یک کامنت ، یک نظر ، یک سوال !!!

دوست عزیزی تحت نام kiaram در این پست کامنتی گذاشته بودند و بنده را مورد لطف خود قرار داده بودند. کامنتی که ایشان محبت فرموده بودند بدین شرح بود :

اقا امیر شما با این داوطلبان چه مشکلی دارید که با خبرهای صد تا یک غاز انها را سر کار میگذارید.من نمیدانم شما داخل سفارت یا وزارت مهاجرت کار میکنید که برای این مردم مشاور شده اید وبا دادن جوابهای دوپهلو و نامربوط انها را مضطرب ومستاصل میکنید.البته فقط تقصیر شما نیست این مردم همیشه دوست داشته اند سر کار بروند.

با یک جستجوی کوچولو ، کل کامنت های این دوست عزیز را پیدا کردم تا شما عزیزان هم یک نگاهی داشته باشید:

– پتیشن انلاین اعتراض به وزیر مهاجرت کاندا در مورد عملکرد سفارت دمشق توسط دکتر مختاری http://www.parscanada.com
۲۶ فوریه ۲۰۱۱
– یک نکته مهم این است که دوستانی که انپراسس شده اند امار بگیرید که ایا امتیاز کامل دارند یا همگی بردرلاین هستند
۵ فوریه ۲۰۱۱
– استاد عزیز من هم همین نکته را خدمتتان عرض کردم که در پست قبلی ان را رد کردید
۵ فوریه ۲۰۱۱
– دوستان عزیز in process شدن یک عده با فایل زیر یک سال فقط به معنی رسیدگی به پروندهایی است که باید سریعتر ریجکت شده تا بفیه فایلهای با امتیاز کامل سریع رسیدگی کنند
۳ فوریه ۲۰۱۱
– اقا امیر سلام الان 4 روز است که در سایت دمشق زمان پراسسینگ که فوریه2009 بود عوض شده واعلام کرده که به لینک http://www.canadainternational.gc.ca/syria-syrie/visas/processing-traitement.aspxcicمراجعه و اگر بیش از زمان مذکور بود باید اییل پیگیری زد.و ان تایخ 9 ماه بعد از فایل 2 میباشد مرسی
۳ فوریه ۲۰۱۱
– از توضیح مبسوط حضرتعالی مسرور شدم و در ضمن از جمیع دوستانی که روزانه از شما تشکر میکنند ممنونم
اول ژانویه ۲۰۱۱
– امیر جان به امیدموفقیتهای بیشتر لطف کنید اطلاعات مربوط به فایل خود از جمله تاریخ فایل دمشق را در صورت امکان بفرمایید .مرسی
اول ژانویه ۲۰۱۱
نکته قابل توجه این هست که ایشان مدتها خواننده این وبلاگ بودند و خب طبعا تا الان «سرکار» بودند !!!

از آن جالبتر و قابل توجه تر این هست که ایشان با IP های مختلفی تحت همین نام کامنت گذاشته اند که از کشورهای ایران (شهرهای مختلف) ، امریکا (شهرهای مختلف) ، کانادا (شهرهای مختلف) و بلغارستان (شهر صوفیه) بوده اند.

بنده به kiaram عزیز و آن مشاوری که ایشان را بکارگیری کرده اند ، تبریک عرض کرده و توصیه میکنم که راههای دیگر را برای خراب کردن افراد انتخاب کنند و قبل از آن یک برآوردی از ظرفیتهای طرف مقابلشان داشته باشند و سپس در جهت تخریب برآیند چون احتمال دارد نتیجه عکس آن چیزی شود که انتظار آن را دارید.

خوش باشید

56 دیدگاه

  1. reza said,

    اوت 10, 2011 در 8:23 ب.ظ.

    Salam Amir jan

    Dalilesh in nist keh ishoon az VPN estefadeh miokoneh.

    Regards

    Reza-BC

    • امیر said,

      اوت 10, 2011 در 10:47 ب.ظ.

      نمیدونم رضا جان ، شاید. اما هر چی هست ، قطعا برنامه ای پشت آن هست.
      خوش باشی

  2. اوت 10, 2011 در 8:42 ب.ظ.

