جدیدترین خبر مهاجرتی

آخرین و جدیدترین خبر مهاجرتی رو میتونید در این لینک ببینید.

با آرزوی خبرهای خوب و شادی بخش برای تمام عزیزان.

خوش باشید

50 دیدگاه

  1. amir gh said,

    اکتبر 7, 2011 در 2:49 ب.ظ.

    ایشالا خوش خبر باشی امیر خان

    • امیر said,

      اکتبر 8, 2011 در 1:37 ق.ظ.

      ممنونم ، امیدوارم که خبرهای خوبی در پیش باشه.
      خوش باشی

  2. nOoshin said,

    اکتبر 7, 2011 در 3:01 ب.ظ.

    حالا ديگه چجوري و كي ميخوان اينكارو كنن الله اعلم. لابد همينكه ما 38 شغله ها رو فرستادن قاطي باقاليا از سياستهاي كم كردن بك لاگشونه!

    • امیر said,

      اکتبر 8, 2011 در 1:38 ق.ظ.

      انشاءالله بهتر از اونی خواهد شد که فکر میکنید.
      خوش باشی

  3. آلیک said,

    اکتبر 8, 2011 در 7:40 ق.ظ.

    امیر جان ما که حقیقت هیچی نفهمیدیم یکروز 38 شغله ها رو به حساب نمیارن می کننشون تو بکلاگ یکروز هم می گن می خوان بک لاگشون رو کم کنن اگر شما فهمیدید به ما هم بگید ممنون می شم واضح نظر خودت رو بگی

    • امیر said,

      اکتبر 10, 2011 در 10:30 ق.ظ.

      داستان این هست که شما بر عکس چیزی که فکر میشه ، جزو فراموش شدگان نیستید.
      خوش باشی

  4. نرگس said,

    اکتبر 8, 2011 در 9:44 ق.ظ.

    امیر خدایی اینا چی میگن چرا واضح حرفشونو نمیزن ؟ این یعنی چی خوب یا بد ؟

    • امیر said,

      اکتبر 10, 2011 در 10:31 ق.ظ.

      یعنی اینکه به یاد شما هستند و انشاءالله سال ۲۰۱۲ سال خوبی برای شما خواهد بود.
      خوش باشی

  5. نرگس said,

    اکتبر 9, 2011 در 8:46 ق.ظ.

    سلام امير خان من يه سوال داشتم من رشتم شيمي 12 امتيازي هست ميخوام از طريق كبك اقام كنم اما هنوز مدركمو نگرفتم ايم ترم فارغ اتحصيلم ميخوام بدونم راهي هست كه بدون مدرك اقدام كنم؟وچه قر احتمال داره رشتم از ليست حذف شه؟چون ميگن ژانويه تغيير ميكنه قوانين كبك مرسي

    • امیر said,

      اکتبر 10, 2011 در 10:32 ق.ظ.

      نرگس جان متاسفانه من هیچ اطلاعی از قوانین کبک ندارم و نمیتونم کمک خوبی باشم.
      خوش باشی

  6. venous said,

    اکتبر 9, 2011 در 11:04 ق.ظ.

    این یعنی چی امیرجان یعنی بالاخره کی بنظرت می خوان برای ما فکری بکنند ؟

    • امیر said,

      اکتبر 10, 2011 در 10:33 ق.ظ.

      امیدوارم که سال ۲۰۱۲ سال تحول در پرونده های ۳۸ شغله باشه.
      خوش باشی

  7. آلیک said,

    اکتبر 10, 2011 در 10:59 ق.ظ.

    امیر خان با این حساب باز هم می کی یک فایل دیگه باز کنیم

    • امیر said,

      اکتبر 11, 2011 در 3:53 ب.ظ.

      هیچ حسابی روش نیست. اگر امکان باز کردن یک فایل دیگه رو دارید ، باز کنید.
      خوش باشی

  8. ahad said,

    اکتبر 10, 2011 در 1:48 ب.ظ.

    ارادت دارم امیر خان
    خوش خبر باشی

    • امیر said,

      اکتبر 11, 2011 در 3:53 ب.ظ.

      لطف داری احد جان
      الان کجایی؟
      خوش باشی

      • ahad said,

        اکتبر 12, 2011 در 3:38 ق.ظ.

