تغییر مقصد ، تغییر کتگوری

اگر جزو لیست مشاغل ۳۸ تائی هستید و هنوز هم علاقه مند به مهاجرت به کانادا ، یک تغییر در مقصد و کتگوری شما ، میتونه خیلی از مشکلات و ناراحتی ها رو حل کنه ، انشاءالله.
یک نگاهی به این لینک بندازید و تصمیم بگیرید.

خوش باشید

69 دیدگاه

  1. سپتامبر 7, 2011 در 12:26 ب.ظ.

    جهت احوال پرسی و تشکر از اطلاع رسانی خدمت رسیدیم 🙂

    • امیر said,

      سپتامبر 7, 2011 در 12:29 ب.ظ.

      بزرگوارید شما ، من رو از احوال خودتون بیخبر نگذارید ، لطفا.
      خوش باشی

  2. nooshin said,

    سپتامبر 7, 2011 در 12:36 ب.ظ.

    اين همكه خودش كلي طول ميكشه.ه

    • امیر said,

      سپتامبر 7, 2011 در 12:42 ب.ظ.

      نوشین جان کسانی بودند که ۱۰ ماه کارشون درست شده. ۱۰ ماه که زیاد نیست ، هست؟
      خوش باشی

  3. سعید said,

    سپتامبر 7, 2011 در 12:43 ب.ظ.

    یعنی باید بیخیال پرونده قبلی بشیم ؟ اینکه کبک هست . پس قضیه فرانسوی چی میشه ؟

    • امیر said,

      سپتامبر 7, 2011 در 12:45 ب.ظ.

      بیخیال که نه ، اینهم یک راه جدید و احتمالا سریع تر هست. خب فرانسه هم میشه در حد مبتدی ، سریع یادگرفت. سعید جان ، زیاد سخت نگیر. درست میشه.
      خوش باشی

  4. سعید said,

    سپتامبر 7, 2011 در 12:50 ب.ظ.

    من همیشه مشکلم با کبک این بوده که بالاخره میخوایم اونجا کار کنیم و تبادلات اجتماعی داشته باشیم که بدون فرانسوی نمیشه . البته برنامه من واسه ادامه تحصیل در تورنتو هست . البته یادت باشه که اگه من اقدام کنم طول این دوره به سه سال افزایش پیدا میکنه پس جهت رفاه حال هموطنان عزیز من اقدام نکنم بهتره🙂

    • امیر said,

      سپتامبر 7, 2011 در 12:54 ب.ظ.

      ای بابا ، من این جمله رو از یکنفر دیگه هم امروز شنیدم !!! بابا بخدا اینجوری هم نیست. اینقدر خودتون رو بدشانس ندونید.
      خوش باشی

  5. مصطفی said,

    سپتامبر 8, 2011 در 3:20 ق.ظ.

    امیر جان برای من که نزدیک 16 ماه از فایل نامبر دوم فدرالم میگذره کبک رو پیشنهاد میکنی؟ قبلا فرن ارزیابیشون رو تکمیل کردم و واجد شرایط هستم. فرانسه ام هم در حد Upper Intermediate هستم و کماکانم مشغول یادگیریش.
    منتها اینکه نمیخوام مثلا بعدا یک دفعه کار فدرال انجام بخواد بشه بعدش به بهانه پرونده کبک، ردم کنند تو فدرال (یا بالعکس). نظر شما چیه؟
    متشکرم

    • امیر said,

      سپتامبر 8, 2011 در 9:38 ق.ظ.

      به اعتقاد من هیچ کدام از فرصت های پیش روی خودتان را از دست ندهید.
      بعید میدونم که بخواهند به خاطر داشتن پرونده در فدرال یا کبک ، کسی را رد کنند.
      خوش باشی

  6. وحيده said,

    سپتامبر 8, 2011 در 4:56 ق.ظ.

    سلام اقا امير مرسي از اطلاع رسانيتون

    • امیر said,

      سپتامبر 8, 2011 در 9:39 ق.ظ.

      خواهش میکنم وحیده جان
      خوش باشی

  7. nooshin said,

    سپتامبر 9, 2011 در 1:07 ق.ظ.

    عجب گرفتاري شديم..هر چي پرونده باز ميكنيم باز بايد يكي ديگه باز كنيم هيچكدومم به سرانجام نميرسه:) اين ميشه سومي…..

