مصاحبه با وزیر محترم مهاجرت کانادا

آخرین مصاحبه با وزیر محترم مهاجرت کانادا را در صورت علاقه مندی میتونید در اینجا ببینید.
دیدن و شنیدن آن خالی از لطف نیست.

خوش باشید

پی نوشت:

دوستان اقدام کرده بر اساس لیست مشاغل ۳۸ تائی ، قبلا بارها پیشنهاد دادم ، باز هم پیشنهاد خودم رو تکرار میکنم. اگر تمایل دارید که حداقل تکلیف شما مشخص شود ، بهترین کار این هست که از یک خبرنگار ، مثلا آقای بهمن کلباسی از بی بی سی ، بخواهید که همانند این خانم هندی ، با وزیر محترم مهاجرت کانادا مصاحبه ای داشته باشد و ایشان پاسخگوی سوالات اختصاصی شما باشند.
با ارسال نامه های اعتراضی ، راهی به پیش نخواهید برد. اگر سیاست های دولت کانادا بر اساس توقف بررسی پرونده های ۳۸ شغله استوار باشد ، یقین بدارید که اگر ۷۰ میلیون امضا هم جمع کنید تغییری حاصل نخواهد شد. هیچ دولتی ، سیاست های خود را بر اساس نامه های اعتراضی شهروندان یک کشور دیگر ، تغییر نخواهد داد.
باز هم خود دانید.

18 دیدگاه

  1. سیاوش said,

    اوت 21, 2011 در 1:26 ب.ظ.

    سلام ببخشید اطلاع دارید که برنامه کانادا برایی کبکیها چطوریه؟
    ما در ماه 22 هستیم بعد از فایل نامبر فدرال.هنوز منتظر مدیکالیم

    • امیر said,

      اوت 21, 2011 در 2:41 ب.ظ.

      من متاسفانه از کبک و برنامه دولت کبک اطلاعی ندارم.
      خوش باشی

  2. sara said,

    اوت 22, 2011 در 1:42 ق.ظ.

    salam amir jan
    mikhastam be porsam in barnameye tavaghof e 38 reshtei ha rasman elam shode mage?

    kheyli negaran shodam
    toro khoda confirm kon
    mamnun

    • امیر said,

      اوت 22, 2011 در 9:23 ق.ظ.

      نه سارا جان. رسما که همچین مساله ای رو اعلام نکرده و نخواهند کرد. اما ظواهر امر چیزی غیر از این نشان نمیدهد.
      خوش باشی

  3. احد said,

    اوت 22, 2011 در 3:15 ق.ظ.

    امیر خان
    اکثر بچه ها تا حرف از اعتراض میشه یک نامه دسته جمعی به وزیر می زنن و یک رو نوشت هم به دمشق اونم تو یک بازه زمانی مشخص . خیلی سعی کردم بهشون بگم فایده نداره چند بار لینک نوشته های تورو دادم ولی امان از یک گوش شنوا . بیخیال شدم میگن صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
    یا یکی دیگه میگه نرود میخ آهنی در سنک .
    بهرحال واقعا ممنونم که این جوری به فکر بچه ها هستی و دل می سوزونی.
    ارادت
    احد

    • امیر said,

      اوت 22, 2011 در 9:27 ق.ظ.

      ممنونم احد جان. من هم میدونم که فایده نداره. همیشه برای حرکت های اعتراضی اینچنینی لیدرهائی خود را وسط میاندازند که کلا بحث را منحرف میکنند و دنبال منافع شخصی خود هستند.
      وظیفه من بود که بگم. انجام یا عدم انجام آن هم هیچ ضرر یا منفعتی برای من ندارد.
      صلاح مملکت خویش ، خسروان دانند.
      خوش باشی

  4. Houman said,

    اوت 22, 2011 در 10:33 ق.ظ.

    ممنون امیر

  5. محمد said,

    اوت 22, 2011 در 10:18 ب.ظ.