    پس تو هم در امان نبودی دوست عزیز. من هم به شکل دیگری داره بهم حمله میشه. با ای پی های مختلف از کشورهای مختلف. هر چه که هست با برنامه ریزی هست

    • امیر said,

      اوت 10, 2011 در 10:48 ب.ظ.

      بله شب عزیز ، من هم مطمئن هستم که اینکار داره با برنامه انجام میشه.
      خوش باشی

  3. شكوفه said,

    اوت 10, 2011 در 9:28 ب.ظ.

    امير نازنين خودت رو به خاطر حرف آدم هاي كوچيك ناراحت نكن. با اين حرف ها هيچي از بزرگي و بزرگواري تو كم نميشه.

    • امیر said,

      اوت 10, 2011 در 10:49 ب.ظ.

      اتفاقا شکوفه جان اصلا ناراحت نیستم. خوشحالم که دست این افراد داره رو میشه.
      خوش باشی

  4. آلیک said,

    اوت 10, 2011 در 11:20 ب.ظ.

    امیر عزیز تو خود خاری بر چشمان تک تک این مشاورین وکیل نما که با اونهمه ادعا همیشه اخبار سایتشون حداقل بعد 7-8 روز تاخیر نسبت به شما ارائه میشه تازه اونم نصفه نیمه و با کلی خودنمایی وبعضا دروغهایی که چاشنیش میکنن این مورد مذکور هم سندش…
    با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 12:24 ق.ظ.

      ممنونم الیک عزیز ، البته من کار خاصی نمیکنم ، اخبار رسمی اداره مهاجرت رو که در جاهای دیگه هم پیدا میشه ، به مخاطبان خودم منتقل میکنم.
      خوش باشی

  5. نیلو said,

    اوت 10, 2011 در 11:50 ب.ظ.

    سلام امیر جان . واقعا جای تاسف داره که بعضی ها انقدر بیکار هستند که وقت می زارن و برای بقیه مزاحمت ایجاد کنند. به نظرم بهتره این آقا بره دنبال کارهای مفید تر . شما خودت را ناراحت نکن

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 12:25 ق.ظ.

      نیلو جان بالاخره هر کسی به نوعی باید وقتش رو پر کنه. ممنونم.
      خوش باشی

  6. مژده said,

    اوت 11, 2011 در 12:10 ق.ظ.

    امير جان خودش به زودي مي فهمه كه كي سركار بوده تا حالا… مطالب وبلاگت هميشه مورد استفاده و خواندني ست…. راستي موضوع كشورهاي مختلف كه ديدي مال فيلترشكنه و چون وبلاگتو با فيلترشكن باز مي كنيم هر بار يه كشور نشون مي ده…. شاد شاد باشي

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 12:27 ق.ظ.

      ممنونم مژده جان ، به این مساله رضا عزیز هم اشاره کرد ، من اصلا با فیلتر شکن آشنایی ندارم و نمیدونستم.
      خوش باشی

  7. افشین said,

    اوت 11, 2011 در 1:09 ق.ظ.

    سلام
    امیر بزرگ مهم اینه که ما دوست داریم بیخیال این مریکه احتمالا یه مشاور لاشیه این یارو چون نون همشون آجر شده

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 9:23 ق.ظ.

      لطف دارید افشین جان.
      خوش باشی

  8. soso said,

    اوت 11, 2011 در 1:19 ق.ظ.

    من که آخرش نفهمیدم چطور اینجا نظر خصوصی بذارم، من یه سوال دارم نمی خوام کسی ببینه جز خودتون!

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 9:24 ق.ظ.

      دوست عزیز ، تمام کامنت ها جنبه خصوصی دارند و تا تایید نکنم و یا پاسخی ندهم ، هیچ کس غیر از خود شما نمیتواند آن را ببیند.
      خوش باشی

  9. پيمان said,

    اوت 11, 2011 در 3:10 ق.ظ.

