دو پاسخ برای دو گروه

هومن عزیز لطف کردند و ۲ تا لینک را برای من ارسال کردند که فکر کنم دیدن آن برای شما هم خالی از لطف نباشه. البته حاوی خبرهای خوبی نمیتونه باشه.

این لینک مربوط به پرونده های قانون قدیم هست که شهرام عزیز قبلا به من اطلاع داده بودند و در وبلاگ خودشان هم هست.

این لینک هم مربوط به پرونده های قانون جدید هست که مربوط به ویزا آفیس لندن میباشد.

خوش باشید

45 دیدگاه

  1. فلانی said,

    ژوئن 18, 2011 در 8:57 ب.ظ.

    شاد باشید و سربلند

    • امیر said,

      ژوئن 18, 2011 در 10:47 ب.ظ.

      شما هم همینطور
      خوش باشی

  2. نیلو said,

    ژوئن 18, 2011 در 10:02 ب.ظ.

    سلام.مرسی از اطلاع رسانی امیر جان. پس اینطور که به نظر میاد حداقل 2 سال و احتمالا حداکثر 4 سال زمان می بره. واقعا جای تاسف داره. موفق باشی

    • امیر said,

      ژوئن 18, 2011 در 10:50 ب.ظ.

      ظاهرا که اینطور هست نیلو جان
      خوش باشی

  3. سارا said,

    ژوئن 18, 2011 در 10:35 ب.ظ.

    salam amirjoon.khoda kheiret bede ke in hame etela resani mikoni ina dige gandesho dar avordan age vase ye jaye dige eghdam karde boodim ta hala rafte boodim.hadeaghal mishod daneshjooi berim.shanse gando mibini

    • امیر said,

      ژوئن 18, 2011 در 10:57 ب.ظ.

      سارا جان دیگه حالا شده و کاریش نمیشه کرد.
      کاش همون هند مونده بودی !!! ولی خب الان دیگه دیره واسه افسوس خوردن. انشاءالله که همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت.
      خوش باشی

  4. reza1100 said,

    ژوئن 18, 2011 در 11:02 ب.ظ.

    سلام اميرجان
    ممنونم از لينكهات
    به هر حال دم اين لندنيها گرم كه لااقل به خودشون اجازه دادن يه توضيحي بدن و خيال ملت و راحت كنن. دمشقيها كه فقط بلدن تهديد كنن كه اگه نامه بزنين ديگه جوابتونو نميديم و از اين جور حرفها .
    ظاهرا به لاتاريمون اميد داشته باشيم ، بهتر و زودتر جواب ميگيريم تا اين پروسه مسخره كانادا. اين يعني 2 سال ديگه حداقلشه.
    خوش باشي

    • امیر said,

      ژوئن 18, 2011 در 11:16 ب.ظ.

      والا چه عرض کنم ؟؟!!!! …………….
      خوش باشی

  5. الهه said,

    ژوئن 18, 2011 در 11:58 ب.ظ.

    ممنون امیر آقا
    ما که چسبیدیم به زندگی قبلی خودمان.بقیه را نمی دانم ولی اعتقاد دارم هر چی پیش بیاد به صلاح خودمونه.
    موفق باشید

    • امیر said,

      ژوئن 19, 2011 در 12:03 ق.ظ.

      کار درستی کردی الهه جان. انشاءالله که هر چی خیره پیش بیاد.
      خوش باشی

  6. ژوئن 19, 2011 در 1:01 ق.ظ.

    […] دو پاسخ برای دو گروه […]

  7. سروناز said,

    ژوئن 19, 2011 در 6:46 ق.ظ.

    سلام امیرجان
    یعنی برای ما ها هم که تقریبا 2 سال گذشته روال همینه و بریم دنبال زندگی خودمون؟

    • امیر said,

      ژوئن 19, 2011 در 9:06 ق.ظ.

      والا باید صبر کرد و دید.
      خوش باشی

  8. Houman said,

    ژوئن 19, 2011 در 7:00 ق.ظ.