    با سلام
    از همه دوستان تمنا دارم که که نامه ای به «بهمن کلباسی» خبرنگار بی بی سی در صفحه شخصیش در فیس بوک ارسال کنند و از ایشون بخوان که مصاحبه ای با وزیر مهاجرت در مورد لیست 38 تایی انجام بدن. ایشون پارسال در مورد پرونده مهاجرین ایرانی از وزیر مهاجرت و شهروندی آقای جیسون کنی سوالاتی رو مطرح کردند.
    من با کد رشته حسابداری اقدام کردم. فایل نامبر اول : ژانویه 2010 – ارسال مدارک به دمشق:فوریه 2010 – دریافت فایل نامبر دوم از دمشق: آپریل 2010 – وضعیت پرونده: in process(بدون تغییر در status) – امتیاز: 68
    من شخصا خودم فرستادم و در سایت http://www.applyabroad.org هم به دیگر دوستان این گروه پیشنهاد دادم.

    اینم لینک صفحه شخصی بهمن کلباسی خبرنگار بی بی سی در فیس بوک:
    http://www.facebook.com/#!/bahman.kalbasi

  6. محمد said,

    اوت 22, 2011 در 10:22 ب.ظ.

    اینم لینک صفحه افراد متقاضی ماجرت با لیست 38 تایی در سایت Applyabroad
    http://www.applyabroad.org/forum/showthread.php?4669-%D9%85%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-FSW-(%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-38-%D8%B4%D8%BA%D9%84%D9%87)/

    اینم لینک صفحه اقدام اعتراضی این افراد به جناب وزیر:

    http://www.applyabroad.org/forum/showthread.php?29409-%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7-(%D9%81%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%84)/

    منتظر تبادل نظرات شما در راستای شفاف سازی در مورد پرودنه های متقاضیان لست 38 تایی سال 2008 هستیم.

  7. محمد said,

    اوت 23, 2011 در 10:49 ب.ظ.

    دوستان این هم صفحه شخصی مهدی پرپنچی مجری و خبرنگار مسلط بی بی سی.لطفا به ایشون هم ارسال کنید.
    http://www.facebook.com/#!/mehdi.parpanchi

  8. محمد said,

    اوت 24, 2011 در 8:45 ب.ظ.

    با سلام به همه
    بالاخره بهمن کلباسی عزیز در کمتر از 48 ساعت جواب نامه درخواست منو داد. اینم جوابش که به فیس بوکم اومده:

    * محمد عزیز از خواندن این مطلب واقعا ناراحت شدم..همانطور که می دونی من یکبار مفصل با جیسی کنی گفتگو کردم که پخش شد…همان موقع هم این تغییرات خیلی نگرانی ایجاد کرده بود. من باز با دفترشون تماس می گیرم ببینم چی می گند..

    • امیر said,

      اوت 24, 2011 در 10:26 ب.ظ.

      خب دست ایشان و شما درد نکنه.
      خوش باشی

  9. nooshin said,

    اوت 25, 2011 در 1:32 ق.ظ.

    آخه ما چه گناهي كرديم كه با 38 تايي اقدام كريم..اونم با شغلي كه هنوز توي ليست هست…يعني بعد از 2 سال انتظار آخر ميخوان ما رو بپيچونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

    • امیر said,

      اوت 25, 2011 در 12:54 ب.ظ.

      امیدوارم که وزیر محترم مهاجرت ، پاسخی صریح داشته باشند.
      خوش باشی

  10. فریبا said,

    اوت 25, 2011 در 10:48 ق.ظ.

    سلام امیرخان
    نتیجه CAIPS من این هفته رسید و از دسامبر 2010 پس از آپدیت مدارکم هیچ تغییری ایجاد نشده و مشخصه که روندش متوقف شده و معلوم نیست کی می خواهند دوباره پرونده را به جریان بیندازند واقعا که ناحقی من پزشک 3 سال در انتظارم و مشخص نیست تا کی طول بکشد و پزشکانی که الان اقدام می کنند زیر یکسال ویزا می گیرند. من هم با رسانه ای شدن این مورد موافقم و خودم برای آقای کلباسی در facebook پیغام گذاشتم.

    • امیر said,

      اوت 25, 2011 در 12:58 ب.ظ.

      انشاءالله که جواب مناسب دریافت خواهید کرد.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

