بروز رسانی سایت اداره مهاجرت کانادا

امروز ، ۲۲ آگوست ۲۰۱۱ ، اداره مهاجرت کانادا ، سایت خود را در ارتباط با حجم پرونده های رسیده بر اساس قانون پس اول جولای ۲۰۱۱ ، بروز رسانی نمود و کد شغلی ۱۱۲۲ ، تکمیل ظرفیت شده است و منبعد کلیه پرونده های دریافتی با این کد شغلی که حاوی جاب آفر نباشند ، برگشت خواهند داده شد.

برای دسترسی به جدول مربوطه ، از اینجا میتوانید اقدام کنید.

خوش باشید

25 دیدگاه

  1. Houman said,

    اوت 22, 2011 در 11:06 ق.ظ.

    ممنون امیر جان. شما واقعا لطف میکنی و ما را آگاه میکنی

    • امیر said,

      اوت 22, 2011 در 11:09 ق.ظ.

      اختیار داری هومن جان
      خوش باشی

  2. احد said,

    اوت 22, 2011 در 1:25 ب.ظ.

    امیر خان
    نکته جالب اینه که فقط کد 1122 آپدیت شده . باقی ظرفیت ها همونی هست که مربوط به 10 آگوست هست . چه دلیلی میتونه داشته باشه؟

    • امیر said,

      اوت 22, 2011 در 2:12 ب.ظ.

      استنباط من اینه که اینها یکدفعه یادشون اومده و دیدند که ای دل غافل ، کد ۱۱۲۲ که چند روزه پر شده ، پس زودتر اعلام کنند !!!
      احتمالا ، فردا یا پسفردا بقیه هم به روز میشوند.
      خوش باشی

  3. زهره said,

    اوت 22, 2011 در 9:33 ب.ظ.

    ممنون خیلی لطف کردین

  4. محمد said,

    اوت 22, 2011 در 11:53 ب.ظ.

    امیر جان
    از همه دوستان تمنا دارم که نامه ای به «بهمن کلباسی» خبرنگار بی بی سی در صفحه شخصیش در فیس بوک ارسال کنند و از ایشون بخوان که مصاحبه ای با وزیر مهاجرت در مورد لیست 38 تایی انجام بدن. ایشون پارسال در طی مصاحبه ای در مورد پرونده مهاجرین ایرانی از وزیر مهاجرت و شهروندی آقای جیسون کنی سوالاتی رو مطرح کردند.

    من با کد رشته حسابداری اقدام کردم. فایل نامبر اول : ژانویه 2010 – ارسال مدارک به دمشق:فوریه 2010 – دریافت فایل نامبر دوم از دمشق: آپریل 2010 – وضعیت پرونده: in process(بدون تغییر در status) – امتیاز: 68

    اینم لینک صفحه شخصی بهمن کلباسی خبرنگار بی بی سی در فیس بوک:
    http://www.facebook.com/#!/bahman.kalbasi

    • بنفشه said,

      اوت 23, 2011 در 3:43 ق.ظ.

      سلام،
      من به سهم خودم یه نامه ای به ایشون نوشتم، واقعا نمی دونم این راهکا رعملی هست یا نه. اما امیدوارم بقیه هم همین کار رو انجام بدن و همگی نتیجه بگیریم.

      خسته نباشی امیر جان

      • امیر said,

        اوت 23, 2011 در 10:26 ق.ظ.

        بنفشه جان بالاخره باید تمام راه ها رو امتحان کرد. این راه را تا به الان کسی آزمایش نکرده است.
        خوش باشی

  5. وحيده said,

    اوت 23, 2011 در 4:33 ق.ظ.

    سلام امير خان مرسي از اطلاع رسانيتون

    • امیر said,

      اوت 23, 2011 در 10:27 ق.ظ.

      خواهش میکنم وحیده جان
      خوش باشی

  6. shouka said,

    اوت 23, 2011 در 8:54 ق.ظ.

    امیر جان
    من توی صفحه فیس بوک آقای کلباسی یه مسج گذاشتم. امیدوارم جواب بده

    • امیر said,

      اوت 23, 2011 در 10:29 ق.ظ.

      امیدوارم که نتیجه مثبت گرفته بشه شوکا جان
      خوش باشی

  7. shouka said,

    اوت 23, 2011 در 9:02 ق.ظ.

    در ضمن امیر جان من توی مصاحبه آقای وزیر هیچ اشاره به کنسل شدن 38 شغل نشنیدم..؟؟؟؟

    • امیر said,

      اوت 23, 2011 در 10:29 ق.ظ.

      هیچ کجا اعلام نشده که برنامه ۳۸ شغله ها کنسل شده. کمی طولانی شده اما کنسل نشده.
      خوش باشی

  8. یک منتظر said,

    اوت 23, 2011 در 12:23 ب.ظ.