    امیر جان همیشه لطف میکنی با اطلاع رسانی که به دیگران میکنی
    ممنونم ازت

    • امیر said,

      ژوئن 19, 2011 در 9:07 ق.ظ.

      هومن اینبار که لطف شما شامل حال همه شد.
      خوش باشی

  9. مصطفی said,

    ژوئن 19, 2011 در 7:37 ق.ظ.

    مرسی امیر جان از اطلاع رسانی!
    انشاالله هر جور خیره.
    امیرجان راستی روز پدر/روز مرد برش ما مبارک.
    شاد باشی.

    • امیر said,

      ژوئن 19, 2011 در 9:07 ق.ظ.

      ممنونم از لطفت مصطفی جان
      خوش باشی

  10. سارا said,

    ژوئن 19, 2011 در 8:25 ق.ظ.

    خدا کنه حالا که همه اينقدر معطل شدن عاقبت کار خير باشه.ممنون از خبر رسانيت

    • امیر said,

      ژوئن 19, 2011 در 9:08 ق.ظ.

      انشاءالله که همینجوره ، نگران نباشید.
      خوش باشی

  11. سروناز said,

    ژوئن 19, 2011 در 11:21 ق.ظ.

    سلام امیرجان
    ما که معلوم نیست کی بیاییم لاقل تو به جای ما تا میتونی نفس بکش

    • امیر said,

      ژوئن 19, 2011 در 12:22 ب.ظ.

      انشاءالله که زود میایید.
      خوش باشی

  12. مژده said,

    ژوئن 19, 2011 در 12:06 ب.ظ.

    عجب …. مثل اينكه تا دير نشده بايد يه فكري كرد

    • امیر said,

      ژوئن 19, 2011 در 12:23 ب.ظ.

      تصمیم کبری ، یادته؟
      خوش باشی

  13. سارا said,

    ژوئن 19, 2011 در 12:54 ب.ظ.

    امیر جون مطمئنم اگه هند مونده بودم تا حالا روانی می شدم …….. شانس من کلا گنده …

    • امیر said,

      ژوئن 19, 2011 در 1:39 ب.ظ.

      در مورد گذشته نباید حرف زد ، اما شاید هم الان اینجا بودی.
      در هر صورت امیدوارم که در ماه جولای خبرهایی بشه.
      خوش باشی

  14. نرگس said,

    ژوئن 19, 2011 در 8:13 ب.ظ.

    امیر جان اخه این چه وضعیه میشه راههای فرار از ایران رو بهم بگید من دیگه تحمل ندارم تورو خدا اگه کسی راهی میشناسه بگه

    • امیر said,

      ژوئن 20, 2011 در 8:24 ق.ظ.

      فیلم مارمولک رو دیدی. میگفت که راه های رسیدن به خدا زیاد هست !!! این هم همینه.
      خوش باشی

  15. مینا said,

    ژوئن 20, 2011 در 8:17 ق.ظ.

    من بالاخره ویزامو گرفتم، بعداز 6سال و 3ماه . وفکر می کنم واقعا باید چسبید به زندگی ، چون بین مدیکال و ppr من 8ماه فاصله افتاد و بسیار کلافه کننده بود، نه می شد به کار اینجا چسبید ونه به مفدمات مهاجرت که همانا ترک کار و خواندن زبان بیگانه می باشد و هزار کار مفید دیگه که من نکردم. پس اگر مدیکالتون نیومده واقعا بچسبید به زندگی و اگه اومده، روی 9ماه تا یک سال برنامه ریزی کنید.
    امیر جان
    در مورد قوانین مالیات، بیمه درمانی ومهدکودک های ونکوور اگه لینکی داری می شه معرفی کنی، من ضدو نقیض زیاد می شنوم.
    ممنون از کمکت

  16. فریبا said,

    ژوئن 20, 2011 در 11:39 ق.ظ.

