یک خبر از اداره مهاجرت کانادا و یک پیشنهاد

دوستانی که از طریق لیست مشاغل ۳۸ تائی اقدام کردید و مدتهاست که بلاتکلیف هستید و معلوم هم نیست که تا کی این بلاتکلیفی ادامه خواهد داشت ، یک نگاهی به این خبر بیاندازید.

من فکر کنم که گزینه بدی برای اقدام کردن نباشد.

یک بررسی بکنید ، ۱۲ ماهه انشاءالله کانادا هستید ، البته اگر دوباره تو داستان «بک لاگ» گیر نیفتید !!!

خوش باشید

24 دیدگاه

  1. nelly said,

    ژوئیه 19, 2011 در 9:46 ب.ظ.

    چقدر می خوان به تیغن حالا؟

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2011 در 11:31 ب.ظ.

      تا اونجا که بتونند !!!
      خوش باشی

  2. elahe said,

    ژوئیه 19, 2011 در 10:35 ب.ظ.

    خسته نباشید،راستش من خیلی نفهمیدم ،یعنی دوباره از طریق استانی اقدام کنیم؟رشته ما جز 29 شغله دیگه نیست.
    امیر آقا امیدوارم به هر چی می خواهین برسین.

    • امیر said,

      ژوئیه 19, 2011 در 11:32 ب.ظ.

      اگر دوست دارید و علاقه مند هستید.
      باید ببینید و مطالعه کنید. من با شیوه اقدام به روش استانی آشنا نیستم.
      خوش باشی

  3. kolahnamadi said,

    ژوئیه 20, 2011 در 12:33 ق.ظ.

    سلام
    امير جان
    ممنون از وقت گذاشتن براي منتظران
    من با 38 تايي اقدام كردم و شغل من جزء 29 تايي هم ميشود .با استاني گويا بايد از اول شروع كرد و ممكنه زمان بيشتري بگيره البته براي ما كهاز 2 سال پيش فايل نامبر داريم.

    • امیر said,

      ژوئیه 20, 2011 در 12:36 ق.ظ.

      من متاسفانه از چند و چون کار زیاد اطلاعی ندارم. اما در این خبر اشاره شده که یکساله کار انجام میشه.
      خوش باشی

  4. ساناز said,

    ژوئیه 20, 2011 در 12:36 ق.ظ.

    سلام
    یعنی ما که دیگه جزو 29 رشته نیستیم هم میتونیم اقدام کنیم.

  5. ساناز said,

    ژوئیه 20, 2011 در 12:37 ق.ظ.

    سلام
    یعنی ما که دیگه جزو 29 رشته نیستیم هم با این گزینه میتونیم اقدام کنیم؟ یا فقط همون 29 رشته ایها را شامل میشود؟

  6. ساناز said,

    ژوئیه 20, 2011 در 3:39 ق.ظ.

    امروز که با وکیلم صحبت کردم گفت سفارت سوریه با اینکه باز هست ولی عملا کاری انجام نمی دهند و کلیه پرونده های قدیمی قبل از قانون نیروی متخصص را به ورشو منتقل کرده اند وتنها پرونده 38 رشته ایها در سوریه مونده (پرونده هایی که روی دستشون باد کرده و نمیدونند باهاش چکار کنند) که اونها هم باید تا دو ماه دیگه تعیین تکلیف بشوند که اصلا به جای دیگه منتقل بشه یا نه و خیلی نمی شه امیدوار بود. حالا باید دعا کنیم که حداقل تا چند ماه دیگه بالاخره تکلیفمون رو روشن کنند که پذیرفته میشیم یا نه و از این بلاتکلیفی دربیاییم.

    • امیر said,

      ژوئیه 20, 2011 در 9:54 ق.ظ.

      ساناز جان این آقا یا خانوم مشاور تحلیل خودش رو گفته. هیچ کجا اعلام نشده که تا ۲ ماه دیگه برای پرونده های انبار شده تعیین تکلیف میشود. البته من امیدوارم که این اتفاق بیفته ، اما نمیشه پیش بینی کرد.
      خوش باشی

  7. احد said,

    ژوئیه 20, 2011 در 3:54 ق.ظ.

    امیر خان
    از وقتی فهمیدم تو این گوری که ما براش گریه می کنیم مرده نیست . رفتم سراغ مهاجرت استانی . و میشه گفت دو هفته هست که اقدام کردم برای ساسکچوان و عجب خبر مسرت بخشی دادی . من در این زمینه اطلاعاتی دارم که اگه خواستین در خدمتم .
    ارادت
    احد

    • امیر said,

      ژوئیه 20, 2011 در 9:56 ق.ظ.