    • امیر said,

      سپتامبر 9, 2011 در 9:51 ق.ظ.

      میگن تا ۳ نشه ، بازی نشه. این ،همونه !!!
      خوش باشی

  8. سپتامبر 9, 2011 در 2:01 ق.ظ.

    […] تغییر مقصد ، تغییر کتگوری دوست‌داشتن:دوست داشتننخستین کسی باشید که این را دوست دارد. […]

  9. venus said,

    سپتامبر 9, 2011 در 3:16 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    رشته من به این متن می خورد اما خوب فرانسه رو خیلی ابتدایی بلدم ادامه ندادم. اگه بخوام برای این کتگوری اقدام کنم باید چه کار کنم ؟ برای فرمها و مانی اردر …؟

    • امیر said,

      سپتامبر 9, 2011 در 9:52 ق.ظ.

      ونوس جان من از کبک هیچ چیزی نمیدونم. بهتره از سارا عزیز ، وبلاگ به کانادا چنین شتابان ، سوال کنی که خود ایشان الان درگیر هستند.
      خوش باشی

  10. sama said,

    سپتامبر 9, 2011 در 3:28 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    یه روزی از دوستان تو یکی از پستها حرفشون خیلی رو من اثر کرد….. می فرمودن که ما به اندازه کافی تو مملکت خودمون در حقوقمان اجحاف میشه ،حالا این چه کاریه که بخوام یه مملکت به ظاهر خوش قول هم بیاد و رو اعصاب ما پیادهروی کنن………
    باید فکر جای دیگه بود……..
    برای من شاید دیگه اون دنیا……….

    • امیر said,

      سپتامبر 9, 2011 در 9:53 ق.ظ.

      انشاءالله که خیره. زیاد نگران نباشید. همه چیز درست میشه.
      خوش باشی

  11. venus said,

    سپتامبر 9, 2011 در 4:15 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    من یه کامنت فرستاده بودم حذف شده ظاهرا؟
    درمورد این لیتک اونو نگاه کردم رشته من در اونها بود منتها نمی دونم چطور باید اقدام کنم واسای کبک و مدرکم چند امتیاز داره (مستر)و فرانسه چقدر باید بدونم؟ممنون میشم راهنماییم کنی.

    • امیر said,

      سپتامبر 9, 2011 در 9:53 ق.ظ.

      فکر میکنم که جواب دادم.
      خوش باشی

  12. nooshin said,

    سپتامبر 9, 2011 در 12:09 ب.ظ.

    تا چند وقت پيش كانادا يكي از كشوراي خيلي مورد علاقم بود ولي بعد ازين دروغا وبي عدالتي هايي كه ميكنه خيلي ازش بدم اومده:) هيچوقت فكر نميكردم اينطوري باشه..

    • امیر said,

      سپتامبر 9, 2011 در 12:41 ب.ظ.

      اینجوری فکر نکن نوشین جان. من تجربه زندگی و اپلای کردن برای چندین کشور را دارم.
      وقتی بحث منافع کشورها مطرح بشه ، عدالت به یک ابزار برای بازی بدل میشه. هیچ کشوری نمیتونی پیدا کنی که دروغ یا بی عدالتی در ان نباشه.
      خوش باشی

  13. نازنین said,

    سپتامبر 9, 2011 در 10:45 ب.ظ.

    سلام به همه دوستان
    والا از طریق کبک هم کارها سریعتر پیش نمی رند . ما الان حدود 18 ماهه که از فایل نامبر فدرالمون می گذره و هنوز خبری از مدیکال نیست . هنوز دوستانی داریم که 24 ماهه میکذره از فدرالشون. از یک وکیلی که تو کاناست شنیدیم که حالا حالا هم مدیکالو ویزا بیا نیستندو کبک هم داره پروسشو طولانی تر می کنه. این هم از شانس ما !!!!!!!!!!!!!!!

    • امیر said,

      سپتامبر 10, 2011 در 11:02 ق.ظ.

      نازنین جان . شخصی مهر سال گذشته از طریق کبک اقدام کرده بود و الان ۲ ماه میشه که آمده ونکوور. حالا خوش شانس بوده یا چیز دیگه من خبر ندارم. فقط در همین حد میدونم و خودم با ایشان صحبت کردم.
      خوش باشی

  14. elahe said,

    سپتامبر 9, 2011 در 11:39 ب.ظ.