        ایرانم و منتظر ویزا که بیام کانادا . امیدوارم به زودی ببینمتون راستی امیر هفته پیش برگشت ونکور

      • امیر said,

        اکتبر 13, 2011 در 12:22 ق.ظ.

        انشاءالله که بزودی ببینمت احد جان
        خوش باشی

  9. nOoshin said,

    اکتبر 10, 2011 در 3:13 ب.ظ.

    آخه آقا امير اين كجاش همچين حرفي گفته؟ آخه اينكه اشاره اي به 38تايي ها نكرده

    • امیر said,

      اکتبر 11, 2011 در 3:56 ب.ظ.

      به بک لاگ اشاره کرده ، و لیست مشاغل ۳۸ تائی هم شامل اینها میشه.
      خوش باشی

  10. banafsheh said,

    اکتبر 11, 2011 در 6:04 ق.ظ.

    سلام امیر خان
    اگه براتون مقدوره خواهشا یه کپی از وبلاگتون رو ،به یه آدرسی ببریدکه فیلتر نباشه.
    من واقعا دوست دارم به وبلاگتون سر بزنم اما متاسفانه چون ووردپرس فیلتر هست و
    وی پی ان ام از کار افتاده نمی تونم و واقعا سخته.
    ممنون

    • امیر said,

      اکتبر 11, 2011 در 3:58 ب.ظ.

      بنفشه جان ، تا به الان چندین بار جابجا شدم. کار راحتی نیست. اگر شد ، باز هم چشم.
      خوش باشی

      • banafsheh said,

        اکتبر 12, 2011 در 9:26 ق.ظ.

        چشمتون بی بلا.
        دستتون درد نکنه.

      • امیر said,

        اکتبر 13, 2011 در 12:23 ق.ظ.

        خواهش میکنم.
        خوش باشی

  11. cdbmc100 said,

    اکتبر 12, 2011 در 2:09 ق.ظ.

    امیر خان ضمن تشکر از اطلاع رسانی های خیلی خوبتون چیزی که من فهمیدم از بک لاگ شامل ماها نمیشه بک لاگو به اونایی که توی قبل از 2008 هستن ازلاق میشه و ما جزو inventory هستیم ولی متاسفانه 29 شغله ها به پرونده های ماها ارجهیت پیدا کردن.

    • امیر said,

      اکتبر 13, 2011 در 12:16 ق.ظ.

      بله ، از اینکه ۲۹ شغله ها در اولویت هستند ، شک نداشته باشید. اما پرونده ۳۸ شغله ها جزو بک لاگ محسوب میشه و قرار هست که یک فکری برای این بک لاگ بکنند.
      خوش باشی

  12. cdbmc100 said,

    اکتبر 12, 2011 در 2:14 ق.ظ.

    اگه به قسمت CIC Permanent Resident Applicants Awaiting a Decision اگه به لینک زیر نگاه کنید متوجه میشید که ما جزو working inventory به همراه 29 شغله ها محسوب میشیم و وااقاعاً این یعنی بلا تکلیفی از طرفی می خوان بک لاگو کم کنن و از طرفی 29 شغله ها تو توی اولویت هستن http://www.cic.gc.ca/english/resources/statistics/data-release/2011-Q2/index.asp لطفاً تحلیل و نظرتونو بگین

    • امیر said,

      اکتبر 13, 2011 در 12:22 ق.ظ.

      دوست عزیز ، Inventory معنی بدی نمیده. معنی انبار نیست ، یک موقع اشتباه نکنید.
      من باز هم معتقد هستم که کارهایی خوب بر روی پرونده های شما انجام خواهد شد.
      خوش باشی

  13. kmahyar said,

    اکتبر 14, 2011 در 12:50 ق.ظ.

    سلامممممممممممممم :
    چطوری امیر جان ؟ خوبی ؟ خوشی ؟ امیدوارم که هم سلامت باشید و هم خوب و خوش
    می خواستم عرض ادبی کنم
    مراقب خودت باش

    بخوشی

    • امیر said,

      اکتبر 14, 2011 در 9:09 ق.ظ.

      ممنونم از لطفت مهیار جان. به لطف شما بد نیستم و امیدوارم که شما هم شاد و سلامت باشید.
      خوش باشی

  14. saba said,

    اکتبر 14, 2011 در 11:39 ق.ظ.