    هفت ماه از آپدیت مدارکم می گذره و وضعیت فایلم مثل آقا اشکان بود ولی تا به حال خبری نیست و من برسر دوراهی هستم که چیکار کنم یکی از دوستانم در انگلیس پیشنهاد داده برای یک دوره گذراندن انگلیسی پذیرش آنجا را بگیرم و بعد هم آنجا ادامه تحصیل بدهم ولی می ترسم که اقدام کنم و هزینه ای هم صرف کنم و مدیکال کانادا بیاید آنوقت چیکار کنم؟ آیا بی خیال کانادا بشم بعد از این همه انتظار ؟؟؟؟

    • امیر said,

      ژوئن 20, 2011 در 12:40 ب.ظ.

      فریبا جان بیخیال که نشو. اما شرایط را باید خودت بسنجی و تصمیم بگیری. فکر کنم در این مورد بخصوص هیچ کس نتونه که راهکار درستی پیشنهاد بده.
      خوش باشی

  17. احمد said,

    ژوئن 20, 2011 در 5:13 ب.ظ.

    سلام امیرخان
    منظورشون از دو سال از کی؟ از حالا ؟ یا از بعد فایل نامبر دوم؟

    • امیر said,

      ژوئن 20, 2011 در 5:16 ب.ظ.

      احتمالا از حالا.
      خوش باشی

  18. sama said,

    ژوئن 20, 2011 در 11:42 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    روز به روز دارم نا امید تر میشم……..

    • امیر said,

      ژوئن 21, 2011 در 12:01 ق.ظ.

      اصلا ، اینها همش بازیهای روزگار هست. دل قوی دار.
      خوش باشی

  19. رضا said,

    ژوئن 21, 2011 در 11:01 ق.ظ.

    با سلام و خسته نباشید
    سوالی داشتم از بعضیا که به ونکوور سفر کردن شنیدم که میگن با اینکه شهر بسیار زیباییه و طبیعت قشنگی داره اما میگن شهر بی روحی و آدم سریع دپرس میشه نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟

    • امیر said,

      ژوئن 21, 2011 در 11:30 ق.ظ.

      اصلا اینطور نیست. صد درصد مخالفم.
      خوش باشی

  20. maryam said,

    ژوئن 22, 2011 در 10:03 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    خوبید؟خانواده محترم خوبن؟ میتونم ازتون خواهش کنم میلتون رو بدید که یه سوال از طریق میل ازتون بپرسم.ممنونم

  21. maryam said,

    ژوئن 23, 2011 در 10:45 ب.ظ.

    ممنوم امیر جان

    • امیر said,

      ژوئن 24, 2011 در 2:54 ب.ظ.

      خواهش میکنم.
      خوش باشی

  22. وارتیک said,

    ژوئن 26, 2011 در 8:56 ق.ظ.

    سلام آقا امير
    اولا متشکر از خبررساني
    دوم من – اصلا نفهميدم – قاطي کردم – هول شدم – ترسيدم – گريستم!!!
    يعني ما که 2009 اقدام کرديم و حالا بيشتر از يک ساله از فايل نامبر دوم مي گذرد و در کف مديکال نشستيم چي؟؟؟؟؟؟ 2 سال ديگه هم بايد صبر کنيم و پرونده ها رفته لندن؟؟

    منظور يعني اين؟!

    • امیر said,

      ژوئن 26, 2011 در 9:41 ق.ظ.

      نه دوست عزیز ، آن شخص از اول هم پرونده اش لندن بوده و پرونده کسی را به لندن نفرستادند.
      البته احتمالا باید تا پایان سال ۲۰۱۱ را بیشتر صبوری کنید.
      خوش باشی

      • وارتیک said,

        ژوئن 26, 2011 در 11:30 ب.ظ.

        آها و البته سلام🙂
        يعني با اين روند جديد و کم کردن حجم قرار بر اين شده به اميد خدا تا پايان سال ما هم بله؟؟
        به خدا ديگه …

        تشکر از اطلاعات و خبرها و پاسخ ها و …

      • امیر said,

        ژوئن 26, 2011 در 11:35 ب.ظ.

        به امید خدا بله.
        خوش باشی


پاسخی بگذارید