    خسته نباشید
    امیر آقا طبق اطلاعاتی که گرفتم برای کبک حداقل 2 سال زمان می بره تا آن موقع پرونده ما می شه نزدیک 4 سال به نظر شما تا 2 سال دیگه تکلیف ما مشخص نمیشه ؟
    باسپاس فراوان

    • امیر said,

      سپتامبر 10, 2011 در 11:03 ق.ظ.

      الهه جان . شخصی رو دیدم که مهر سال گذشته از طریق کبک اقدام کرده بود و الان ۲ ماه میشه که آمده ونکوور. حالا خوش شانس بوده یا چیز دیگه بوده ، من خبر ندارم.
      خوش باشی

  15. nooshin said,

    سپتامبر 10, 2011 در 11:54 ق.ظ.

    فقط براي كساني كه مشاغلشان جزو high priorities هست انقدر سريع است امير اقا.كه البته در لينك شما هم به اين مشاغل اشاره شده. ولي براي بقيه افراد همان دوسه سال طول مي كشد.

    • امیر said,

      سپتامبر 10, 2011 در 1:13 ب.ظ.

      والا عرض کردم که من زیاد در جریان نیستم ولی میدونم که نشد ، نداره.
      خوش باشی

  16. elahe said,

    سپتامبر 10, 2011 در 12:32 ب.ظ.

    خسته نباشید
    شاید رشته انتخابی جزو 12 امتیازی بوده وبه همین دلیل زود کارش درست شده!!!!!

    • امیر said,

      سپتامبر 10, 2011 در 1:14 ب.ظ.

      متاسفانه الهه جان من از رشته ایشان اطلاعی ندارم و فقط در همین حد مطلع هستم.
      خوش باشی

  17. فريد said,

    سپتامبر 10, 2011 در 9:37 ب.ظ.

    با سلام
    امير جان من امروز جواب caips را دريافت كردم ميخواستم نظر شما را در باره يكي دو تا مسئله جويا بشوم البته اگر زحمتي نباشد.
    اول اينكه زمان دريافت فايل نامبر دوم من طبق نامه رسيده 16 اكتبر 2009بوده ولي در اينجا pps را 2 فورثه 2010 اعلام كرده آيا اين دو با هم فرقي دارند
    دوم اينكه در ستون امتياز بندي فقط امتياز سن را محاسبه و عدد گذاري كرده و ساير موارد 0 مي باشند اين يعني اينكه هيچ كاري نكرده ؟اين افيسر بي بخار يا چي؟
    سوم اينكه من سال قبل يك نامه پي گيري زدم در اينجا نوشته اطلاعات آپديت شد و خوابيه فكس شد در صورتي كه هيچ آپديتي مشاهده نميشود جالبه مخفف اسم كسي كه نامه جوابيه را امضا كرده بود مشابه مخففي است كه در اينجا قيد شده RTA
    چهارم اينكه شغل همسر من دبير بوده كه در اينجه خانه دار نوشته شده ولي كد تحصيلات درست نوشته شده
    ميخواستم نظر شما را بدونم
    راستي من ديروز يك نامه براي وزير مهاجرت هم فرستادم .و خاطر نشان كردم كه پس از يررسي همه جانبه هيچ تغيير و پيشرفتي در پرونده من حاصل نشده است .
    موقث باشي

    • امیر said,

      سپتامبر 11, 2011 در 3:56 ب.ظ.

      فرید جان اگر منظورت از pps این هست: BF’D FILE TO: PPS ON 02-02-2010 , این آخرین تاریخی بوده که آفیسر به پرونده شما مراجعه کرده است.
      در مورد امتیاز بندی هم به نوعی میشه گفت که نمیشه صددرصد نظر داد ، چون ممکن هست ثبت نشده باشه که سابقه هم داشته.
      شما مشاور داری؟ این مهم هست. چون ممکن هست که آنها مکاتبه کرده باشند.
      اون هم ممکن هست که بخاطر مشاور شما باشه ، من نمیدونم که شما خودت اقدام کردی یا مشاور داشتی؟
      خوش باشی

      • فريد said,

        سپتامبر 11, 2011 در 8:36 ب.ظ.

