منتظران ، انتظار داره سر میاد !!!

دقیقا ۶ روز هست که نمیدونم چی‌ شده که اصلا در طول روز نمی تونم به اینترنت وصل بشم. یعنی‌ وصل میشم اما شبکه وجود نداره. دیروز لپ‌تاپ بدست رفتم تو محوطه و دیدم درست شد !!!! خیلی‌ هم عالی‌ شد و از روز اولش هم بهتر. ظاهراً در موقعیتی که من هستم ، امواج مزاحم اومده و من را داره کلافه میکنه !!! از چند جا پرسیدم همه اظهار بی‌ اطلأعی میکردند. دنبال تنظیم شکایت هستم تا ارگان مربوطه بیاد بررسی‌ کنه ، ببینه امواج از کجاست !!! حالا این‌ها را چرا گفتم؟ ممکن هست تا مدتی‌ جواب کامنت‌ها یا ایمیل ها را مجبور شوم دیر بدهم. من عملا روزی بیشتر از ۱۶ ساعت کانکت هستم ولی‌ نیم ساعت بیشتر نتونستم استفاده کنم. از اخبار هم کمی‌ دور افتادم که دنبال راه گریز هستم.
حالا خبر چی‌ هست؟!!!
یک خبری دریافت کردم که البته منبع موثق نداره و با سند نمیتونم بنویسم ، ولی‌ چون خبر امیدوار کننده‌ای هست ، گفتم شما دوستان هم بدونید.
از روز دوشنبه که اول مارچ باشه ، به بررسی‌ پرونده‌ها سرعت داده میشه و در چند روز آینده تکلیف خیلی‌ از پرونده‌ها روشن خواهد شد.
البته چند وقت پیش هم خبری دریافت کردم که خیلی‌ جالب نبود و چون بد بود ، خواستم به دنبال اصل خبر بگردم که از کدام منبع هست و آیا موثق هست یا نه که متاسفانه نتونستم پیدا کنم و از انتشارش منصرف شدم ، چون بیشتر شاید باعث استرس میشد. فقط در یک جمله بگم که ، از ارائه مدارک صوری و ساختگی شدیدا پرهیز کنید و‌ یا تمام جوانب را بسنجید !!!
امیدوارم خبر خوب را که دریافت کردم ، درست باشه و در چند روز آینده خبر‌های خوبی‌ از دوستان دریافت کنم.

خوش باشید

پی‌ نوشت:
اومدم بیرون تو هوای آزاد دارم این پست را می‌گذارم و کامنت‌ها را پاسخ میدم. خدا وکیلی خیلی‌ سرده !!!

51 دیدگاه

  1. بهراد said,

    فوریه 27, 2010 در 11:50 ب.ظ.

    ببین برای درست شدن وایرلست برو توی تنظیمات روترت و کانال فرکانسی وای فای رو عوض کن. معمولاً 12 یا 13 کانال داره که یکی دو بار عوض کنی یک کانالی را پیدا خواهی کرد که همسایه ها از اون استفاده نکرده باشند.

    این خبری که گفتی مربوط به لندنه یا جاهای دیگر؟

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:17 ق.ظ.

      ممنونم بهراد جان. من از وایرلس استفاده نمیکنم. موبایل برادبند دارم از 3.
      این خبر سراسری هست ولی‌ دفعه اول از دفتر بوفالو شنیدم.
      خوش باشی‌

  2. فريد said,

    فوریه 28, 2010 در 5:12 ق.ظ.

    امير خان سلام
    خوش خبر باشي، تشكر كه در هواي سرد هم بياد همه هستي راستش منابع خبري ما فقط شماها هستيد و منكه هر روز وب سايت شما رو بازديد مي كنم . پارسال در همين روزها به تعداد زيادي پرونده رسيدگي شد و يكي از دوستان من هم راهي شد .اميوارم امسال نوبت ما باشد و عيدي خود را بگيريم . براي شما هم آرزوي موفقيت دارم

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:25 ق.ظ.

      انشاالله فرید جان. خیلی‌‌ها منتظر کریسمس گیفت بودند ، حالا نشد عیدی نوروز خواهید گرفت.
      خوش باشی‌

  3. مژده said,

    فوریه 28, 2010 در 5:43 ق.ظ.

    امير عزيز ممنون كه به فكر ما هستي و اينقدر اميدوارمون مي كني… انشالله كه مثل هميشه اين خبرت هم درسته درسته… الهي هميشه شاد و سالم باشي

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:29 ق.ظ.