    سلام امیرخان
    یک سوال خیلی مهم دارم ازتون
    من میخوام وکیلم رو عزل کنم ولی وکیل فایل نامبر من رو نداده. باید چکار کنم؟ اگر به اداره مهاجرت ایمیل بزنم (بدون داشتن فایل نامبر) آیا جوابم رو میدهند؟ میتونم درخواست ارسال مجدد فایل نامبر رو بدم؟ میتونم درخواست بدم که بعد از این با خودم مستقیماً مکاتبه کنند و من دیگه وکیلی ندارم؟ اگه پاسخ مثبت هست لطفا آدرس ایمیلی که باید باهاشون مکاتبه کنم و اطلاعاتی که در مورد فایلم باید بدم رو اعلام کنید. امیدم به شماست آقا امیر خواهش میکنم راهنمایی کنید.

    • امیر said,

      اکتبر 15, 2011 در 6:14 ب.ظ.

      چطور فایل نامبر رو شما ندارید؟؟!!!
      بهترین راه این هست که با زبون خوش از خودش بگیرید و اگر باز هم سماجت کرد ، تهدید به شکایت کنید.
      سفارت بدون فایل نامبر هیچ پاسخی به شما نمیدهد.
      خوش باشی

      • saba said,

        اکتبر 16, 2011 در 10:32 ق.ظ.

        بله امیر آقا. میگه اگه فایل نامبر رو میخوای باید با ما تسویه حساب کنی و کل پول حق الوکاله رو بپردازی. در صورتیکه هنوز شرایط قرارداد محقق نشده و هیچ پیشرفتی در پرونده هم حاصل نشده. اگر من بخوام با این شرایط شکایت هم کنم چطوری باید اینکارو انجام بدم. یک نفر میگفت با دادن اسم و مشخصات و شماره گذرنامه میتونید درخواست بدید که دوباره نامه فایل نامبر رو براتون بفرستند. آیا این امکان پذیر هست؟

      • امیر said,

        اکتبر 16, 2011 در 12:27 ب.ظ.

        به هیچ عنوان پول اضافی بهش ندید ، از کجا معلوم که اصلا برای شما اپلای کرده؟!!!!!!
        ایشان موظف هست که فایل نامبر را به شما دهد و این خلاف قانون هست و میشه باهاش برخورد کرد.
        من تا به الان نشنیدم که با مشخصات به کسی فایل نامبر بدهند. حالا میتونید امتحان کنید ، ضرر نداره.
        مشخصات کامل این شازده رو به انجمن مشاورین مهاجرت کانادا اعلام کنید ، خودشون حالش رو جا میارن!!!
        خوش باشی

  15. Houman said,

    اکتبر 14, 2011 در 1:57 ب.ظ.

    ممنون امیر جان

    • امیر said,

      اکتبر 15, 2011 در 6:14 ب.ظ.

      خواهش میکنم هومن جان
      خوش باشی

  16. زویا said,

    اکتبر 15, 2011 در 7:43 ق.ظ.

    مخلص امیر خان گل گلاب
    عرض ادب و احترام
    بنده یه باقالی کهنه از ته کیسه باقالیها هستم
    هاهاهاهاهاه
    خوبی امیر خان

    • امیر said,

      اکتبر 15, 2011 در 6:15 ب.ظ.

      لطف داری زویا جان. انشاءالله که همه چیز بر وفق مراد خواهد شد.
      خوش باشی

  17. sanaz said,

    اکتبر 16, 2011 در 9:38 ق.ظ.

    سلام امیر جون
    نظر شما در مورد شکایت به دادگاه چی هست؟ وکیلها که امضا جمع می کنند آیا امضا بکنیم وپول بدیم؟ و یه سوال دیگه اینکه من می خواستم از کبک هم اقدام کنم ولی وکیلم می گه چون داداشت تورنتو هست رد می کنند چون می گن شما نمی خواهید کبک زندگی کنید؟ و یه سوال دیگه اگه کسی پیش دندان پزشک کار کنه سابقه کار داشته باشه آیا مدرک هم می خواد؟ مرسی از راهنمایتون

    • امیر said,

      اکتبر 16, 2011 در 12:23 ب.ظ.