        با سلام
        متاسفانه بايد بگويم مشاور دارم البته در زمان پر كردن فرم ها خيلي كمك كردند وحتي يك اشكال در نام مندرج در پاسپورت را متوجه شدند كه همان زمان قبل از ارسال مدارك تصحيح شد و براي من خيلي اهميت داشت كه مدارك كامل و بي نقص بروند .
        در رابطه با نامه پي گيري من در جريان هستم و بدرخواست خودم زده شده است و جوابيه را هم دارم در اينجا منظورم نام آفيسر بود.
        در رابطه با شغل همسر آيا در مورد بررسي تطبيق پذيري دچار مشكل نمي شوم؟
        شرمنده كه دائماٌ مزاحم هستم
        موفق باشي

      • امیر said,

        سپتامبر 11, 2011 در 9:05 ب.ظ.

        فرید جان نگران مشکل پیش آمده برای شغل همسر نباش.
        احتمال داره که مشاور شما آدرس و یا …… خود را آپدیت کرده باشه و آنها مستقیما با مشاور شما تماس گرفته اند و جوابیه صادر کرده اند.
        آفیسرها با یک کد ۳ حرفی شناسائی میشوند که این مورد هم همانی هست که عرض کردم.
        خوش باشی

  18. فريد said,

    سپتامبر 10, 2011 در 11:41 ب.ظ.

    سلام مجدد
    امير جان يك چيزي يادم رفت
    يك نفر از اعضاي خانواده داراي CLIENT ID نمي باشد ولي سايرين داراي عددي براي اين فيلد هستند آيا بايستي براي اين موضوعات فرم COMPLAINT ارسال بكنم؟
    ممنون از وقتي كه مي گذاري

    • امیر said,

      سپتامبر 11, 2011 در 3:57 ب.ظ.

      نه نیازی نیست ، نگران این قضیه نباش. در موعد مقرر همه چیز درست میشه.
      خوش باشی

  19. یک منتظر said,

    سپتامبر 12, 2011 در 9:59 ق.ظ.

    باسلام .مطلبی که باید عرض کنم اینه که اخیرا دوستان دارند یکی یکی از راههای غیرقانونی ازکشور به مقصد کانادا ، خارج می شوند. شاید دولت محترم کانادا هم همین رو می خواهد چون ثابت کرد که واسه افرادی که قانونی و از طریق ارزشیابی اقدام کرده اند برا ی مهاجرت ، پشیزی واسش ارزش ندارند.

    • امیر said,

      سپتامبر 13, 2011 در 8:59 ق.ظ.

      والا من هم کم و بیش اطلاع دارم. انشاءالله آنها هم بخود خواهند آمد.
      خوش باشی

  20. بهزاد said,

    سپتامبر 13, 2011 در 7:06 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    این جوابی که سفارت به دوستم داده با فایل نامبر دوم AUG 2010
    Dear………………………

    This refers to your enquiry concerning the status of your application in the Federal Skilled Worker category, submitted after February 26, 2008, but before June 26, 2010. We are currently processing files of this type that were received before February 2009.

    Because they reflect Canada’s current labour market needs, Federal Skilled Worker applications under the set of Ministerial Instructions effective as of June 26, 2010 are processed on a priority basis. By prioritizing Federal Skilled Worker applications received after this date, we are responding to the most urgent labour market needs first.

    Unfortunately, it will take longer to process Federal Skilled Worker applications submitted under the first set of Ministerial Instructions (between February 27, 2008 and June 25, 2010) than originally projected. During this time, the department received applications for more than 425,000 people, and as of April 2011, 144,000 of these had not yet received a decision. This number represents more than twice the number of projected admissions under the Federal Skilled Worker program in 2011.

    Processing time statistics are not an accurate means to predict future processing times. The Damascus statistics for Federal Skilled Worker applications received between November 28, 2008, and June 25, 2010 are skewed by the extremely large number of abandoned files and files closed for not complying with the 120-day deadline for completed applications.

    Processing times are a function of a number of factors, including the number of applications received, the number of applications that can be finalized, in keeping with permanent resident targets set annually, and more specifically operational issues such as the time required to complete statutory checks. Times vary from one visa office to another since visa offices face different challenges operating in different countries, regions, even among different offices within the same region.

    Damascus is one of the visa offices most affected by this large inventory of applications. We regret that at this time we are not able to provide you with an estimate of when applications received in Damascus under the first Instructions will be finalized.

