اسکان موقت در ونکوور – قسمت آخر

همانطور که قرار گذاشته بودم ، در ارتباط با اسکان موقت دوستان در ونکوور ، صحبتهایی کردم ، پیشنهادات آنها را شنیدم و شرایط خودم (البته من به نمایندگی از طرف شما رفته بودم) را هم اعلام کردم که خوشبختانه با تمام شرایط موافقت شد و فکر نمیکنم که هیچ مشکل خاصی وجود داشته باشد.

همانطور که قبلا هم اشاره کردم ، آنها میتوانند منزل ، آپارتمان ، منازل شیری (مشترک) را در اختیار دوستان قرار دهند و بسته به تعداد اعضا خانواده ، امکانات لازم را هم فراهم کنند.

مدت زمان هم از یکماه تا ۳ ماه صحبت شد که فکر میکنم به حداقل یکماه ، برای جا افتادن تقریبی نیاز باشد و تا حداکثر ۳ ماه هم دوستان میتوانند برای محل اقامت دائم خود تصمیم گیری کنند.

مبلغی هم که به عنوان اجاره منزل پیشنهاد شد ، کاملا منطقی بود و انشاءالله که در ارتباط با این مساله مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.
ضمنا ، امکان فراهم کردن محل سکونت در کل ونکوور بزرگ توسط آنها وجود دارد که شامل شهرهای اطراف هم میشود.
مساله دیگه این هست که بدلیل نیاز به زمان کافی جهت فراهم نمودن محل سکونت خوب و مناسب ، پیشنهاد دادند که دوستان علاقه مند ، یکماه قبل از تاریخ حرکت خود ، هماهنگی های لازم را انجام دهند.

پس ، دوستانی که در شرف پرواز بسوی ونکوور هستند و علاقه مند به استفاده از خدمات این شرکت ، میتوانند آدرس ایمیل ، شماره تماس و مشخصات خود را به من ایمیل بزنند تا پس از در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز ، شرکت مربوطه مستقیما با شما در تماس خواهد بود.

فقط یک نکته که بسیار بسیار برای من مهم میباشد این است و من از دوستانی که وارد این پروسه میشوند خواهش میکنم که به آن عنایت داشته باشند:
با توجه به اینکه در این قضیه به هیچ عنوان ذینفع نیستم و دوست هم ندارم که دخالتی داشته باشم ، فید بک شما دوستان برای من خیلی مهم هست. هر چند که کل موضوع به من ارتباطی ندارد ، اما چون شاید من به نوعی معرف بودم ، احساس مسوولیت میکنم و دوست دارم که کار به نحو احسن انجام شود و دوستان دیگر هم در جریان امر قرار بگیرند. پس لطفا در صورتی که از سیستم و سرویس آنها راضی بودید و یا مشکلی بود ، جهت اطلاع من و انعکاس به دوستان دیگر ، با من در میان بگذارید.

ایمیل من را هم که فکر کنم همه داشته باشند:
amir2322@yahoo.co.uk

خوش باشید

19 دیدگاه

  1. مصطفی said,

    ژوئیه 5, 2011 در 9:03 ب.ظ.

    ممنون آقا امیر از زحماتت. برای شما همواره آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

    • امیر said,

      ژوئیه 5, 2011 در 9:52 ب.ظ.

      لطف داری مصطفی جان
      خوش باشی

    • Mehdi Razavi said,

      ژوئیه 13, 2011 در 5:41 ق.ظ.

      شما چه فدر ساده هستین . بابا ایشون خودش پورسانت بگیره . وگرنه چه نیاازی هست به واسطه . میتونه مثل همه آدرس رو بزاره

      • امیر said,

        ژوئیه 13, 2011 در 8:29 ق.ظ.

        ممنونم دوست عزیز از کامنت شما . اما نیازی نبود که بخاطر عنوان این مطلب دو کامنت پشت سر هم بگذاری ، خصوصا که خارج از ایران هم ساکن هستی !!!
        راستی خیلی فکر کردی که به این نتیجه رسیدی که من پورسانت میگیرم؟ این که از همون اول معلوم بود !!!
        خوش باشی

  2. ژوئیه 6, 2011 در 6:16 ق.ظ.

    امیر جان کار بسیار پسندیده بود در جهت کمک به هموطنان و مقابله با دلالانی که کیسه نیوکامرز ها را خالی میکنن من لینک مطلب شما را جهت اطلاع رسانی در وبسایت گذاشتم
    موفق باشی
    رضا

    • امیر said,

      ژوئیه 6, 2011 در 8:25 ق.ظ.