      امیدوارم مژده جان. اگر واقعا همان جور باشه که من شنیدم ، سرعت کار بر میگرده به دقیقا یکسال پیش.
      خوش باشی‌

  4. صبا said,

    فوریه 28, 2010 در 5:44 ق.ظ.

    امیرخان ممنون که با این سختی بازهم به ما جواب میدی. امیدوارم خبرت درست باشه ما که به شدت منتظریم. البته خبر بدت هم یه کم ترسناک بود چون برای همسرم که البته main applicant نیست بعضی از تاریخها رو تغییر دادیم. مثلاً اگه تا شهریور 82 یه جا کار می کرده گواهیشو تا بهمن 82 گرفتیم. نمی دونم واقعاً اینم مهمه یا نه. آخه تو شرکتهای ایران که هیچی درست و حسابی ثبت نمیشه می ترسم چون تاریخش کمی فرق داره و مربوط به گذشته هم هست اگه زنگ بزنن بپرسن بگن اینجا کار نمی کرده!!!
    راستی من یه سوال دارم. ما می خوایم از طریق صرافی برای یکی از فامیلها تو کانادا پول واریز کنیم. اگه ریال بدیم به صراف پول بیشتری به فامیلمون می رسه یا اگه دلار بدیم؟ اصلاً فرقی می کنه؟ می خوایم یه وقت پوله تا به دستشون می رسه کم نشه…
    ممنون

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:36 ق.ظ.

      صبا جان تواریخ شخص همراه خیلی‌ مهم نیست. اما باز هم هماهنگ کنید با اون شرکت تا در جریان باشند.
      اگر دلار بدید کارمزدی که ازتون میگیره کمتر میشه اما اگر می‌خواهید دقیقا مبلغ مشخصی‌ به دست طرفتان برسه ، با صرافی هماهنگی‌ کنید تا دقیقا بدونید که چه مقدار دلار باید بدهید.
      خوش باشی‌

      • صبا said,

        فوریه 28, 2010 در 2:13 ب.ظ.

        ممنون از لطفت امیر خان

      • امیر said,

        فوریه 28, 2010 در 7:54 ب.ظ.

        خواهش میکنم.
        خوش باشی

  5. متين said,

    فوریه 28, 2010 در 5:48 ق.ظ.

    دوست عزيز

    با سلام

    ممنون از زحمات كه مي كشي ولي من نسبت به كارت انتقاد دارم.اين نحوه اعلام خبر بيشتر به شايعات دامن ميزنه مسلما شما هم با من موافقي كه منابع خبري شما يا ازشون از دوستان نام برده ميشه يا اينكه هنوز اصل خبر و منبعش مشخص نشده و اين يعني شايعه و شايعه باعث تشويش و استرس ميشه. دوست عزيز براي افرادي كه زندگشيون رو گذاشتن تو اين راه اينطوري خبر رساني كردن خيلي آزار دهنده هست. خواهش ميكنم تجديد نظر بفرمائيد

    با تشكر

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:44 ق.ظ.

      بله متین جان حق کاملا با شماست و من هم تا به الان علیرغم اینکه چند وقتی‌ میشه که این خبر را دارم ، اما هیچ چی‌ نگفتم تا باعث استرس مضاعف نشه. ولی‌ وقتی‌ میبینم بعد از مدیکال طرف را برای مصاحبه دعوت کردند ، این مساله کاملا غیر عادی هست و شک بر انگیز. وظیفه خودم میدونم که بگم تا بقیه هم در جریان باشند.
      ولی‌ دوست عزیز شایعه خبری هست که صحت نداشته باشه ، ولی‌ این صحت داره و از چندین منبع مختلف در کشور‌های مختلف شنیدم ، اما مدرک مستند نتونستم پیدا کنم و فقط مشکل اینجاست.
      خوش باشی‌

  6. تیتی said,

    فوریه 28, 2010 در 6:13 ق.ظ.

    ایشاالله که به زودی همه مون خبرهای خوشی بشنویم.
    دست شما هم درد نکنه که اینقدر زحمت میکشین

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:47 ق.ظ.

      انشاالله تیتی جان خبر‌های خوب در چند روز آینده دریافت خواهید کرد.
      خوش باشی‌

  7. باران said,

    فوریه 28, 2010 در 6:27 ق.ظ.

    سلام امیرجان !! از دست این امواج مزاحم !!! من نمیدونستم که با اینترنت مشکل داری !! مگه اونجا چه جوریه؟؟؟؟ راستی مواظب باش که سرما نخوری!! راستی باز هم برای این پستت نمیتونم کامنت بگذارم… (آیکون ناراحت)

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:51 ق.ظ.

