کانادا را با خبر خوب یکی از دوستان آغاز میکنیم و امیدوارم که این خبرهای خوب را یکی یکی و پشت سر هم از شما دوستان داشته باشیم.

اشکان عزیز به من اطلاع دادند که بعد از حدود ۲ سال ، دیروز مدیکال خودشان را دریافت کردند و میخواستند که دوستان دیگر هم در جریان باشند.

ضمن تشکر از اشکان عزیز و تبریک بابت این خبر خوب ، از ایشان خواهش میکنم که اگر تمایل دارند ، کد شغلی ، تاریخ ارسال مدارک تکمیلی به سفارت ، تاریخ مکاتبات احتمالی با سفارت و کلا هر چیزی که ممکن هست برای دیگر دوستان هم جذاب و جالب باشد را در این پست عنوان فرمایند.

خوش باشید

پی نوشت:
۱- دوستان ، از لابلای کامنت هایی که ایشان برای من تا به الان گذاشته اند ، یکسری اطلاعات پیدا کردم ، اما ترجیح میدم که خودشان مواردی که تشخیص میدهند مفید هست را ، اعلام کنند. فقط همین را بدانید که ایشان جزو ۳۸ شغله ها بودند و دقیقا ۲ سال پیش مدارک اولیه را به سفارت کانادا در دمشق ، ارسال کردند.
۲- دوستان دیشب تا ساعت ۱.۵ بیدار بودم و دیگه نتونستم ، صبح هم زود پاشدم و قبل از هر چیز کامپیوتر را روشن کردم تا ببینم خبری شده یا نه، خوشبختانه اشکان عزیز کامنت گذاشته اند و ضمن تبریک مجدد ، اصل کامنت ایشان را همینجا قرار میدهم:

سلام دوستان

از اینکه میبینم خوشحال شدید خیلی‌ خوشحال شدم و جا داره از امیر عزیز هم تشکر کنم که واقعا توانسته یک جوّه اعتماد و دوستی‌ بین همه ایجاد کنه. و اما داستانه من:

من در دسامبر ۲۰۰۸ بعد از قانون جدید ولی‌ قبل از رسیدنه دستورالعمل جدید اقدام کردم، یعنی‌ با فرم سیمپلیفید.

اول یه ایمیل اومد که شما تکلیفتون معلوم نیست اما آعدن در مارث ۲۰۰۹ یه نامه آمد که از من خواست که فرمهایه جدید و مدارک تکمیلی را ارسال کنم یعنی‌ همون فایل نامبر دومم شما.

خبری نبود تا این که در نوامبر ۲۰۱۰ درخواست آپدیت کردن که فقط سؤ پیشینه خواستن، و من هم فرستادم دیروز هم که میدکال اومد.

من الان استرالیا هستم و امتهنته registration پزشکی‌ اینجا رو (امسکیو و آیلتس ) را پاس کردم و شاید اگر این مدیکال ۴ ماهه پیش میومد خیلی‌ خوشحالتر میشودم.

گد شغلی‌ من هم ۳۱۱۲ پزشک هست.

به امید موفقیت همهٔ دوستان.

راستی‌ چون خیلی‌‌ها ممکن است علاقه ماند باشند برایه اولین بر از کنورتر فارسی استفاده کردم اگر غلط داره ببخشید.

در ضمن از این که اینقدر دیر پاسخ دادم عذر خواهی‌ می‌کنم.

واقعا فکر نمیکردم که اینقر مهم بشه ولی‌ الان من بیدارم و هر سالی‌ رو که بپرسید همین الان با اجازه امیر جان جواب میدم.

راستی‌ من به وزیر هم ایمیل زدم و ۲ ماه بعد از مکاتبه نامه آپدیت را دریافت کردم.

دو بر هم ایمیل پیگیریر زدم.

144 دیدگاه

  1. سیاوش said,

    ژوئن 3, 2011 در 9:04 ب.ظ.

    ممنونم

  2. zoya said,

    ژوئن 3, 2011 در 10:07 ب.ظ.

    ممنون امیر جان ممنون از محبتات

    • امیر said,

      ژوئن 3, 2011 در 10:44 ب.ظ.

      خواهش میکنم زویا جان
      خوش باشی

  3. نرگس said,

    ژوئن 3, 2011 در 10:12 ب.ظ.

    خیلی خیلی تبریک میگم فقط اطلاع بیشتری بدید مخصوصا اپدیت مدارکتون کی بوده ؟ ممنون ازت امیر جان

    • امیر said,

      ژوئن 3, 2011 در 10:45 ب.ظ.

      انشاءالله که اعلام میکنند.
      خوش باشی

  4. تیتی said,

    ژوئن 3, 2011 در 10:36 ب.ظ.

    خوش خبر باشییییییییین. مباااااااارک باشه

    • امیر said,

      ژوئن 3, 2011 در 10:45 ب.ظ.

      بله خبر خوبی بود ، خصوصا از ۳۸ شغله ها هم هستند.
      خوش باشی

  5. الهه said,

    ژوئن 3, 2011 در 10:57 ب.ظ.

    مبارکه.خیلی خوشحال شدم.

    • امیر said,

      ژوئن 3, 2011 در 11:10 ب.ظ.

      من هم خوشحال شدم ، اینقدر هیجانی شدم که خوابم نمیبره !!!
      خوش باشی

  6. هستی said,

    ژوئن 3, 2011 در 11:11 ب.ظ.

    خدا رو شکر بالاخره شنیدیم یکی مدیکال گرفت، باعث خوشحالیه

    • امیر said,

      ژوئن 3, 2011 در 11:16 ب.ظ.

      بله ، فکر میکنم که از یکسال پیش به طرف کسی از ۳۸ شغله ها مدیکال نگرفته بود.
      خوش باشی

  7. zoya said,

    ژوئن 3, 2011 در 11:28 ب.ظ.

    من نمیدزنم چطور ازت تشکر کنم امیر جان
    امیدوارم توزندگیت موفق باشی

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 12:09 ق.ظ.

      لطف داری زویا جان
      خوش باشی

  8. آرش said,

    ژوئن 3, 2011 در 11:36 ب.ظ.

    مرسی از خبرتون
    تو این تعطیلیای کسالت بار یه عده ای رو خوشحال کردید
    همیشه شاد باشید

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 12:10 ق.ظ.