    سلام امير جان
    بنده بيشتر خواننده مطالب جنابعالي هستم و كمتر اظهار نظر مي كنم. البته چند بار هم از شما راهنمايي گرفتم اگر خاطرتون باشه.
    اگر جنابعالي بابت راهنمايي هاتون و انتشار مطالب از بازديدكنندگان حق الزحمه دريافت مي كرديد اونوقت ديگران هم محقق بودن در مورد كيفيت مطالب وبلاگ جنابعالي اظهار نظر كنند. ولي اينكه بدون چشمداشت دانسته هاي خودتون را به ديگران انتقال مي دهيد حتي اگه بعضا نقصي هم داشته باشه كسي حق اعتراض نداره. خوب اگه به نظر كسي اين وبلاگ اطلاعاتش خوب نيست و سر كاريه لطفا كنه اينجا نياد و از جاي بهتر كه مي شناسه اطلاعات بگيره.
    مطلب ديگه اينكه نه تنها جنابعالي از سرنوشت پرونده هاي 38 شغله اطلاع نداريد بلكه شخص وزير هم بي اطلاع هست. اگه وزير مي دونست كي نوبت ما مي شه لا اقل زمان تقريبي مي داد تا بيش از اين نامه هاي ما رو تحمل نكنه!
    مطلب اخر هم اينكه عمده دوستان همين وبلاگ رو دوست دارند حتي اگه به قول اين دوست سر كاري باشه كه بنده قبول ندارم. حالا فكر كن براي گرفتن پاسخ سئوالات مجبور بشيم به يكي از دوستان مشاور رجوع كنيم. اونوقت نه تنها بايد اطلاعات سر كاري بگيريم بلكه پول هم بايد براي همين سر كار رفتن پرداخت كنيم.

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 9:38 ق.ظ.

      ممنونم از لطفت پیمان جان.
      نکته مهم این هست که این وبلاگ شخصی هست ، مطالبی در آن عنوان میشود ، هر کس علاقه مند نبود ، خب میتواند از آن بگذرد.
      کل مطالب بر اساس اخبار و اطلاعات اداره مهاجرت هست و چیزی را من از خودم در نمیارم.
      خوش باشی

  10. عادله said,

    اوت 11, 2011 در 5:24 ق.ظ.

    امیر جان هر کی هر جور دوست داره فکر کنه من یکی که هر روز چند بار میام و یک چرخی میزنم و کلی اطلاعات مفید میگرم و از این همه دوستی که پیدا کردم و شما هم که در صدر همه هستید خیلی خوشحالم.

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 9:41 ق.ظ.

      لطف داری عادله جان. من هم از داشتن دوستانی مثل شما خرسندم.
      خوش باشی

  11. elahe said,

    اوت 11, 2011 در 5:56 ق.ظ.

    امیر آقا خسته نباشید
    من همیشه از وبلاگتون استفاده کردم .ممنون از وقتی که می گذارید

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 9:42 ق.ظ.

      خواهش میکنم الهه جان
      خوش باشی

  12. kiaram said,

    اوت 11, 2011 در 6:44 ق.ظ.

    با احترام به امیر خوش باشی و خوانندگان خوش باش همیشگی فوروم .عزیزان من ایا انصافا امیر عزیز چیزی جز اطلاعات سایت مهاجرت را برای ارایه به ما دارد ایا سیاستهای مهاجرتی کانادا اصلا چیز روشنی است .دولت کانادا مثل خوردن نوشابه کانادا اقلا در مورد مهاجرت دروغ میگوید و هرگز به کسی پاسخگو نیست.پس بر اساس عقیده و تفکر شخصی نمیتوان در مورد یک قضیه کاملا مجهول نظر داد تا بقیه مدتی مشغولیت ذهنی پریودیک پیدا بکنند تا قضیه بعدی.امیر اقای خوش باشی عزیز ناکنون کدام حدس شما درست درامده است ایا شراط زبان سن و غیره که اعضا را دچار استرس کرده بودید درست از اب در امد.میدانید که نزدیک به صد در صد موارد تاپیک های شما موارد منفی بوده.مثلا در مورد زمان پراسسینگ 38 رشته ای با وجود تاکید سایت مهاجرت شما اصرار به القا 5 سال را دارید.بگذریم اما در مورد سایت وکلای مهاجرت به نظر من عملکرد شما که فقط یک داوطلب مهاجرت بوده ا ید هزاران برابر از عملکرد انها بهتر بوده است چون کلاهبرداری و عدم پاسخگویی در ذات ناشریف اغلب انها غلیان دارد.در خاتمه دوستان فوروم شما باید یک کادویی هم به من بدهید که بعد از 2 سال یکی پیدا شد از این جناب خوش باشی یک انتقاد گزنده بکند تا روند خود را تغییر دهد.همه شما را دوست دارم حتی انان که بی احترامی میکنند.اگر در گفتارم منطق جایی ندارد روشنم کنید البته با منطق.
    پ

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 9:40 ق.ظ.