      اره این امواج پدر من را در آورده. امروز چون یکشنبه هست بدک نیست !!! در مورد آن کامنت دیگرت هم ، اره دیدم و مطمئن بودم ، ولی‌ بد که نیست هست؟
      تو هم مواظب خودت باش.
      خوش باشی‌

  8. علی said,

    فوریه 28, 2010 در 6:29 ق.ظ.

    سلام
    ما بالاخره نتیجه caips گرفتیم. یک سوال از دوستان دارم آیا نتایج آپدیت شما در caips منعکس شده بود و یا همان پارامترهای اولیه (در موقع تشکیل پرونده) وجود داشتند؟ یک سوال دیگه نوشته:
    Total: 72 points. Approved on Selection. File pending
    Stage B
    meds
    funds
    RPRF
    کسی میدونه اون Stage B یعنی چی؟

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:59 ق.ظ.

      اگر اجازه بدی دوستان دیگه جواب بدهند ، من تجربه ام زیاد نیست در این مورد.
      خوش باشی‌

  9. رامین said,

    فوریه 28, 2010 در 6:48 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز
    میشه در مورد خبر بده بیشتر توضیح بدید!!!!

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 12:07 ب.ظ.

      حتما رامین جان. من اصلا قصد نداشتم اسباب نگرانی دوستان را فراهم کنم. حالا مجبورم برای روشن شدن مطلب یک پست جداگانه به این امر اختصاص بدهم.
      خوش باشی‌

  10. فوریه 28, 2010 در 7:27 ق.ظ.

    سلام. ممنون از خبر خوبت. امیدوارم که حقیقت داشته باشه و ما منتظران بیچاره 🙂 قبل از نوروز خبرای خوبی بهمون برسه.

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 12:09 ب.ظ.

      انشاالله همینجور خواهد شد.
      خوش باشی‌

  11. jamal said,

    فوریه 28, 2010 در 7:30 ق.ظ.

    salam,amir jan man 1 april ke avalin madareko ferestadam va 18 jully supportive document ro ferestadam hanozhata in proceess nashod vali 2 ta az dostam vizashonam gereftan,be nazaret chera inghadr kare man kond pish mire?
    dar morede matlabi ke gofty motmaen nisty manzoret az inke motmaen bashid madareke sakhtegi ro mifrestyd chie?
    yani on ha jadidan che jory chek mikonand chon ghablan ham momken bod zang bezanad va soal konand ay alan jore dige inkaro mikonand?
    in karo aya jadidan mikoanad?
    mer30 az rahnamayeet

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 12:21 ب.ظ.

      جمال جان عوامل زیادی تاثیر داره ، یکی‌ این خبری هست که من گرفتم ، کشور محل اقامتت ، تعداد سفر‌های خارجی‌ که رفتی‌ ، آیا شرایط دوستانت در این زمینه ها با شما یکسان هست؟
      جدیدا میخواهند سفت و سخت تر بگیرند. توضیح خواهم داد.
      خوش باشی‌

  12. دوستدار ونکوور said,

    فوریه 28, 2010 در 7:34 ق.ظ.

    بسیار بسیار ممنون دوست عزیز
    همواره سلامت و شاد و موفق باشی

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 12:26 ب.ظ.

      اختیار دارید. انشاالله واقعا همان چیزی باشه که فکر می‌کنم.
      خوش باشی‌

  13. فوریه 28, 2010 در 8:35 ق.ظ.

    امیر جون ممنون از خبر خوشت:) در ضمن داره خبر میاد که دوستانی که در آگوست فایل نامبر از دمشق گرفتن و پندینگ شدن ، پرونده هاشون به جریان افتاده!! آآآآآآآآآآآآآآآخ جون! یعنی ممکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 😉

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 12:35 ب.ظ.

      اره رعنا جان. از فردا انشاالله سرعت بیشتری پیدا میکنه و نوبتی هم باشه ، نوبت شماست.
      خوش باشی‌

      • صبا said,

        فوریه 28, 2010 در 2:21 ب.ظ.

        پس من چیییییی؟!! 😦

      • امیر said,

        فوریه 28, 2010 در 7:56 ب.ظ.

        صبا جان فکر میکنم تو با رعنا نوبتتان یکیست.
        خوش باشی

      • صبا said,

        مارس 2, 2010 در 5:34 ق.ظ.

        وای امیدوارم همینطور باشه… من کم کم دارم افسرده میشم…

      • امیر said,

        مارس 2, 2010 در 8:43 ق.ظ.