      از اینکه پیام آور شادی برای شما بودم ، خوشحالم.
      خوش باشی

  9. Houman said,

    ژوئن 3, 2011 در 11:51 ب.ظ.

    تبریک. امیدوارم مدیکال بقیه هم همینطور بیاد.
    دستت درد نکنه امیر عزیز که خبر خوب دادی.

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 12:11 ق.ظ.

      من هم امیدوارم و انشاءالله که همینطور میشه.
      خوش باشی

  10. احد said,

    ژوئن 3, 2011 در 11:55 ب.ظ.

    امیرخان
    میدونی از چی خوشحالم؟ از این جمله شما:من هم خوشحال شدم ، اینقدر هیجانی شدم که خوابم نمیبره !!!

    این نشونمیده که چقدر به دوستات اهمیت می دی و چقدر خوشی اونا واسه تو مهمه
    خلاصه که با زبون خودمون دمت گرم
    نوکرم
    احد

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 12:13 ق.ظ.

      احد جان باور کن که همینطوره، الان ساعت یک و ده دقیقه هست و نمیتونم بخوابم تا شاید اشکان عزیز بیاد و داستان را تعریف کنه تا من هم زودتر شما را در جریان بگذارم.
      خوش باشی

  11. مصطفی said,

    ژوئن 4, 2011 در 12:01 ق.ظ.

    تبریک! خبر خیلی خوبی بود. مرسی امیر جان.
    به امید موفقیت این دوستمون و همه منتظران.

  12. سروناز said,

    ژوئن 4, 2011 در 12:46 ق.ظ.

    واااااااااااااااااا…………………………………ی
    چقدر خوشحال شدم.
    گریه ام گرفت
    امیدوارم برای بقیه هم زودتر بیاد
    ایشون آپدیت فرستاده بودند یا بدون آپدیت؟

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 7:47 ق.ظ.

      پاسخ رو کامل دادند سروناز جان
      خوش باشی

  13. فریبا said,

    ژوئن 4, 2011 در 1:03 ق.ظ.

    سلام
    به آقا اشکان تبریک می گم و ازشما تشکر می کنم نمی دونی چقدر خوشحالم کردی. به امید خبرهای خوش هر چه زودتر برای بقیه منتظرین مدیکال 38 شغله

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 7:48 ق.ظ.

      از اینکه خوشحالید ، خوشحالم.
      خوش باشی

  14. مژده said,

    ژوئن 4, 2011 در 2:01 ق.ظ.

    اي خدا يعني مي شه براي ما هم خبري بشه …. ممنون امير عزيز كه اطلاع دادي

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 7:50 ق.ظ.

      انشاءالله که میاد.
      خوش باشی

  15. ماه said,

    ژوئن 4, 2011 در 2:13 ق.ظ.

    سلام . لطفا در باره عضویت در وبلاتون من را راهنمایی کنید.
    با تشکر فراوان.

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 7:55 ق.ظ.

      دوست عزیز ، زمانی که کامنت خود را میگذارید ، در انتها همان صفحه ، ۲ مورد پیشنهادی وجود دارد که در صورت تمایل میتوانید انتخاب کنید.
      خوش باشی

  16. ماه said,

    ژوئن 4, 2011 در 2:18 ق.ظ.

    ما هم مهاجر کانادا ( 38 شغله) هستیم و فایل نامبر دوم را هم مارس 2010 دریافت کردیم. امیدوارم که روزی مدیکال همه ی این گروه صادر بشه واز بلا تکلیفی نجات پیدا کنیم.

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 7:55 ق.ظ.

      انشاءالله که برای همه از این خبر ها بیاد.
      خوش باشی

  17. سایه said,

    ژوئن 4, 2011 در 2:24 ق.ظ.

    ممنون امیر آقای گل!کاش زودتر این دوست عزیز بیاد و بگه که دقیقا کد رشتش و آپدیت و… کی بوده؟

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 7:56 ق.ظ.

      آمدند و گفتند اما درست نصفه شب ما که خب من در اطلاع رسانی تاخیر دارم !!!
      خوش باشی

  18. سروناز said,

    ژوئن 4, 2011 در 5:56 ق.ظ.

    امیر جان از بهناز خبر دارید؟ایشان هم خیلی وقته از آپدیت مدارکشون میگذره.
    از جلیه عزیر چطور؟
    راستی ممکنه اشکان عزیز اعلام کنند که تو سایت اینپراسس شده بودند یا نه؟
    اینپراسس با تاریخ یا بدون تاریخ؟
    ممنون و بازم ممنون

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 7:58 ق.ظ.

      از بهناز و منصور عزیز هیچ خبری ندارم .
      جلیله عزیز که خبر جدیدی دریافت نکرده.
      همه چیز را اعلام کردند.
      خوش باشی

  19. نیلو said,

    ژوئن 4, 2011 در 6:51 ق.ظ.

    مرسی امیر جان. واقعا ما رو خوشحال کردید. پس ایشان الان 24 ماه از فایل نامبر دومشون می گذره درسته؟ آپدیت نخواستند؟

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 7:58 ق.ظ.

      تقریبا بله. خودشان دقیق گفته اند.
      خوش باشی

  20. شیوا said,

    ژوئن 4, 2011 در 8:12 ق.ظ.

    پس امیر جان با این حساب ضمن تبریک به اشکان عزیز باید منتظر رسیدن خبرهای خوش از دوستان خوبمون بهناز خانم و پیمان خان باشیم.

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 8:17 ق.ظ.

      بله باید منتظر خبر خوب برای خیلی ها بود ، انشاءالله. بهناز عزیز را که میشناسم اما پیمان عزیز را خیر. امیدوارم که همه خبرهای خوب دریافت کنند.
      خوش باشی

  21. تیتی said,

    ژوئن 4, 2011 در 8:14 ق.ظ.

    البته فکر کنم 24 ماه نبود 25 ماه بود درسته؟

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 8:18 ق.ظ.

      نه ۲۴ ماه. تا آنجا که من اطلاع دارم ، مدارک ایشان جون ۲۰۰۹ به سفارت تحویل شده است.
      خوش باشی

  22. تیتی said,

    ژوئن 4, 2011 در 8:15 ق.ظ.

