اگر حائز شرایط هستید ، بجنبید.

دوستان ، کد شغلی ۱۱۲۲ بطرز خیلی سریعی داره تکمیل میشه ، پیش بینی من این هست که تا قبل از پایان آگوست ، این کد تکمیل و پرونده دیگری نپذیرند.

پس اگر حائز شرایط هستید ، بجنبید.

اینهم آمار جدید امروز.

خوش باشید

10 دیدگاه

  1. یک منتظر said,

    اوت 3, 2011 در 2:10 ب.ظ.

    ممنون آقا امیر
    از وقتی که واسه اطلاع رسانی می گذارید.
    همیشه شاد و سلامت باشید

    • امیر said,

      اوت 3, 2011 در 2:18 ب.ظ.

      خواهش میکنم دوست عزیز. انشاءالله که موفق باشید.
      خوش باشی

  2. پرستو said,

    اوت 4, 2011 در 5:22 ق.ظ.

    سلام آقا امیر.ببخشید شاید سوال من تکراری باشه اما واقعا به راهنمایی نیاز داریم تا تصمیم بگیریم.شوهر من اینجا در مالزی دانشجو دکترا هست رشته ایمنی شناسی‌ که شاخه بیولوژی می‌شه.خودم هم فوق ژنتیک می‌خونم.۲تا بچه داریم.هردو ما۶/۵ ایلتس داریم.لطفا به من بگو از کجا شروع کنم.و آیا اقدام از سفارت کانادا در مالزی فرق یا مزیتی هم داره؟

    • امیر said,

      اوت 4, 2011 در 10:12 ق.ظ.

      پرستو جان ، منظورتان را متوجه نشدم . از کجا شروع کنید یعنی از اولین قدم ها برایتان بگم یا منظور دیگه ای داشتی.
      تا الان پرونده اکثر ایرانی هایی که به سفارت کانادا در کوالالامپور ارسال شده بود ، با اعلام قبلی به دمشق منتقل شده است.
      خوش باشی

      • پرستو said,

        اوت 4, 2011 در 11:47 ب.ظ.

        سلام.ممنون از توجه شما.بله من واقعا نمیدونم از کجا باید شروع کنیم.شرمنده.میدونم که تا حالا خیلی ها این سوال را پرسیدن.در ضمن ما فکر کردیم اگر تا قبل از پایان 2011 اقدام کنیم بهتر باشه این طور نیست؟

      • امیر said,

        اوت 5, 2011 در 12:29 ق.ظ.

        پرستو جان سوال های سخت سخت میپرسی !!
        مسلما هر چه زودتر اقدام کنید ، بهتر است.
        من باز هم متوجه نشدم که منظور شما از کجا ، واقعا کجاست؟ آیا اصلا از قانون مهاجرت فعلی اطلاعی داری؟ آیا با فرمها و نحوه پرکردن ان آشنایی داری؟ آیا با لیست مدارک مورد نیاز آشنا هستی؟
        لطفا دقیقا بگو که من چه کمکی میتونم بکنم؟
        خوش باشی

  3. sama said,

    اوت 4, 2011 در 2:08 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    ممنون از اطلاع رسونیتون……..
    شاد و سربلند باشید

    • امیر said,

      اوت 4, 2011 در 2:10 ب.ظ.

      لطف داری سما جان
      خوش باشی

  4. پرستو said,

    اوت 5, 2011 در 8:49 ق.ظ.

    سلام مجدد و تشکر.بله من منظورم از اول بود یعنی لیست مدارک و یا قانونی خاص و یا هر چیزی که ممکنه مهم باشه اما به چشم یک آدم تازه کار و ناوارد نیاد و خوب در مراحل بعد باعث دردسر و معطلی پرونده بشه.اگه آدرس لینک های مورد نظر را بدید ممنون میشم چون تا الانشم منو شرمنده کردید و نمی خواهم بیشتر وقتتون رو بگیرم.


پاسخی بگذارید