    We appreciate your patience and will contact you as this application reaches the next stage of processing. Until we contact you, the only information you are required to provide us in order to update your application is:

    – Change of address or contact information, including email address;
    – Request to withdraw your application and refund the application fees;
    – Submission of an Arranged Employment Opinion approved by Human Resources and Social Development Canada; or
    – Change of your representative.

    If you are no longer interested in immigrating to Canada and you wish to withdraw your application, please contact the Canadian Embassy in Damascus to confirm your mailing information. We will return your full application fee if processing has not begun on your file.

    To withdraw an application, please send a fax (963-11-611-8043), email or a letter, signed by the principal applicant, with the following information:

    – The applicant’s name and date of birth

    – The file number

    – A return mailing address

    For updated information on our standard processing times and for other information, we welcome you to visit our website.

    Regards,

    Immigration Section – NMM

    Embassy of Canada, Damascus

    P.O. Box 3394

    • امیر said,

      سپتامبر 13, 2011 در 9:00 ق.ظ.

      بله بهزاد جان. این دقیقا فرمت خاصی هست که دوستان زیادی دریافت کرده اند.
      خوش باشی

      • کامران said,

        سپتامبر 18, 2011 در 12:32 ق.ظ.

        فکر نمی‌کنید الکی دارین شلوغش می‌کنید؟
        اینکه کامل توضیح داده مشکل چیه؛ 425000 ظرف 2 سال درخواست دادن، کانادایی‌ها کپ کردن، فکر نمی‌کردن اینقدر آدم دنبال مهاجرت باشن، تازه با این احوال فقط 144000 نفرشون رو منتظر نگهداشتن. که مشخصه بیشتر این منتظرین هم مال خاورمیانه هستند (چون همونجور که نوشته، خاورمیانه‌ای بی‌نظم دروغگو باعث تراکم کار مضاعف تو دفتر دمشق شده)
        اتفاقا به نظر من همون بهتر که اینکارو کردن تا آدمای پرتوقع خالی‌بند بی‌خیال بشن، وگرنه اگر قرار باشه همین آدمای دودره‌بازی که تو تهران هستن پاشن برن کانادا که اونجا هم مثل اینجا گل و بلبل می‌شه!

      • امیر said,

        سپتامبر 18, 2011 در 11:34 ق.ظ.

        والا این هم خودش یک منطق هست و فکر نمیکنم که شلوغش هم کرده باشیم.
        بله ، اداره مهاجرت به کرات اعلام کرده که آمار پرونده های رسیده در حد فاصل فوریه ۲۰۰۸ تا جون ۲۰۱۰ ، بسیار بیشتر از مقدار پیش بینی آنها بوده و عملا نمیدونند که چکار کنند.
        البته اینجا هم همین الان دودره باز زیاد داره !!
        خوش باشی

  21. سما said,

    سپتامبر 14, 2011 در 12:56 ق.ظ.

    سلام امير جان
    الان حدود 16 ماه از فايل نامبر دوم فدرال ما ميگذره و من كد 4131 اقدام كردم .. با توجه به اينكه سابق كاري كه براي تدريس ارائه دادم بدون بيمه بوده يعني در واقع از شركتي كه قبلا توش كار مي كردم سابقه اي به عنوان مدرس گرفتم.. حالا دو تا سوال دارم
    1- آيا به نظر شما اگر الان كبك اقدام كنم زودتر جواب ميگيرم؟
    2- با توجه به اينكه اين دفع مي خواهم سابقه كار اصلي خودم رو كه با بيمه هست ارائه كنم آيا فايل فدرال رو ببندم كه تناقض ايجاد نشه؟
    ممنون

    • امیر said,

      سپتامبر 14, 2011 در 9:06 ق.ظ.

      اینجور که مشخصه با کبک زودتر نتیجه خواهید گرفت.
      اگر فکر میکنید که تناقض ایجاد میشود ، بهتر هست که ببندید.
      خوش باشی

  22. علی said,

    سپتامبر 14, 2011 در 2:38 ق.ظ.