      ممنونم از لطفت رضا جان. انشاءالله که نتیجه مثبت هم گرفته شود.
      شما هم موفق باشید
      خوش باشی

  3. یک دوست said,

    ژوئیه 6, 2011 در 7:52 ق.ظ.

    یا ابوالفضل، فقط خدا به دادت برسه برادر من حاضرم تو دهن شیر گشنه برم. این جراتت واقعا ستودنی ست بقیه حرفام رو می خورم و ترجیح می دم ننویسم.

    • امیر said,

      ژوئیه 6, 2011 در 8:27 ق.ظ.

      نگران نباش دوست عزیزی که مشخصاتت رو تغییر دادم. انشاءالله که همه چیز به نحو احسن پیش خواهد رفت.
      خوش باشی

  4. sama said,

    ژوئیه 6, 2011 در 12:37 ب.ظ.

    ممنون امیر جان از لطفت و زحمتی که میکشید
    پیروز . سربلند باشی

    • امیر said,

      ژوئیه 6, 2011 در 12:54 ب.ظ.

      خواهش میکنم سما جان
      خوش باشی

  5. آلیک said,

    ژوئیه 6, 2011 در 1:41 ب.ظ.

    ممنون امیر جان از زحمتی که می کشی ولی با این اخباری که شما می دی بعید به نظر می رسه ما پامون به اونجا بررسه

    • امیر said,

      ژوئیه 6, 2011 در 1:47 ب.ظ.

      خواهش میکنم ، انشاءالله که خبرهای عالی در راه باشه.
      خوش باشی

  6. farid said,

    ژوئیه 7, 2011 در 3:01 ق.ظ.

    با سلام
    امير جان دستت درد نكند بسيار كار سودمند و پر ارزشي را شروع كرده اي فقط اگر ميشد كه سايتي طراحي ميشد كه افراد از آن طريق محل دلخواه را ثبت نام و رزرو مي كردند (كه حتي با لينك به گوگل مپ آدرس را هم مي داد)و از طرفي هزينه ها وخدمات هم مشخص مي شد هم امكان برنامه ريزي بود و هم مي شد با ساير سيستم هاي موجود مقايسه كرد ضمن اينكه شما هم مي توانستيد از همان طريق و با گذاشتن محلي براي ارائه نظر ات انتقادات و پيشنهادات به نتايج جالبي دست پيدا كنيد .
    هر چند ما كه در راه مانده ايم رو چه به اين حرفا (حالا در راه مانده ايم يا پشت در مانده ايم فرقي نم كند)
    موفق باشي و مستدام

    • امیر said,

      ژوئیه 7, 2011 در 3:58 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت فرید جان اما من چون هیچ نقشی در این زمینه ندارم و تنها نقش یک رابط را بازی میکنم ، طبعا از شرایط ، امکانات موجود ، قیمتها و …… هیچ اطلاعی ندارم و دوستانی که در شرف حرکت بسوی ونکوور هستند ، میتوانند با این شرکت هماهنگ شوند و کلیه سوالات آنها پاسخ داده خواهد شد.
      طراحی وبسایت در صورتی بود که من هم در این پروسه دخیل بودم که خب نیستم.
      خوش باشی

  7. آیتک said,

    ژوئیه 7, 2011 در 9:13 ب.ظ.

    سلام
    سوال من اینه که آیا میشه در این خانه های موقت حیوان خانگی هم آورد؟
    ممنون

    • امیر said,

      ژوئیه 7, 2011 در 11:12 ب.ظ.

      دوست عزیز ، شرایط و قوانین در این ارتباط در کانادا متفاوت هست و هیچ نظر قطعی نمیشه داد. در بعضی از منازل آزاد و مجاز هست و در بعضی ، خیر.
      خوش باشی

  8. ژوئیه 8, 2011 در 2:02 ق.ظ.

    […] جمعیت در کاناداراهنمای کاریابی در کانادا – فرهنگ کاراسکان موقت در ونکوور – قسمت آخربرنامه سرمایه گذاری فدرال در یک نیمرز ۱۵۰۰ تقاضا […]

  9. امیر said,

    ژوئیه 13, 2011 در 5:15 ق.ظ.

    good business my friend !! we are not stupid but there are always stupid guys for you😀

    • امیر said,

      ژوئیه 13, 2011 در 8:22 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز و خدا را شکر که شما جزو این دسته افراد نیستید !!!
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