    نه الان دوباره دیدم 27 ماه شد. مارچ فایل نامبر دوم اومد الان هم که جوون هست

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 8:19 ق.ظ.

      مارچ فایل نامبر اومده اما اصل قضیه زمانی هست که مدارک شما را سفارت دریافت میکند.
      خوش باشی

  23. zoya said,

    ژوئن 4, 2011 در 9:46 ق.ظ.

    میتونم یه سوال از اقا اشکان بپرسم امیرجان؟ ممنون
    الان استرالیا بمونی بهتره یا کانادا بری میخوام بدونم وضعیت کاری استرالیا براتون خوبه؟ امیر جان اگر شد شما هم راهنماییم کن
    چون امروز در حال تحقیق برای استرالیا رفتن بودم که پست شما امیر جان رو دیدم

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 10:00 ق.ظ.

      من فکر میکنم که چون اشکان عزیز در استرالیا حضور دارند ، اطلاعات ایشان موثق تر هست و خود ایشان پاسخ گو باشند بهتره.
      خوش باشی

  24. فریبا said,

    ژوئن 4, 2011 در 10:21 ق.ظ.

    سلام
    با خواندن اطلاعات آقا اشکان خوشحالیم چند برابر شد چون فایل نامبر من نوامبر 2008 می باشد و آپدیت مدارکم مثل ایشان نوامبر 2010 بوده و همچنین من هم پزشک هستم پس احتمال زیاد مدیکال من هم بزودی می آید امیدوارم که این خوشحالی ادامه پیدا کند.
    آقا امیر واقعا تشکر از این اطلاع رسانیتون.

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 10:23 ق.ظ.

      خب خدا را شکر. انشاءالله خبر دریافت مدیکال شما را هم همین روزها میگیریم.
      خوش باشی

  25. saeed said,

    ژوئن 4, 2011 در 10:41 ق.ظ.

    یکی از دوستان ما هم دیروز مدیکالش اومده. فردا میرم ته و توی قضیه رو در میارم

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 10:46 ق.ظ.

      به به خوش خبر باشی سعید جان ، پس لطفا در همینجا اعلام کن تا دوستان دیگر هم شاد شوند.
      خوش باشی

  26. عادله said,

    ژوئن 4, 2011 در 11:20 ق.ظ.

    امیر جان همین الان از امدن مدیکال برای اشکان عزیز مطلع شدم خیلی خوشحال شدم چون من هم در ماه 24 هستم که مدارکم را به دمشق فرستادم . هر چند هنوز اپدیت نگرفتم ولی شاید به زودی دریافت کنم. امیدوارم همیشه خوش خبر باشی و به زودی با دادن خبر دریافت پی ار برای خودت و خانواده ات باز هم ما رو خوشحال کنی.
    همینطور از اشکان عزیز ممنونم که اطلاعات دقیقی در اختیار همه گذاشتند و تبریک میگم . به امید روزی که ویزا دریافت کنی.

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 11:24 ق.ظ.

      ممنونم عادله جان ، پی آر ما که اومد !!! فکر کنم چند روز نبودی.
      خوش باشی

  27. نازنین said,

    ژوئن 4, 2011 در 11:28 ق.ظ.

    با سلام به امیر عزیز
    جهت اطلاع:
    امروز به طور اتفاقی در وبلاگ «از مشهد الرضا تا کانادا-نیو برانزویک» خوندم که مدیکالشون چند روزه پیش رسیده. فکر میکنم اسمشون «رینا» ست.

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 11:40 ق.ظ.

      ممنونم نازنین جان اما اگر اشتباه نکنم کتگوری ایشان فدرال نبوده. در هر صورت انشاءالله که همه خوش خبر باشند.
      خوش باشی

  28. نازنین said,

    ژوئن 4, 2011 در 11:29 ق.ظ.

    ممنون از پیگیریهاتون
    موفق باشید

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 11:40 ق.ظ.

      خواهش میکنم نازنین جان
      خوش باشی

  29. عادله said,

    ژوئن 4, 2011 در 11:31 ق.ظ.

    اره امیر جان چند روز نبودم امیدوارم که همه چیز خوب پیش بره.
    از اشکان عزیز خواهش میکنم تاریخ دقیق تحویل مدارکشون به دمشق را در صورت امکان اعلام کنند.باز هم ممنون.

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 11:42 ق.ظ.

      تاریخ تحویل مدارکشان به سفارت جون ۲۰۰۹ بوده است. خودشان هم قطعا تکمیل میکنند. البته هر زمان که از خواب ناز بیدار شدند ، الان استرالیا دم دمای صبح هست.
      خوش باشی

  30. عادله said,

    ژوئن 4, 2011 در 12:09 ب.ظ.

    امیر جان باز هم ممنونم که اطلاعات را در اختیار ما منتطران میگذاری . در واقع مدارک من هم در تاریخ 30 جون 2009 به ویزا افیس دمشق رسیده و ساین شده (توسط دی اچ ال)
    یعنی ممکنه من هم به زودی نامه ای دریافت کنم !!!!!!!!!

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 12:14 ب.ظ.

      بله کاملا ممکن هست. اما این را هم در جریان باش که درخواست آپدیت از متقاضی ، نظر شخصی آفیسر هست و امکان دارد که یک آفیسر ، درخواست آن را لزومی نبیند و مستقیم مدیکال را صادر کند. یعنی درخواست آپدیت مدارک شرط دریافت مدیکال ، نیست.
      خوش باشی

  31. Ashkan said,

    ژوئن 4, 2011 در 5:24 ب.ظ.

    سلام دوباره

    من ۱۵ ژوئن ۲۰۰۹ مدارکم رو به دمشق فرستادم و شاید اگر یکی‌ دو ماه زودتر میفرستادم الان کانادا بودم. چود دقیقا یکی‌ از دوستانی که ۲ ماه قبله من مدارک را فرستاد عید دو سال قبل مدیکال گرفت.

    من از اول این پروسس بودم و ECAS من هیچ تغییر نکرده.

    مدیکال هم پست نشده یه ایمیل آماده که اگر می‌خواهید خودتون بگیرید یا حضوری یا با مثلا DHL.