      خب احد جان انشاءالله که این یکی زود به ثمر بشینه.
      اگر لطف کنی و کمی از شرایط و مراحل کار توضیح بدی ممنون میشم. چون من نه اطلاعاتی دارم و نه وقت مطالعه. دوستان هم علاقه مند هستند.
      خوش باشی

  8. عادله said,

    ژوئیه 20, 2011 در 12:01 ب.ظ.

    ساناز جان غیر از 38 رشته ای ها پرونده های simplified application یعنی کسانی که بین سپتامبر2006 تا فوریه 2008 اقدام کردند و هیچ مدارکی ندادند فقط فرم ساده ی 3 صفحه ای و پول بررسی را دادند هنوز در دمشق هست یعنی دو دسته پرونده در دمشق مانده یکی 38 رشته ای ها و یکی هم همین گروهی که فقط فرم 3 صفحه ای را فرستادند و من بد شانس دو تا پرونده دارم که در همین دو گروه بلاک شده قرار داره

  9. Houman said,

    ژوئیه 20, 2011 در 12:41 ب.ظ.

    امیر جان جزییات رو از کجا باید فهمید؟

    • امیر said,

      ژوئیه 20, 2011 در 12:54 ب.ظ.

      هومن جان تو خود سایت اگر کمی وقت بگذاری نوشته. احد عزیز هم انشاءالله تجربیات خودشون رو ارائه میکنند و در قالب یک پست . خواهم نوشت.
      خش باشی

  10. فرزانه said,

    ژوئیه 22, 2011 در 1:10 ق.ظ.

    سلام امیر آقا خیلی ممنون از اطلاع رسانی تون. راستش من رفتم تو سایت و برای استان ساسکاچوان شرایط رو خوندم و تا اونجایی که دستگیرم شد باید جاب آفر داشته باشی تا بتونی اقدام کنی از آقای احد خواهش میکنم اگه براشون مقدوره برامون بگن که جاب آفر داشتن یا نه.

    • امیر said,

      ژوئیه 22, 2011 در 9:38 ق.ظ.

      فرزانه جان من هم با یک نگاه گذرا ، به همین نتیجه رسیدم و امیدوارم که احد عزیز در ارتباط با این مساله کمی توضیح دهند.
      خوش باشی

  11. وحید said,

    ژوئیه 22, 2011 در 1:45 ق.ظ.

    امیر جان
    اونطور که در سایت نوشته شرط لازم برای اقدام از طریق استانی داشتن job offer هست و این برای خودش داستانیه
    شاد باشی

    • امیر said,

      ژوئیه 22, 2011 در 9:39 ق.ظ.

      بله وحید جان من هم همینطور فکر میکنم که امیدوارم احد عزیز کمی در این مورد توضیح دهند.
      خوش باشی

  12. مژده said,

    ژوئیه 22, 2011 در 7:26 ق.ظ.

    مرسی امیر می رم بخوونم

    • امیر said,

      ژوئیه 22, 2011 در 9:40 ق.ظ.

      خواهش میکنم مژده جان
      خوش باشی

  13. آلیک said,

    اوت 1, 2011 در 9:00 ق.ظ.

    امیرجان طبق گفته خودشان تعداد 360.000 پرونده در صف قبل از قانون سی 50 دارند و تعداد 165.000 پرونده در صف قانون سی 50 و تعداد 8.000 نفر هم بعد از سی 50 که در اولویت می باشند و 40 درصد آنها تقریبا تعیین تکلیف شده اند
    حالا اگر به آمار صدور 250.000 ویزا در سال آنها دقت کنیم می بینیم که این افیسرها نهایتا ظرف دو سال آینده کلیه پرونده ها را بررسی خواهند کرد البته اگر…اما…..شاید….
    لطفا اعلام نظر فرمایید

    • امیر said,

      اوت 1, 2011 در 10:58 ق.ظ.

      ظاهرش درست نشون میده اما ۲ نکته اساسی :
      ۱- این آمار صدور ویزا ، صرفا مختص کتگوری اسکیل ورکر نیست و شامل حال کلیه کتگوری ها میشود.
      ۲- مساله بعدی این هست که اداره مهاجرت ، دریافت پرونده را متوقف نکرده و آنها همچنان ورودی دارند ، که خب طبعا این آمار بک لاگ به سرعتی که شما عنوان کردید ، پایین نخواهد آمد.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