      من با شیوه ای که این حضرات راه انداخته اند و دکان جدید جهت تخلیه جیب شما و پر کردن جیب خودشان را دارند ، مخالفم.
      حالا اگر برادر شما ساکن استرالیا بود ، اون موقع شما رو رد میکردند که قرار هست که برید استرالیا ؟؟؟!!! حرف مفت زده و اصلا ربطی نداره.
      بالاخره این تیپ کارها ، نیاز به تخصص داره و نیاز هست که مدرکی نشان دهید.
      خوش باشی

  18. Venus said,

    اکتبر 18, 2011 در 4:38 ق.ظ.

    سلام امیر جان
    بتازگی وکیل ما هم خواسته از غافله عقب نمونه و یه اعتراض از طرف موکلین فدرالی ترتیب بده. حالا دوباره چقدر میخواد ازمون پول بگیره هنوز نمیدونم. نظر شما چیه ؟
    ممنون

    • امیر said,

      اکتبر 19, 2011 در 11:50 ب.ظ.

      دیدن پول خوبی توش هست ، همه اسب ها رو زین کردند !!! ملت هم که خوب پول میدن ، پس دیگه مشکل کجاست؟؟؟!!!
      خوش باشی

  19. مژده said,

    اکتبر 19, 2011 در 9:35 ق.ظ.

    سلام امير جان…. ممنون از خبر خوبي كه دادي… اميدوارم بعد اينهمه انتظار بالاخره شرايط در سال 2012 براي پرونده هاي 38 شغله بهتر بشه… شاد شاد باشي

    • امیر said,

      اکتبر 19, 2011 در 11:56 ب.ظ.

      ممنونم از لطفت مژده جان. انشاءالله که همه خوش خبر باشند.
      خوش باشی

  20. وحيده said,

    اکتبر 21, 2011 در 4:58 ق.ظ.

    سلام امير خان يه سوال اگه به وكيلمون بگيم كه نه ما نميخواهيم شكايت كنيم ايشون كه كاري نميتونن بكنن كه روند كارمون بيشتر از اين طولاني بشه به اصلاح لج كنه باهامون ؟؟؟؟؟

    • امیر said,

      اکتبر 21, 2011 در 3:42 ب.ظ.

      کاری که نمیتونند بکنند ، اما ممکنه از اینی که هستند ، بیخیال تر بشن !!!
      خوش باشی

  21. فريد said,

    اکتبر 22, 2011 در 12:12 ق.ظ.

    با سلام
    امير جان بعد از آنكه من ماه قبل يك نامه براي وزير كني نوشتم اين نامه ديروز پاسخي داشت البته از دفتر وزير نه خودش كه فرمتش تقريبا با نامه هاي پاسخي ساير دوستان يكي بود و در ابتداي آن نوشته شده بود كه مطمئن باشيد بزودي از طريق سفارت با شما تماس مي گيرند بعد كه وضعيت خودم رو در سيستم چك كردم ديدم in process شدم يعني يك قدم به جلو .
    حالا فكر ميكني اميدي هست آخه بعد از اينكه گفته بزودي با شما در رابطه با تكميل اطلاعات تماس ميگيرند دوباره گفته كه تعداد شركت كننده زياد بوده و صف هست وانصاف نيست ملت را در صف جابجا بكنند و غيرو.
    گفتم حالا كه تغييري حاصل شده دوستان هم مطلع باشند شايد فرجي شد.
    موفق باشي

    • امیر said,

      اکتبر 23, 2011 در 10:53 ق.ظ.

      فرید جان این پراسس شدن شما بدلیل مکاتبه با آنها بوده است. من شخصا امیدوارم که از ابتدای سال ۲۰۱۲ ، شرایط برای دوستان ۳۸ شغله کاملا مساعد شود.
      خوش باشی

  22. نوشین said,

    اکتبر 23, 2011 در 2:33 ب.ظ.

    سلام من جولای 2009 فایل نامبر دومم را گرفتم و به طور کلی ناامید شدم چون گفتن یک چهار سالی طول میکشه و با شوهرم تصمیم گرفتیم بریم مالزی یعنی میگید امیدی هست امسال جوابی بدند؟

    • امیر said,

      اکتبر 25, 2011 در 11:42 ب.ظ.

      من امیدوارم نوشین جان اما شما برنامه های خودتان را دنبال کنید.
      خوش باشی


پاسخی بگذارید