      دوست عزیز ، همانطور که خودتان هم میفرمایید ، غیر از مطالب و اطلاعات رسمی اداره مهاجرت چیز دیگری عنوان نمیشود. حالا کدام بخش آن به شما فشار آورده ، من نمیدانم!!!
      شرط زبان ، افزایش حداقل سن مورد پذیرش ، و یا زمان ۵ سال جهت پراسسینگ پرونده های ۳۸ شغله ، تماما در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا اعلام شده است و زمانی که این مساله را عنوان کردم ، منبع آن را هم ذکر کردم. حالا آنها شرط سن و یا زبان را تغییر ندادند ، من باید پاسخ گو باشم. بابا انصافت رو شکر !!!
      اگر فکر میکنید که این انتقاد شما گزنده بوده ، سخت در اشتباه هستید. من ککم هم نگزید. کما اینکه دوستانی هستند که در اینها شخصیت خانوادگی خود را بروز میدهند و فحشی میدهند و میروند. آنها هم نتوانستند من را از رسالتی که دارم که همانا اطلاع رسانی هست ، منصرف کنند.
      از اینکه در آخر کامنت خود به مخاطبان عزیز این وبلاگ ابراز علاقه کردید ، سپاسگزارم.
      هر چند دوست نداری بشنوی ، اما خوش باشی

    • بنفشه said,

      اوت 12, 2011 در 8:06 ق.ظ.

      kiaram, kei aram migiri baradar
      بذار خوش باشیم بابام جان. کمت میاد.

      • بنفشه said,

        اوت 12, 2011 در 8:09 ق.ظ.

        ضمنا امیر خان. وبلاگ شما فیلتر ه برای همین مامجبوریم از فیلتر شکن استفاده کنیم.
        اینه که ممکنه هر بار ای پی ها رو از کشورای مختلف نشون بده.

      • امیر said,

        اوت 12, 2011 در 8:46 ق.ظ.

        ممنونم بنفشه جان. من با سیستم فیلتر شکن ها آشنا نیستم.
        خوش باشی

  13. kiaram said,

    اوت 11, 2011 در 6:52 ق.ظ.

    امیر عزیز شما ثابت کردید که حتی تحمل یک انتقاد را هم ندارید و چه قدر زود ضعف نشان دادید برادر عزیز یعنی اگر کسی از شما انتقاد کند باید در صدد توهین و جمع اوری توهین دیگران برای او باشید .اقا تسلیم شما بهترین سایت مهاجرتی را در دنیا دارید و بنده جلوی تمام اعضا عذر میخواهم که حرفهای من به شما اسایه ادب شده.

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 9:49 ق.ظ.

      دوست عزیز من اگر تحمل این مثلا انتقاد شما را نداشتم ، در همان اولین کامنت شما ، عکس العمل نشان میدادم. اما دیدم که شما جز تیکه انداختن و خود را عقل کل فرض کردن ، کار دیگری بلد نیستید ، برای همین هم عکس العمل نشان دادم تا شاید شما بخود بیایید.
      اینجا نه کسی دنبال جمع آوری توهین برای دیگر هست و نه هیچ کامنتی که توهین آمیز باشه ، تایید میشود. اگر عکس العمل دوستان عزیز بنده را به خود توهین تلقی میکنید ، یک نگاهی به کامنت خود بندازید که به کل این عزیزان توهین نمودید.
      بنده بهترین سایت مهاجرتی را ندارم ، فقط اطلاعات و اخبار را منتقل میکنم و در این مورد هم چی ادعایی نداشته و ندارم. شما هم سعی کنید این شیوه تیکه انداختن به دیگران را بکنار بگذارید ، که اگر مهاجر کانادا هستید ، یک ساعت هم اینجا دوام نخواهید آورد.
      میدونم دوست نداری که ببینی ، اما خوش باشی

  14. افشین said,

    اوت 11, 2011 در 12:11 ب.ظ.