    ارادتمند

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 6:56 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت اشکان جان.
      یک سوال هم من دارم ، مشکلی که داشتی برای عدم سوء پیشینه را چجوری حل کردی؟
      خوش باشی

  32. Ashkan said,

    ژوئن 4, 2011 در 8:36 ب.ظ.

    سلام دوباره

    یه ایمیل زدم که من یه سوپیشینه تو ایران دارم که ماله ۶ ماه قبل از اومدنم هست و الان هم سفارت ایران در استرالیا میگه ۵ ماهه جواب میده. شما بگید چه کار کنم. اونا هم گفتند که همون قبلی‌ قبول است.

    موفق باشی‌

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 9:29 ب.ظ.

      خب خدا را شکر. در هر صورت اشکان عزیز همه شاد شدیم.
      خوش باشی

  33. عادله said,

    ژوئن 4, 2011 در 8:59 ب.ظ.

    ممنون امیر جان امیدوارم حالا که انقدر طولش دادن حداقل یا اپدیت نخوان یا مثل یکی از دوستانم که پرونده اش می 2008 بود و حالا در ونکوور هست نامه ی اپدیت و مدیکال را با هم دریافت کنم.
    اشکان جان ممنون از راهنمایی هات . من هم کسانی را میشناسم که مدارکشون رو یک ماه قبل از من فرستادن دمشق و الان یک سال هست که در کانادا هستند . و ما کمی بد شانسی اوردیم ولی خوب اگر ماجرا به خوبی پیش بره و بالاخر ه کارمون درست بشه باز هم باید خدا رو شکر کنیم.

    • امیر said,

      ژوئن 4, 2011 در 9:30 ب.ظ.

      انشاءالله که درست میشه. دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره.
      خوش باشی

  34. ژوئن 4, 2011 در 9:21 ب.ظ.

    امیدوارم که به زودی کار همه دوستان درست بشه

  35. zoya said,

    ژوئن 4, 2011 در 10:23 ب.ظ.

    امیرجان سلام وخسته نباشید
    اقا اشکان تبریک عرض میکنم میشه بگی استرالیا زضعیت پزشکا چطور بود یکم توضیح بدی؟

  36. سولی said,

    ژوئن 4, 2011 در 10:26 ب.ظ.

    سلام. مطمئنید که مورد ایشون به ما ها ( فایل نامبر های حول و حوش سپتامبر 2009) که در واقع در glut بعد از انتخابات ایران هستیم مربوط میشه؟
    ایشون خیلی زودتر از اینها اقدام کرده بودن

    • امیر said,

      ژوئن 5, 2011 در 12:42 ق.ظ.

      ببین سولی جان مدارک ایشان در جون سال ۲۰۰۹ توسط سفارت دریافت شده و پروسه ایشان شروع شده.
      از طرفی ، جزو قانون جدید و لیست مشاغل ۳۸ تائی هستند. الان یکسال هست که هیچ کس از لیست ۳۸ تائی مدیکال نگرفته.
      دیگه حالت دیگه ای وجود داره؟
      خوش باشی

  37. صبا said,

    ژوئن 5, 2011 در 3:31 ق.ظ.

    ممنون امیر و اشکان عزیز که ما رو خوشحال کردید.
    ضمناً من هم سوال زویا برام مطرحه. من دارم برای امتحان mcq آماده میشم و دیگه از کانادا نا امید شدم. شما که الان استرالیایی وضعیت اونجا چطوره؟ واقعا با یه mcq و آیلتس میشه کار کرد؟

    • امیر said,

      ژوئن 5, 2011 در 9:20 ق.ظ.

      انشاءالله که اشکان عزیز پاسخ میدن.
      چند روز بود که همش تو فکر تو و رعنا عزیز بودم. رفتید حاجی حاجی مکه !!!
      خوش باشی

      • صبا said,

        ژوئن 6, 2011 در 3:32 ق.ظ.

        راستش یه کم دپرس شدم… البته کلی هم کار داشتم. اما الان تصمیم گرفتیم بریم استرالیا!

      • امیر said,

        ژوئن 6, 2011 در 6:58 ق.ظ.

        انشاءالله که همه چیز روبراه میشه و به اون چیزی که میخواهی میرسی.
        فقط رعنا هم پیداش نیست.
        خوش باشی

  38. سولی said,

    ژوئن 5, 2011 در 6:40 ق.ظ.

    به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه کنید:
    یک پزشک دیگه که جولای 2009 فایل نامبر دوم گرفته بود، ویزا گرفت. ( از همکاران همسرم)

    • امیر said,

      ژوئن 5, 2011 در 9:25 ق.ظ.

      خب ممنونم سولی جان خوش خبر باشی
      خوش باشی

  39. سولی said,

    ژوئن 5, 2011 در 6:57 ق.ظ.

    امیر خان منظورم این بود که ایشون بین اون عده ای که در اوایل قانون Fast Track ( میشه بهش گفت Golden Age این قانون!!) اقدام کردن قرار دارن، نه بین ما ها که بعدتر اقدام کردیم.
    از اون عده تقریبا همه الان در کانادا هستن و عده انگشت شماری مثل اشکان عزیز باقی مونده بودن.
    منظورم اینه تعمیم وضعیت ایشون به خیل عظیم در راه مانده ها شاید کمی خوشبینانه باشه.

    • امیر said,

      ژوئن 5, 2011 در 9:26 ق.ظ.

      سولی جان ایشان فرم های اولیه رو هم دسامبر ۲۰۰۸ فرستادند. آن گروه که شما میفرمایید بین فوریه و نوامبر بودند.
      خوش باشی

  40. وحیده said,

    ژوئن 5, 2011 در 8:06 ق.ظ.

    سلام اولا از اقا امیر ممنون که این خبر خوش رو دادن دوما به اقا اشکان تبریک میگم برای ما هم دعا کنین خیلی بی انگیزه شدم کاش بعد این انتظار حداقل 5 ساله مدیکال ما هم برسه اتفاقا ما هم امروز تصمیم گرفتیم استارت استرالیا رو بزنیم ولی با شنیدن خبر مدیکال اشکان یکم امیدوار شدم امروز خیلی حالم بد بود ولی الان بهترم مرسی امیر جان

    • امیر said,

      ژوئن 5, 2011 در 9:29 ق.ظ.