    سلام امیر جان،
    اول عذرخواهی بابت دیر مراجعه کردن به جوابی که در پست قبل شما محبت کردی .
    و تشکر بابت اطلاع رسانی اخیر.
    در حال حاضر که یک سال از فایل نامبر دوم ما میگذرد، درخواست برای کبک چقدر احتمال موفقیت در زمان حدود یکسال دارد؟ چطور می شود از این مطمئن شد؟
    من چند مصاحبه برای دکترا دارم و اگر در یکی از آنها پذیرفته شوم. دیگر نمی توانم تا مدتی به کانادا بروم.
    با توجه به اینکه رشته ام مدیریت شاخه بازار هست.

    • امیر said,

      سپتامبر 14, 2011 در 9:05 ق.ظ.

      والا علی جان هیچ حساب و کتابی متاسفانه ندارد و نمیشه هیچ جوری آن را تضمین کرد.
      خوش باشی

  23. saam said,

    سپتامبر 15, 2011 در 11:25 ق.ظ.

    کلا هیچ امتیازی نداره رشته برق برای کبک ؟ من مجردم امتیاز همسر هم که ندارم :)))

    • امیر said,

      سپتامبر 15, 2011 در 1:23 ب.ظ.

      دوست عزیز من اطلاعی از نحوه امتیاز دهی کبک متاسفانه ندارم.
      خوش باشی

  24. آلیک said,

    سپتامبر 17, 2011 در 8:55 ق.ظ.

    امیر جان یکی از دوستان الان 13 ماهه که از کبک مدیکالشون رو بعلاوه لندینگ فی دریافت کردن ولی هنوز خبری از ویزاشون نیست . با این همه باز شما بر نظر خود مصمم هستید

    • امیر said,

      سپتامبر 17, 2011 در 5:32 ب.ظ.

      الیک جان ، خود من ۲ ماه پس از ارسال مدارک ، مدیکال را دریافت کردم ، و مدیکال اول بدلیل طولانی شدن بک گراند چک باطل شد و دوباره انجام دادیم. استثنا همیشه وجود داشته و نمیشه روی آنها نظر قطعی داد.
      خوش باشی

  25. آلیک said,

    سپتامبر 17, 2011 در 8:59 ق.ظ.

    امیر جان در نامه فوق و با توجه به پاراگراف ذیل
    Processing time statistics are not an accurate means to predict future processing times. The Damascus statistics for Federal Skilled Worker applications received between November 28, 2008, and June 25, 2010 are skewed by the extremely large number of abandoned files and files closed for not complying with the 120-day deadline for completed applications.
    آیا ما که با تاخیر چند روزه از ارسال کلیه مدارکمون به دمشق مدرک زبانمون رو ارسال کردیم ریجکت خواهیم شد

    • امیر said,

      سپتامبر 17, 2011 در 5:33 ب.ظ.

      همه چیز به نظر آفیسر بستگی داره و قانونی برای آن نیست و نمیشه نظر واضحی داد.
      خوش باشی

  26. محمد said,

    سپتامبر 19, 2011 در 9:39 ب.ظ.

    با سلام به امیر عزیز
    پس از ارسال ایمیل به نمایندگان حزب مخالف و ارایه مستندات از پرونده خود سرانجام یکی از نمایندگان جواب استعلام پرونده مرا از اداره مهاجرت برایم ارسال کرد. این هم کل جواب:

    Hello,

    Please excuse the delay of this response. This is the information we got by calling Immigration Canada:

    – They got an impressive amount of responses to their first list (2 to 3 times more than expected);
    – They give priority to the responses received for the second and third lists;
    – There has been a change in the delay of response (now it is 22 months);
    – Your immigration process has a follow up scheduled for the beginning of 2012.

    Sadly, this is the only information I was able to obtain. They also told me that you could have called the immigration services that are helping you with your process.

    Sincerely,

    امیدوارم که این جواب تنها جنبه امیدوار کننده نداشته باشد. در ضمن بهمن کلباسی خبرنگار بی بی سی به من قول داده که بعد از اجلاس سازمان ملل قرار مصاحبه ای با جیسون کنی بگذارد و حتی در این باره که چه سوالات قانونی می تواند از ایشان بپرسد تلفن تماس وکیل من را هم گرفته است.
    این تمام کارهایی بود که در این 1 ماه انجام دادم.

    • امیر said,

      سپتامبر 19, 2011 در 10:15 ب.ظ.