    امیر جان بیخیال .please continue
    دربه در پر کردن فرمهام یه نکته ای چیزی جدید اگه هست بفرماید خودم اصلا موکلت می شم به کوری چشم بعضیها. لینکهای قبلی باز نمی شه چکار کنم؟

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 12:24 ب.ظ.

      شرمنده ام افشین جان ، من درست متوجه نشدم که مشکل کجاست؟ کدام لینکها مشکل داره؟
      خوش باشی

  15. سعید said,

    اوت 11, 2011 در 1:10 ب.ظ.

    کیارام عزیز. من به شخصه دوست دارم سر کار باشم . شما مشکلی داری ؟ شما حق نظر دادن و انتقاد داری ولی فقط از طرف خودت . امیرخان موفق باشی

  16. sara said,

    اوت 11, 2011 در 1:19 ب.ظ.

    اين هموطن اگه دوست داره بره جاي ديگه مطلب بخونه. تا حالا که هر مطلبيو حتي خيلي معمولي اينجا خونديم 4 روز بعد جناب مختاري بعد از سبک سنگين کردن تو سايتش از اينجا و اونجا کپي ميکنه.
    در ضمن جناب کيارام اول شما به همه خوانندگان اينجا توهين کرديد.افرادي که به اينجا سر ميزنند همه کساني هستند که از طريق اسکيل ورکر و بدون وکيل اقدام کردن و طبعا تحصيل کرده و با شعورند.امير هم تجربياتشو در اختيار ديگران قرار ميده.

  17. sara said,

    اوت 11, 2011 در 1:24 ب.ظ.

    در ضمن همين اخبار به قول اقاي کيارام معمولي اداره مهاجرت بيشتر به درد ما ميخوره تا مسابقه هفت سين و تبليغات و وعده هاي دروغين وکيلها.من يکي دو بار از آقاي مختاري سوالاتي پرسيدم ولي ايشون اصلا جوابي نداد.اما هر وقت اينجا سوالي پرسيديم جواب درستو فوذي گرفتيم.

  18. یک منتظر said,

    اوت 11, 2011 در 1:44 ب.ظ.

    اقا امیر عزیز از طرز خطاب کردن کیارام که کلمه ( برادر) رو به کار برد معلوم شد که به چه گروه و دسته ای تعلق دارد. برادران محترم که معرف حضور همه ما هستند.درضمن بنده یک مین اپلیکنت واسه مهاجرت هستم .نصف خانواده ام درکاناداست ،مشاور مهاجرتی هم دارم اما با همه اینها هرروز به وبلاگ امیرعزیز سر می زنم و اطلاعات مفیدی کسب می کنم .چون نه اعضای خانواده ام درکانادا و نه مشاور مهاجرت بنده هیچ کدام اطلاعات درست و حسابی که در این وبلاگ دیدم رو به من ندادند. خدا روزی این قشر رو جای دیگری حواله کند چون این وبلاگ یک رسانه یک سویه نیست و بیشتر حالت فرومی دارد برای تبادل نظر اطلاعات مهاجرتی.توسط اپلیکنت های تحصیل کرده ،مجرب و شاید بشود گفت مغزهای ایرانی که ایران رو ظرف کوچکی برای کار و فعالیت می بینند و قصد نجات اندیشه، انرژی ،عقاید و احساسات خود را دارند.
    برادر محترم یادت باشه : اینجا دیگه جای تو و امثال تونیست .برو به وبلاگ های دیگرسرکشی کن و بنده خداهای وبلاگ نویس رو بنداز توی ………..

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 1:52 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از لطف شما. با عرض شرمندگی مجبور شدم که یک سانسور خیلی کوچکی انجام دهم ، انشاءالله که می بخشید.
      خوش باشی

  19. soso said,

    اوت 11, 2011 در 1:50 ب.ظ.

    خصوصصصصصصی البته جواب رو لطفا برام بزارید
    آهان فهمیدم، سلام، اگه من رو یادتون باشه قبلا هم خیلی ازتون سوال می پرسیدم و پروندم شهریور می شه 12 ماهه (از زمان دریافت فایل نامبر دوم) ………………………………………………………………………………… پس چی کار کنم؟ شما پیشنهادی واسم ندارید؟

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 2:10 ب.ظ.