      انشاءالله که همه چیز درست میشه. نگران نباش.
      خوش باشی

  41. zoya said,

    ژوئن 5, 2011 در 5:48 ب.ظ.

    سلااااااام امیر خان
    سلااام اقا اشکان من و صبا جون منتظر جوابیم
    ممنوووووووووونننننننننننننن

    • امیر said,

      ژوئن 5, 2011 در 6:07 ب.ظ.

      اشکان جان لطفا علاوه بر پاسخ سوال این دو دوست ، دوست دیگری هم از طریق ایمیل سوال کرده که امتیاز مدرک تحصیلی خود را چند محاسبه کرده بودید؟
      خوش باشی

  42. تیتی said,

    ژوئن 5, 2011 در 10:47 ب.ظ.

    یه سوال با اجازه امیر آقا

    برای اپدیت مدارک چی خواستن از ایشون

    • امیر said,

      ژوئن 5, 2011 در 11:08 ب.ظ.

      فقط عدم سوء پیشینه.
      خوش باشی

  43. reza1100 said,

    ژوئن 5, 2011 در 11:05 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    ضمن تبريك به اشكان عزيز
    من اولش خيلي خوشحال شدم ولي بعدش كه فهميدم ايشان جز 38 رشته اي هايي هستند كه قبل از ابلاغ قانون جديد استارت زده اند كمي نا اميد شدم.
    همانطوري كه ميدوني در سال 2009 پرونده اين گروه بايكوت شده بود و رفته بودند سراغ افراديكه بعد از ابلاغ دستورالعمل استارت پروندشون رو زده بودند. در سال 2010 يكدفعه آقايون يادشون افتاد كه اين بنده خدا ها هم جا مانده اند و پرونده هاي بعد از ابلاغ بخشنامه را نصفه رها كردند و اومدند كل سال 2010 رو به پرونده اين گروه رسيدگي كردند.
    من اميدوار بودم كه با اتمام پرونده هاي اين گروه زماني تا پايان سال 2010 ، رسيدگي به ادامه پرونده 38 شغله ها شروع بشه كه با نااميدي ميبنيم كه هنوز پرونده هاي اين گروه به اتمام نرسيده و حالا حالاها بايد منتظر باشيم.
    به هر حال از اينكه همچنان دلسوزانه مشغول پيگيري امور و دلگرم كردن بچه ها هستي سپاسگذارم.
    خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئن 5, 2011 در 11:10 ب.ظ.

      رضا جان اشتباه نکن ، ایشان در دسامبر سال ۲۰۰۸ اقدام اولیه کردند. یعنی جزو گروه فوریه تا نوامبر نیستند.
      خوش باشی

      • reza1100 said,

        ژوئن 6, 2011 در 9:16 ب.ظ.

        امير جان
        درسته كه ميگه من دسامبر اقدام كردم اما از طرفي ميگه هنوز قانون جديد ابلاغ نشده بود و با فرم فلان اقدام كردم نه با فرمهاي زمان ماها . و قطعا به سيدني هم نفرستاده . فرستاده دمشق و بعد هم مدارك رو آپديت كرده و باقي ماجرا .
        باز هم فكر ميكني در گروه ماست؟ البته بنظر ميرسه جزء آخرين نفرات قبل از ابلاغ بخشنامه باشه . نه ؟ اينهم باز جاي اميدواري داره كه دارن اين گروه رو تموم ميكنن.
        ممنونم

      • امیر said,

        ژوئن 6, 2011 در 9:38 ب.ظ.

        درست میگی رضا جان ، اما قانونا جزو گروه شما محسوب میشود. جزو نفرات اول. لیست مشاغل ابلاغ شده بود اما هنوز روش اعلام نشده بود.
        خوش باشی

  44. ژوئن 6, 2011 در 1:02 ق.ظ.

    […] یک مدیکال رسید !!! اشکان عزیز به من اطلاع دادند که بعد از حدود ۲ سال ، دیروز مدیکال خودشان را دریافت کردند و میخواستند که دوستان دیگر هم در جریان باشند. […]

  45. تیتی said,

    ژوئن 6, 2011 در 6:37 ق.ظ.

    من متوجه منظورتون در جواب آقا رضا نشدم. من جزء اونایی هستم که بعد از 27 فوریه اقدام کرده بودم. یعنی اپریل 2009 اپلای کردیم که اگوست 2009 فایل نامبر دوم گرفتیم. الان گروه من و اقا اشکان یکی هست یا نیست؟

    • امیر said,

      ژوئن 6, 2011 در 7:01 ق.ظ.

      نه تیتی جان. در قانون جدید ۳ گروه وجود دارند:
      ۱- آنهائی که بین ۲۷ فوریه ۲۰۰۸ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۰۸ اقدام کرده اند.
      ۲- آنهائی که بین ۲۸ نوامبر ۲۰۰۸ تا ۲۶ جون ۲۰۱۰ اقدام کرده اند.
      ۳- آنهائی که بعد از ۲۶ جون ۲۰۱۰ اقدام کرده اند.

      اکثر بلاتکلیف ها ، جزو گروه ۲ هستند.
      خوش باشی

  46. sara said,

    ژوئن 6, 2011 در 10:44 ق.ظ.

    مرسي از خبرهاي خوب.

    • امیر said,

      ژوئن 6, 2011 در 3:10 ب.ظ.

      خواهش میکنم.
      خوش باشی

  47. Venus said,

    ژوئن 6, 2011 در 10:29 ب.ظ.