    سلام به آقای امیر
    با اجازه شما بنده هم یک مسیج طولانی واسه آقای کلباسی در فیس بوک گذاشتم .امیدوارم موثر باشد. (البته خودم یک زمانی فعالیت خبری انجام می دادم و فعلا اون کار رو گذاشتم کنار چون توی ایران دستم واسه کار خبر بسته است و به کار تدریس اشتغال دارم. اگه هنوز درکار خبر بودم ،حتما خودم موضوع رو رسانه ای می کردم.)
    شاد و سلامت باشی امیرجان

    • امیر said,

      اوت 23, 2011 در 12:30 ب.ظ.

      بسیار کار خوبی کردی. انشاءالله که ایشان برای مصاحبه با وزیر محترم مهاجرت مجاب خواهند شد و حداقل تکلیف مشخص خواهد شد.
      خوش باشی

  9. افشان said,

    اوت 24, 2011 در 3:46 ق.ظ.

    سلام امیر خان خسته تباشید
    من 2004 ی هستم و نزدیک یک سال است که آپدیت کرده ام و منتظر مدیکال !
    شهر مقصد را مونترآل نوشته ام . شما فکر می کنید این می تواند تا ثیری در روند کند شدن پروسه ام داشته باشد ؟
    ممنون از پاسختان

    • امیر said,

      اوت 24, 2011 در 2:23 ب.ظ.

      نه افشان جان ، شهر مقصد تاثیری در روند بررسی ندارد.
      خوش باشی

  10. hamid said,

    اوت 24, 2011 در 10:23 ق.ظ.

    doostan salam
    shak nakonid keh parvanedeyh 38 reshtehee 100% motevaghef hastesh
    hajmeh vorood parvandeha ha ham emsal kheili kmatar az gozashtas
    ishlla keh eghadamat eterazi javab bedeh

  11. یک منتظر said,

    اوت 24, 2011 در 12:03 ب.ظ.

    سلام و خسته نباشی آقا امیر
    یک سری اطلاعات جدید به دست آوردم که عرض می کنم.خانم آذر امیرسلام در شبکه پارس ماهواره داشت امشب راجع به پرونده های اسکیل ورکر 38 رشته ای می گفت.طبق گفته ایشان وزیر مهاجرت در سال 2008 راجع به پرونده های 38 شغله قولی داد که توی اون ماند و نتونست به قولش عمل کند که این پرونده ها در میدل ایست یک ساله فاینالایز شوند. اماپرونده هایی که همان زمان در کشورهای اروپایی اقدام کرده بودند طی مدت زمان یک ساله و اندی به نتیجه رسیدند. خانم امیرسلام می گفت که خودم هم موکلینی دارم که پرونده شان جز همین 2008 تا 2010 است و تنها چاره ای که برای این مشکل اندیشیده می شه اینه که به دادگاه دولت کانادا مراجعه کنند و دلیل تاخیر رسیدگی به این پرونده ها را جویا شوند. البته یک موضوع دیگه را هم گفت و این بود که اداره مهاجرت از آخرین پرونده دریافت شده دارد رسیدگی می کند تا کم کم به قبلی ها برسد و گفت هستند پرونده کسانی که سال 2006 اقدام کرده اند برای فدرال اسکیل ورکر و تازه دارد به اونها رسیدگی میشه.
    گفتم این اطلاع رسانی رو انجام بدهم تا همه کسانی که اپلای کرده اند هم درجریان قرار بگیرند.
    باتشکر از شما
    شاد و سلامت باشی

    • امیر said,

      اوت 24, 2011 در 2:28 ب.ظ.

      ممنونم دوست عزیز ، اما خانم امیرسلام حاضرند که به هزینه خودشان برای موکلین خودشان در دادگاه فدرال اقامه دعوی کنند؟
      خوش باشی

  12. یک منتظر said,

    اوت 25, 2011 در 9:35 ق.ظ.

    نه ،فکر کنم هزینه این کار رو هم از موکل هایش بگیرد…اما به هرحال این هم پیشنهاد خوبی است واسه جلوگیری از بی قانونی و ضایع کردن حق بازهم جهان سومی ها که همیشه توی دنیا دیوار کوتاهند و همیشه حق شان پایمال شده ومی شود..
    اما این نظر من است و اینکه پشت تموم این قضایا چیه رو من نمی دونم
    باتشکر از امیرخان عزیز

    • امیر said,

      اوت 25, 2011 در 12:57 ب.ظ.

      قطعا.
      اما من بعید میدونم که دادگاه فدرال ، دولت را بیخیال شه و طرف یک شهروند از دیگر کشور ها را بگیرد. در ثانی ، قطعا دولت کانادا مستندات قابل قبولی ارائه خواهد کرد.
      از طرفی ، هزینه اقامه دعوی در دادگاه ، چیزی حدود ۶ هزار دلار هزینه دارد.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