      والا تا آنجا که من میدونم بیماری هایی که هزینه بر بوده و یا برای جامعه خطرناک باشد را مورد پذیرش قرار نمیدهند. فکر نمیکنم که مشکلی باشه.
      من پیشنهاد میکنم که قبل از هر کاری با یکی از دکترهای معتمد سفارت مشورت کنید و نظر ایشان را با توجه به تجربه شان ، جویا شوید.
      خوش باشی

  20. رامین said,

    اوت 11, 2011 در 4:26 ب.ظ.

    سلام امیر جان
    زمان رسیدگی به38 شغله ها 5 سال شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. zoya said,

    اوت 11, 2011 در 8:11 ب.ظ.

    امیر جان تو دوست عزیز همه مایی
    چرا اینقد زودعصبانی میشی چرا میخونی این کامنتا رو
    بازم میگم
    خوش باشی

    • امیر said,

      اوت 11, 2011 در 10:57 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت زویا جان. اصلا عصبانی نیستم. فقط میخواستم نشان بدم که بعضی ها طرز تفکرشان تا چه اندازه اشتباه هست و شاید در صدد اصلاح بر آیند.
      خوش باشی

  22. Houman said,

    اوت 11, 2011 در 10:21 ب.ظ.

    دوست عزیز- kiaram – بین انتقاد سازنده و نوشتن جملات توهین آمیز فاصله زیادی وجود داره. شما انتقادتون رو خیلی زیبا تر میتونستید عنوان کنید. وقتی میبیند چند نفر نوشته های شما را توهین آمیز تلقی میکنن اسم اون رو انتقاد سازنده نذار و دنبال منطق و توجیه. دیدی خودت با پاسخ ها و نوشته های دیگران چقدر حالت بد شد!

  23. Moon said,

    اوت 12, 2011 در 1:03 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    من همیشه میام سر میزنم ولی الان نیاز بود یک کامنت بزارم ، به اکثر این جوجه مشاورهایی که خودشونو وکیل می نامن از همین جا میگم که وکیل جز گند زدن توی پرونده و اطلاعات اشتباه هیچ کاری بلد نیست ، از زمانیکه وکیلمو از F1 حذف کردم هم روند پروندم سرعتش بیشتر شد و هم خیالم راحت
    از قدیم ایام هم گفتن ، ( آدم زنده وکیل وصی نمی خواد ؟!)
    این پتیشن که فرستادن که بعد n روز جوابشو روی سایت گذاشتن بدرد عمشون می خوره ، چون هیچ فیدبکی نداشت و حتی جواب به اون مضحکی بهشون دادن ……… D-:

    سلامت باشی

    • امیر said,

      اوت 12, 2011 در 8:40 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز از کامنتت.
      خوش باشی

  24. یک منتظر said,

    اوت 12, 2011 در 1:52 ب.ظ.

    خواهش می کنم امیرآقا ،صاحب اختیارید
    شاد و سلامت باشی

    • امیر said,

      اوت 12, 2011 در 1:54 ب.ظ.

      نظر لطف شماست.
      خوش باشی

  25. افشین said,

    اوت 12, 2011 در 3:13 ب.ظ.

    سلام امیر خان
    من می خوام فرمهای فدرال رو پر کنم چکار کنم و یه سری فرم پر کرده بودی لینکش رو گذاشته بودی تو وبلاگ . اونا رو نمی بینم
    بعد یه سوال دیگه اگه سابقه کار مال پارسال باشه می شه بفرستم یا باید یکی دیگه بگیرم.ممنون کمکم کن

    • امیر said,

      اوت 12, 2011 در 5:05 ب.ظ.

      افشین جان اون فرمها مال پارسال بود و قدیمی. فرم های جدید رو پر شده اش رو ندارم.
      شما خودت شروع کن ، هر جا گیر کردی ، بگو تا کمک کنیم.
      سابقه کار باید حتما بروز باشه.
      خوش باشی

  26. reza1100 said,

    اوت 12, 2011 در 4:40 ب.ظ.