    سلام امیر عزیز و هزار بار ممنون از خبر خوب و همدلی ها و پیگیری تون. راستش من تعجب میکنم تو این زندگی سخت که هرکسی فقط به فکر مشکلات و مسائل خودشه چطور همچین کسی پیدا میشه که وقت برای اطلاع رسانی به دیگران بذاره. خلاصه واقعا ازت ممنونم که با اینکه خودت این مرحله رو گذروندی هنوز به فکر ما هستی و وضعیت عجیب غریب ما برات اهمیت داره.
    و همینطور تبریک فراوان به اشکان عزیز که خبر خوب و امیدواری به همه ما داد.
    امیر جان ما بار اول جون 2008 با وکیل اپلای کردیم. وکیلمون پرونده ما رو دسامبر 2008 بیرون کشید و یک پرونده جدید در سپتامبر 2009 تشکیل داد و فایل نامبر اون که با حرف B شروع میشه اکتبر 2009 آمد. حالا من گیج شدم لطفا به من بگو با توجه به دسته بندی که برای تیتی کردی ما در همون گروه دوم قرار میگیریم؟ تروخدا هر چی از وضعیت ما میدونی بگو. متاسفانه وکیل به ما هیچ اطلاعی از اوضاع نمیده. حتی اینکه پرونده های 38 شغله بلوکه هستن رو من از شما شنیدم. و اون به ما نگفت.
    ضمنا طبق توصیه شما نامه به وزیر هم زدیم و جواب دادن که حجم پرونده ها زیاده و رسیدگی به اونها زمان میبره.
    راستی هنوز پرونده های ما دمشق هستن؟ یا مثل کبکی ها به آنکارا یا جای دیگه منتقل شدیم؟
    با تشکر

    • امیر said,

      ژوئن 6, 2011 در 11:00 ب.ظ.

      خیلی ممنونم از لطفت ونوس جان.
      ببین ، تمام کسانی که الان بلاتکلیف هستند ، جزو گروه دوم هستند. کار گروه سوم داره انجام میشه و از گروه اول هم تقریبا میشه گفت کسی نمانده ، و یا خیلی خیلی کم. اما از پرونده های گروه دوم ، هیچ خبری نیست.
      پرونده ۳۸ شغله ها بلوکه نشده ، اما چون عملا کاری بر روی آنها انجام نمیشه ، میشه گفت که بلوکه شده است.
      پرونده های گروه دوم ، همچنان در دمشق هستند.
      خوش باشی

  48. Ashkan said,

    ژوئن 6, 2011 در 10:57 ب.ظ.

    سلام

    امیر جان همینطور که خودت میدونی من قبلان امتیزه پزشکی‌ رو رسما استعلام کردم که به من گفتند برابر دکترا هست. اما من کلا ۷۴ امتیاز داشتم یعنی‌ اگر هم ۲۰ تا حساب میکردن باز هم امتیاز کم نمیاوردم.

    ارادتمند

    • امیر said,

      ژوئن 6, 2011 در 11:04 ب.ظ.

      ممنونم. بله اشکان جان من اطلاع داشتم اما دوستان علاقه مند هستند که از زبان خودت هم بشنوند.
      یک مورد دیگه هم صبا عزیز در مورد امتحان رجیستریشین پزشکی سوال داشت. اگر لطف کنی و کامنت ایشان را هم پاسخگو باشی ، ممنون میشم.
      خوش باشی

  49. Ashkan said,

    ژوئن 6, 2011 در 11:14 ب.ظ.

    سلام دوباره،

    در پاسخ Zoya جان باید بگم که شرایط در استرالیا سخت تر شده و بیشتر فکر کنید، الان تقریبا امتحانه کلینیکال هم میخوهند.

    به نظره من اگر برنامتون هست که بیان اول امسکیو را بدهید یک ساله بد آیلتس بدهید و بد برایه bridging course اینجا بیان و بد از پاس کردن امتحانه دوم دنباله کار بگردید اینجوری حتامان کار پیدا می‌کنید.

    منظورم اینه که امسکیو و آیلتس را بدهید و بد اینجا بیان چون بد از تقریبا یک سالو نیم بد از پاس کردن امسکیو نوبت به شما می‌رسه.

    ارادتمند.

    • امیر said,

      ژوئن 6, 2011 در 11:18 ب.ظ.

      خیلی ممنونم اشکان جان ، البته احتمالا صبا و زویا عزیز باز هم سوال دارند که شما هم همچنان لطفت شامل حال من و بقیه دوستان خواهد شد.
      خوش باشی

  50. zoya said,

    ژوئن 7, 2011 در 5:40 ق.ظ.

    ممنون ممنون ممنون از اقا امیرواقا اشکان گل
    موفق باشید
    احساس میکنم شماها از من خیلی خیلی فعالتر هستید من فکر نکنم ام سی کیو بدم با این حساب.افرین میگم به شما امیر جان و اشکان جان فرزندان عزیز ایران

    • امیر said,

      ژوئن 7, 2011 در 6:52 ق.ظ.

      خواهش میکنم ، شما هم موفق باشید.
      خوش باشی

  51. کمال said,

    ژوئن 7, 2011 در 6:00 ق.ظ.

    با سلام
    من فکر می کنم این همه خوشحالی بابت اومدن مدیکال اشکان اشتباهه چون کاملا مشخصه که به دلیل اینکه شغل اشکان جزو 29 رشته ی شغلی جدید بوده و اونها به شدت به پزشک و پرستار نیاز دارند، به ایشون هم مدیکال داده اند نه بخاطر اینکه آنها دارند به پرونده های 38 رشته ای ها هم رسیدگی می کنند.
    http://nestofstorks.blogspot.com

    • امیر said,

      ژوئن 7, 2011 در 10:34 ب.ظ.

      کمال جان پس چرا دوستان پزشک و پرستاری که در همین پست کامنت گذاشتند ، همچنان منتظرند. باید مدیکال آنها هم میآمد !!!
      من اینطوری فکر نمیکنم.
      خوش باشی

  52. manli said,

    ژوئن 7, 2011 در 6:23 ق.ظ.

    با سلام
    صمیمانه از کمکهاتون تشکر میکنم

    • امیر said,

      ژوئن 7, 2011 در 6:52 ق.ظ.

      خواهش میکنم دوست عزیز.
      خوش باشی

  53. زهره said,

    ژوئن 7, 2011 در 10:06 ب.ظ.

    خیلی خوشحال شدم و به اشکان عزیز هم تبریک می گم ضمنا امیرخان خیلی ممنون واقعا خبر مسرت بخشی بود امیدوارم همینطوری خبهای خوب از شمابشنویم.

    • امیر said,

      ژوئن 7, 2011 در 10:34 ب.ظ.

      امیدوارم که من هم بتوانم خبر های خوب داشته باشم.
      خوش باشی

  54. مژگان said,

    ژوئن 7, 2011 در 11:08 ب.ظ.