      خیلی ممنون محمد عزیز بابت به اشتراک گذاری این پاسخ.
      امیدوارم که نتیجه مطلوب و خوبی بگیرید و سال ۲۰۱۲ هم که دیگه نزدیک هست.
      به اعتقاد من ضمن ارسال یک ایمیل تشکر بابت پیگیری ایشان ، اعلام فرمایید که امیدوارید دیگر بار شاهد بدقولی های اداره مهاجرت نباشید و از نتایج امر ایشان را مطلع خواهید کرد.
      خوش باشی

  27. amir gh said,

    سپتامبر 24, 2011 در 2:53 ب.ظ.

    سلام امیر عزیز
    FILE # من ماله FEB 2010 هستش 3 ماه دیگم آیلتسم اعتبار داره ولی اصلشو دادم دفعه قبل و به عنوان WELDER اقدام کردم به نظرت اقدام کنم از فدرال واقعا رمقی برام نمونده لطفا راهنماییم کن
    با تشکر

    • امیر said,

      سپتامبر 25, 2011 در 10:55 ق.ظ.

      امیر جان پرونده شما فعلا بلوکه شده است و این احتمال هست که دوباره راه اندازی بشه ، اما زمان آن مشخص نیست. به اعتقاد من و با عنایت به اینکه اگر همچنان شرایط مثل الان باقی بماند ، اگر برایت امکان هست میتونی دوباره اقدام کنی.
      خوش باشی

  28. persian said,

    سپتامبر 25, 2011 در 4:09 ق.ظ.

    salam agha amir bad hodode 2 sal dobare omadam inja fek nemikardam hanozam mashghole neveshtan bashid khoshhalam ke hanozam darid be hamvatanaton komak mikonid va khaste nashodid vaghean khaste nabashid darid

    ma belakhare madrake elltesemon amade shod hala ba vezarat behdasht moshkel darim ke madram foghe lisanse hamsaramo azad nemikone bekhatere hamin ye zare moradad shodim ke hala az tarighe qebec eghdam konim ya federal madrak hamsare ma foghe lisasnce olome azmayeshgahi hast ke albate felan lisancesh azade:(
    ba tavajoh be sharayete ma shoma chi pishnahad mikonid zaban faransamon sefre elts7 va 14 emteyaz az zaban to sisteme federal kasb mikonim mamnoon misham rahnayi konid

    • امیر said,

      سپتامبر 25, 2011 در 11:00 ق.ظ.

      ممنونم دوست عزیز و بازگشت شما رو تبریک میگم. قبل از آن ۲ مساله:
      ۱- لطفا حتی الامکان فارسی بنویسید.
      ۲- در بخش صفحه ها ، پست هایی هست تحت عنوان «مهاجرت به کانادا» ، لطفا مطالب غیر مرتبط به پست را در آنجا قید فرمایید.

      در حال حاضر ، فدرال خیلی سریع داره کار میکنه ، یعنی قانون بعد از ۲۶ جون ۲۰۱۰. اگر شرایطش رو دارید ، میتونید اپلای کنید و من از با قوانین کبک هیچ آشنایی ندارم.
      خوش باشی

  29. persian said,

    سپتامبر 25, 2011 در 11:25 ب.ظ.

    mamnoon az javabet paydar bashi doste aziz

    • امیر said,

      سپتامبر 26, 2011 در 5:49 ب.ظ.

      شما هم موفق باشید.
      خوش باشی

  30. سان said,

    اکتبر 4, 2011 در 6:45 ب.ظ.

    سلام امیر عزیز
    ممنون از این همه وقت و انرژی که برای کمک به متقاضی های مهاجرت اختصاص میدی. من جزو لیست 38 رشته ای هستم و فایل نامبر دومم هم 16 نوامبر 2009 هست و فعلاً هم هیچ خبری نیست. اما همسر من سال قبل برای ادامه تحصیل در یکی از دانشگاههای کانادا اقدام کرد و خوشبختانه پذیرش گرفت و من هم به عنوان همراه ایشون تحت کتگوری ویزیتور موفق شدم ویزا بگیرم و الان 20 روز میشه که در کانادا هستیم. شاید این روش هم راه حل بدی برای تسریع در ورود به کانادا نباشه. در خود فرودگاه محل فرود هم به من مجوز کار دادند. یعنی خودم درخواست کردم و 175 دلار گرفتند و مجوز کار صادر شد. اما حالا یک سوال هم از شما دارم. آیا راهی وجود داره که با توجه به حضور من در خاک کانادا بتونم برای سریع تر شدن بررسی پرونده مهاجرتیم انجام بدم؟ نمیدونم. مثلا درخواست انتقال پرونده از دفتر دمشق به یه جای دیگه و یا هر نوع راه حل دیگه؟ مرسی از لطفت.