    امیر جان – سلام
    همینجا جا داره از اطلاع رسانیهات تشکر ویژه بکنم.
    در ضمن یه چیزی هم به دوست عزیزمون kiaram که کل نوشته هاش رو کامل خوندم. موارد زیر رو خطاب به ایشان مینویسم که نظر منو به عنوان یکی از خواننده های وبلاگت متوجه بشن:
    1- من در فروم چند بار اشتباه راهنمایی کردم . همین امیر بصورت خصوصی بهم اشتباهم رو متذکر شد و من همونجا اصلاحش کردم.
    2- چند بار در فروم من پیش بینی کردم . همین امیر به من یاد داد که اول هر پیش بینیم بنویسم به نظر بنده ، که دیگران رو دچار تشویش نکنم و دیگران بدونن یه پیش بینی شخصیه. درضمن ازم خواست که با توجه به استرس بجه ها کمتر پیش بینی کنم.
    من جایی نگفتم اما حالا که این بحثهارو کشیدی وسط اینم بگم که بعد از همه این موارد ، مدیریت ارشد اون فروم هم از من برای مدیریت بخش کانادا دعوت کرد که همین امیر با اینکه دل خوشی از آن فروم نداشت ، منو تشویق به پذیرفتن کرد که من بتونم در جهت پیشرفت اون فروم نقشم رو ایفا کنم . اما بنا به دلایل شخصی و گرفتاریهای شغلیم ، طی تبادل نظر با مدیران ارشد اون فروم قرار شد که فعلا منتفی بشه.منظورم اینه که بدون ایشون آدم کینه ای نیست وگرنه میتونست بگه قبول نکن چون اون فروم مثلا خوب نیستو از این چیزها.
    3- در مورد انتقاد پذیر بودن ایشان هم ، بنده چند بار از ایشون انتقاد کرده ام . چند بار هم عدم موافقت با نظر ایشان رو چه از طریق وبلاگش و چه از طریق ایمیلش و چه از طریق فیس بوک بهش گفتم. ایشون هم یا نظر منو پذیرفته یا منو راهنمایی کرده. آخریش هم در مورد بوکلت OP6 بود که در چند پست قبل میتونی بری بخونیش که امیر حق رو به من داد . اما ازش انتقاد کردم و متلک ندادختم . اما بنده بنظرم میرسه نوشته های شما ، حالت تیکه انداختن و متلک انداخت داره. (مثل امیر خوش باشی). عزیز من ، آدم مسخره نمیکنه که . مثلا مثلا خیلی محترمانه میگه امیرجان من با نظرت در مورد 5 سال موافق نیستم. من میگم ظرف یکماه همه میرن کانادا .
    4- همین امیر اگه نبود بنده وکالت پروندمو به شرکت کنپارس میسپردم. اما راهنماییها و دلگرمیهای ایشون و اعضا بسیار ارزشمند اون فروم مثل مهرداد و افشین عزیز باعث شد که من شخصا اقدام کنم و تا الان بسیار هم از کارم راضی هستم.
    در پایان انتظار دارم شما هم به جمع ما و دوستانمان بپیوندید تا ما هم بتونیم از راهنماییهای شما هم استفاده کنیم. بد نیست شما هم وبلاگی طراحی کنی که در اونجا ما بتونیم از فرمایشات شما بهره لازم رو ببریم.

    پاینده باشید

  27. افشین said,

    اوت 13, 2011 در 3:54 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    حتما مزاحمتون می شم
    ممنون

  28. ساناز said,

    اوت 13, 2011 در 4:23 ق.ظ.

    امیر جان از قدیم گفتنددرخت پربار همیشه سنگ می خورد
    انشالله شماهمیشه پایدار باشید وما هم در کنارشمادوست خوب خوش باشیم.

    • امیر said,

      اوت 13, 2011 در 2:35 ب.ظ.

      بزرگواری ساناز جان
      خوش باشی

  29. مصطفی said,

    اوت 14, 2011 در 4:32 ق.ظ.

    امیر جان این دوستمون اگر مشکلی با این وبلاگ دارند میتونند به اینجا سرنزنند.
    من که به شخصه از مطالب خوب وبلاگت و وقتی که برای هموطنانت میگداری بدون هیچ چشم داشتی، بی نهایت سپاسگزارم. موفق و پیروز باشی.

    • امیر said,

      اوت 14, 2011 در 1:12 ب.ظ.

      بنده هم خدمت ایشان همین را عرض کردم.
      شما لطف دارید.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