    امیر خان سلام،
    با توجه به سوابق و تجارب شما لطفا پیش بینی خود را از وضعیت پرونده اینجانب بفرمایید.وهمچنین اینپروسس شدن دقیقا به چه معنا میباشد؟
    NOC: 0213
    Recieved by Sydney: 09-Feb-2010
    First file No email: 18-March-2010
    Recieved by Damascus: 10-May-2010
    Second File No email: 09-Sep-2010
    Change to Inprocess: 08-May-2011
    با سپاس از شما که همچنان نگران هموطنانتون هستید.

    • امیر said,

      ژوئن 8, 2011 در 9:06 ق.ظ.

      مژگان جان اگر تاریخ شروع این پراسس شما معلوم نیست و بواسطه مکاتبه با سفارت این پراسس شدید ، باید بیشتر صبر کنی.
      خوش باشی

  55. سارا said,

    ژوئن 8, 2011 در 12:13 ق.ظ.

    امیر جون سلام امیدوارم همیشه خوش خبر باشی.در مورد من که از 20 اوریل 2010 شروع کردن به بررسی نظری داری؟چه طوری من می تونم به وزیر ایمیل بزنم.من مدارک جدید رو هم فرستادم . اصلا نمیدونم رسیده یا نه . دیگه میترسم ایمیل بزنم ….. نظرت چیه چه کار کنم//

    • امیر said,

      ژوئن 8, 2011 در 9:07 ق.ظ.

      سارا جان تو حتما باید به وزیر ایمیل بزنی ، خصوصا که از زمانی که هند بودی این پراسس شدی.
      Minister@cic.gc.ca
      خوش باشی

  56. عادله said,

    ژوئن 8, 2011 در 12:49 ق.ظ.

    کمال جان به دنبال گفته ی امیر عزیز من هم اضافه میکنم که پرستار هستم و الان 23 ماه هست که مدارکم در دمشق هست ولی نامه ای دریافت نکردم.همه میدونیم که کانادا نیاز شدیدی به پرستار داره ولی اولویتی در کار نیست وتجربه نشون داده که ملاک بررسی پرونده ها فایل نامبرها هست.

  57. بهزاد said,

    ژوئن 8, 2011 در 2:54 ق.ظ.

    امیر جان سلام،

    می خواستم بپرسم ، اگه آپدیت مدارک بخواهند و حساب بانکی باشه ، آیا باید حساب بانکیمون مثل اون اولش که 17000 دلار برای 3 نفر بود باشه ؟ حسابمون برای 6 ماه قبلش باید پر پر باشه؟ میشه در این مورد یه توضیح کوچیک بدی!؟

    ممنون
    بهزاد

    • امیر said,

      ژوئن 8, 2011 در 9:10 ق.ظ.

      بله ، گردش ۶ ماهه میخواهند و باید موجودی آخر ، حداقل پولی باشه که آنها قید کرده اند. ضمنا اگر پول زیادی وارد حسابت شده ، باید مدرک داشته باشی که از کجا آمده است.
      خوش باشی

  58. کمال said,

    ژوئن 8, 2011 در 5:52 ق.ظ.

    فکر می کنم به همون علت که خیلی از پرستارها و دکترهای دیگه که بعد از 26 جون 2010 اپلای کردند هنوز مدیکال نگرفتند و بعضی های دیگه گرفتند… این دلیل نمیشه که چون هنوز خیلی از پرستارها و دکترها مدیکال نگرفتند پرونده ی اشکان هم نباید مدیکال می گرفته، حتما ایشون طبیب حاذقی بوده یا پرونده اش اونقدر قوی بوده که جزو 29 رشته ای ها حسابش کرده اند و بهش مدیکال داده اند
    من مطمئن هستم که به زودی تکلیف اون دکترها و پرستارهای دیگه هم معلوم میشه…

    • امیر said,

      ژوئن 8, 2011 در 9:12 ق.ظ.

      من نگفتم که ایشان هم نباید مدیکال میگرفتند.
      از اینکه پرونده ایشان خیلی خاص بوده ، باید خودشان نظر بدهند. ولی فکر نمیکنم که پرونده ایشان را جزو ۲۹ رشته ای ها محسوب کرده اند.
      در هر صورت امیدوارم که تکلیف همه ، چه پرستار و پزشک و چه مابقی ، هر چه زودتر معلوم بشه.
      خوش باشی

  59. بنفشه said,

    ژوئن 8, 2011 در 8:22 ق.ظ.

    سلام امیر خان.
    از خبر خوبتون ممنونم. من یه سوال دارم در رابطه با امتیاز و مدارک. در فرم های اولیه که به سیدنی فرستادم نمره زبانم رو 2 تا ا6.5 و 2 تا 5.5 نوشتم و اون به این دلیل بود که یک ایلتس اکادمیک داشتم که البته نمرهاش یه کمی با این تفاوت داشتن. اما متاسفانه ایلتس دومم تموم نمره هاش می خونه به غیر از یکی که 4.5 شده و متاسفانه 3 امتیاز کمتر شده از اون چیزی که نوشتم. به هر حال امتیازم کفایت می کنه و با این وجود 67 امتیازی میشم. می خواستم بپرسم این در نظر افسر پرونده بد نیست و آیا فک می کننین اثر منفی داره؟ یا بهتره یه ایلتس دیگه بدم هر چند فکر نکنم نمرم بهتر بشه.
    می بخشین از پر حرفی من. و ممنون

    • امیر said,

      ژوئن 8, 2011 در 9:15 ق.ظ.

      بنفشه جان ، امتیاز را از روی مدارک محاسبه میکنند و نه فرم های اولیه.
      اگر شغل شما خاص باشه و نیاز به داشتن دانش بالای زبان باشد ، ممکن هست که آفیسر نظر خاصی داشته باشد. در هر صورت هر چه زبان خود را تقویت کنید ، تاثیر مثبتی روی دید آفیسر دارد.
      خوش باشی

  60. jamal said,

    ژوئن 8, 2011 در 8:56 ق.ظ.

    اشکان جان بهتون تبریک میگم و از امیر عزیز به خاطر حمایتهاش متشکرم

    • امیر said,

      ژوئن 8, 2011 در 9:15 ق.ظ.

      لطف داری جمال جان
      خوش باشی

  61. بنفشه said,

    ژوئن 8, 2011 در 8:25 ب.ظ.