    • امیر said,

      اکتبر 4, 2011 در 11:49 ب.ظ.

      ممنونم احسان جان ، بله ، گزینه دانشجوئی سریع ترین راه هست که اغلب مشاورین محترم !!! بخاطر داشتن یک پرونده مهاجرتی ، توصیه نمیکنند که خلاف محض هست.
      متاسفانه راهی وجود نداره. شما باید حداقل یکسال اقامت داشته باشید تا بعد درخواست ارسال به ویزا آفیس بوفالو رو بکنید.
      اما میشه این ویزا را به ویزا کار تبدیل کرد ، سخت هست اما نشد نداره.
      خوش باشی

  31. Venus said,

    اکتبر 4, 2011 در 11:52 ب.ظ.

    سلام امیرجان
    میخواستم ازت خواهش کنم اگر خبری از مصاحبه آقای بهمن کلباسی شد اطلاع بدی. من تقریبا هر روز سایت شما رو چک میکنم. مرسی از اطلاع رسانی و همدلی هات

    • امیر said,

      اکتبر 4, 2011 در 11:56 ب.ظ.

      چشم ونوس جان ، حتما اگر خبری پیدا کردم ، اطلاع میدم.
      خوش باشی

  32. سان said,

    اکتبر 6, 2011 در 9:00 ب.ظ.

    امیر عزیز ممنون از راهنماییت. من با سرچ گوگل فهمیدم که ویزا آفیس بوفالو توی نیویورک واقع شده! آیا این یک قانونه که باید پرونده افرادی مثل من به بوفالو منتقل بشه؟ مثل پرونده های ایران که باید از دمشق اقدام بشه؟
    و نکته بعد با توجه به تجربه شخصی شما و وضعیتی که فعلاً در بررسی لیست 38 رشته ای وجود داره (البته شاید فقط دمشق درب و داغونه! من مطمئن نیستم)، فکر میکنی اصل قضیه یعنی انتقال پرونده واقعاً تاثیری خواهد داشت؟ یا به کل چندان توفیری نمیکنه؟ (البته به قول شما حالا فعلا باید یک سال صبر کنیم تا از حضورمون در کانادا بگذره، تا اون موقع شاید یه خبرایی در دمشق هم بشه).
    مرسی- خوش باشی.

    • امیر said,

      اکتبر 7, 2011 در 9:33 ق.ظ.

      قانون نیست و هست !!!
      همانطور که ساکنین ایران باید به دمشق ارسال کنند ، ساکنان کانادا هم یا باید به بوفالو یا نیویورک و یا سیاتل ارسال کنند. این رو باید با مراجعه به سایت آنها متوجه بشی که شامل حال کدام ویزا آفیس میشوی. ولی احتمالا زیاد همان بوفالو هست.
      بله قطعا تاثیر دارد ، الان فقط دمشق هست که کار رو عملا متوقف کرده و ویزا آفیس های دیگه در حال انجام هستند ، البته به کندی.
      خوش باشی

  33. آلیک said,

    اکتبر 16, 2011 در 9:19 ق.ظ.

    امیر جان من هم کم کم دارم قانع می شم که فایل کبک باز کنم امتیازمون روهم چک کردیم با توجه به رشته همسرم که 12 امتیازی است فقط یک نقطه تاریک داره که اون هم داشتن فایل فدرالمون هست لذا خواهشمندم دقیق به ما بگو آیا وجود فایل فدرال – فایل کبک ما رو دچار مشکل می کنه یا برعکسش یا هیچکدام. البته ببخشید سوالم شبیه سوالهای تستی بود…
    بدرود

    • امیر said,

      اکتبر 16, 2011 در 12:20 ب.ظ.

      الیک جان هیچ محدودیتی برای اینکار وجود ندارد و با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. فقط ، چون مسوولان کبک کمی حساسیت دارند ، قبل از نهائی شدن و مصاحبه کبک ، بهتر هست که فایل فدرال رو کنسل کنید.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