    ممنون از جواب و وقتی که می گذارین .

    • امیر said,

      ژوئن 8, 2011 در 9:49 ب.ظ.

      خواهش میکنم بنفشه جان
      خوش باشی

  62. صبا said,

    ژوئن 10, 2011 در 12:52 ب.ظ.

    اشکان جان یعنی بعد از mcq و آیلتس یکسال ونیم باید منتظر چی بمونیم؟ پیدا کردن کار؟ اگه اینطور باشه که خیلی سخت میشه…

  63. نرگس said,

    ژوئن 10, 2011 در 8:47 ب.ظ.

    سلام امیر جان از مامان دریا خبر نداری؟ خیلی نگرانشونم امیدوارم کارشون درست شده باشه اگر خبری گرفتی منم خبر کن . ممنون

    • امیر said,

      ژوئن 10, 2011 در 8:51 ب.ظ.

      نرگس جان دیروز با ایشان تماس داشتم ، خوب بودند و همچنان در انتظار.
      خوش باشی

  64. محبوبه said,

    ژوئن 10, 2011 در 10:49 ب.ظ.

    امیر خان از زحماتت خیلی خیلی ممنون و همینطور یه خسته نباشی بابت پیگیریهات.

    • امیر said,

      ژوئن 10, 2011 در 11:49 ب.ظ.

      خواهش میکنم محبوبه جان
      خوش باشی

  65. zoya said,

    ژوئن 11, 2011 در 3:59 ق.ظ.

    امیر جان خوبی.
    ممکنه امتیاز بندیشون تغییر کنه و ما امتیاز لازم رو نیاریم نه؟

    • امیر said,

      ژوئن 11, 2011 در 3:09 ب.ظ.

      زویا جان نمیشه قاطع گفت اما احتمالش ضعیف هست.
      خوش باشی

  66. ماه said,

    ژوئن 14, 2011 در 8:29 ب.ظ.

    با عرض سلام. من همیشه به وبلاگتون سر میزنم شاید خبر خوشی را بخونم. پرونده ی ما با کد 0711 و فایل نامبر دوم ما هم مارس 2010 اومد. نامه ی پیگیری هم همین یک ماه پیش فرستادیم وطبق معمول گفتند که صبور باشید. در سایت هم هنوز این پروسس نشدیم با اینکه میگن با نامه باید میشد. آیا با این کد ممکنه که رد بشیم؟ اگر کسی هم مثل ما بلاتکلیفه : لطفا نظرشو بگه. از لطفتون خیلی ممنون مشم.

    • امیر said,

      ژوئن 14, 2011 در 10:57 ب.ظ.

      احتمالا این پراسس میشوید. کد خاصی وجود نداره که بشه گفت کسی رد میشه یا نه.
      دوستان از آپریل ۲۰۰۹ تا به الان بلاتکلیف هستند.
      خوش باشی

      • ماه said,

        ژوئن 15, 2011 در 9:38 ب.ظ.

        سلام. از اینکه پاسخ برایم گذاشتید ممنونم. امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف ما هم روشن بشه.

      • امیر said,

        ژوئن 15, 2011 در 11:07 ب.ظ.

        خواهش میکنم ، انشاءالله.
        خوش باشی

    • chia said,

      ژوئن 15, 2011 در 2:49 ق.ظ.

      با سلام به شما
      پرونده من هم کد0711 است. اگر ایمیل شما رو داشته باشم ممنون میشم

      • امیر said,

        ژوئن 15, 2011 در 8:08 ق.ظ.

        amir2322@yahoo.co.uk
        خوش باشی

      • ماه said,

        ژوئن 15, 2011 در 9:40 ب.ظ.

        با سلام. فکر کنم که پرونده های ما شبیه هم باشه. امیدوارم که هر چه زودتر پروسس آنها شروع بشه.

  67. عادله said,

    ژوئن 16, 2011 در 11:22 ق.ظ.

    سلام امیر جان امیدوارم خوب و سلامت باشی . امیر جان خبر داری که ماه مارچ 2009 را تمام کردند یا نه؟ ممنون از جواب . مثل همیشه لطف می کنی و به ما اطلاعات میدی.

    • امیر said,

      ژوئن 16, 2011 در 10:47 ب.ظ.

      من اصلا فکر نمیکنم انها تو مارچ باشند ، تصور من آپریل و می هست.
      خوش باشی

      • Venus said,

        ژوئن 18, 2011 در 8:26 ب.ظ.

        سلام امیر خان، در مورد جوابی که به عادله دادید، اگر الان پرونده های آپریل و می رو دارن بررسی میکنن پس چرا تو این لینک چند ماهه که نوشتن فوریه؟
        http://www.canadainternational.gc.ca/syria-syrie/visas/permanent_resident_permanent.aspx?lang=eng
        یعنی آپدیتش نمیکنن؟ چرا؟
        ممنون

      • امیر said,

        ژوئن 18, 2011 در 10:47 ب.ظ.

        ظاهرا آپدیت نمیکنند ، چون یکساله که رو این تاریخ مونده.
        خوش باشی

  68. عادله said,

    ژوئن 19, 2011 در 12:09 ب.ظ.

    امیر جان ممنون از پاسخ. همانطور که قبلا گفته بودم من اخر جون 2009 مدارکم به دمشق رسید و فایل نامبردوم مربوط به جولای 2009 هست اگر اونها تا می 2009 پیش رفتند به زودی باید نوبت من برسه یا دوستانی که فایل نامبرشون قبل از من و مربوط به جون 2009 باشه اینطور نیست؟

    • امیر said,

      ژوئن 19, 2011 در 12:27 ب.ظ.

      قاعدتا باید همنجور باشه ، البته الان یکسالی میشه که قفل کردند !!! و امیدوارم که از جولای این قفل باز بشه.
      خوش باشی

  69. Venus said,

    اوت 14, 2011 در 10:17 ب.ظ.

    سلام امیر جان، دیگه خبری از مدیکال جدید نیست؟ الان دو ماه و نیم از این خبر میگذره. دق کردیم والله.
    مرسی

    • امیر said,

      اوت 14, 2011 در 10:27 ب.ظ.

      ای کاش خبری بود و اعلام میکردیم.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