        صبا جان از آخرین پستت معلومه که زیاد حال خوشی‌ نداری ، باید بیشتر صبور بود. مطمئن باش که همه چیز درست خواهد شد خیلی‌ زود.
        خوش باشی‌

  14. ونوس said,

    فوریه 28, 2010 در 10:42 ق.ظ.

    +خصوصي
    …………………………

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 12:43 ب.ظ.

      ونوس جان هیچ راهی‌ نداری تا زمانی‌ که خبری از یکی‌ از آنها بشود.
      خوش باشی‌

  15. mahya said,

    فوریه 28, 2010 در 12:08 ب.ظ.

    سلام امیدوارم خوب و خوش باشید
    من از طریق آلبرتا اقدام کردم و قبول شدم و 3 ماه پیش مدارکم را به سوریه فرستادم ولی وقتی ایمیل زدم که فایل نامبرم چرا نمیاد جواب دادند که از شما هیچ چیزی ما دریافت نکردیم! البته من با دی اچ ال فرستادم و مطمئنم که رسیده آیا ممکنه مدارکم گم شده باشه . مرسی

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 12:52 ب.ظ.

      نه ماهیا جان امکان گم شدن مدارک نیست. یک ایمیل دیگر بزن به آنها و شماره ترک بسته پستی و شخصی‌ که تحویل گرفته را به آنها اطلاع بده.
      خوش باشی‌

  16. sara said,

    فوریه 28, 2010 در 2:40 ب.ظ.

    salam.ba tamam e vojodam doa mikonam ke harche zoodtar kare hame dorost beshe va az entezar dar biain,ke in entezar kheili kheili bade

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 7:57 ب.ظ.

      انشاالله.
      خوش باشی

  17. فرهاد said,

    فوریه 28, 2010 در 3:49 ب.ظ.

    سلام امير جان- فقط اشاره ميكنم كه سوري غلط است و صوري درست است مشتق از صورت و به معناي ظاهري،غير واقعي،جعلي.سوري يعني اهل سوريه كه با توجه به اينكه سوريه هم نقش مهمي ذر پرونده مهاجرت هموطنان ايراني دارد اين اشتباه كوچك خالي از لطف نبود و به نوعي ايهام داشت.با سپاس از شما

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 8:14 ب.ظ.

      ممنونم فرهاد جان از گوشزدت. حقیقتش من از نرم افزار فارسی ساز استفاده می‌کنم و علیرغم اینکه چندین بار متن را میخونم اما باز هم بعضی‌ موقع‌ها از دستم در میره. درستش کردم.
      خوش باشی‌

  18. sara said,

    فوریه 28, 2010 در 8:22 ب.ظ.

    سلام امیر جان.ما باز دوباره باید صبر کنیم تا ببینیم آیا دمشق با ما تماس می گیره یا نه؟

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:01 ب.ظ.

      سارا جان من احتمال میدم که این هفته یا هفته دیگه ، وضعیت پرونده ات از حالت Decision Made تغییر کنه. بعد از آن انشاالله دمشق با تو تماس خواهد گرفت.
      خوش باشی‌

    • امیر said,

      فوریه 28, 2010 در 11:21 ب.ظ.

      سارا جان من احتمال میدم که این هفته یا هفته دیگه ، وضعیت پرونده ات از حالت Decision Made تغییر کنه. بعد از آن انشاالله دمشق با تو تماس خواهد گرفت..
      خوش باشی‌

  19. reza said,

    فوریه 28, 2010 در 11:25 ب.ظ.

    سلام
    راستی من نگرانم!! چون فایل نامبرمو(با فرض اینکه مال همون اصلیه باشه) کتبا» دریافت نکردم و با ایمیل اونهم به طور اتفاقی و غیر مستقیم فهمیدم.ممکنه این فایل نامبر چیزی غیر از همون فایل نامبر دمشق باشه؟

    • امیر said,

      مارس 1, 2010 در 12:26 ق.ظ.

      نه رضا جان فایل نامبری که دریافت کردی همان فایل نامبر اصلی‌ هست.
      خوش باشی‌

  20. sara said,

    مارس 1, 2010 در 9:54 ق.ظ.

    سلام.این طور که می گی سخت گیرس می کنن ما ردیم هیچامیدی نیست الکی دل نبندم بهتره کاش زود وضعما رو معلوم کنن. ایران همه جا شلوغه همه دارن واسه عید آماده می شن ایران نمی یاین شما؟

    • امیر said,

      مارس 1, 2010 در 10:09 ق.ظ.

      باز دوباره زدی صحرای کربلا؟ بابا جان کی‌ گفته که ردی ، مگر مشکلی‌ داری. این همه صبر کردی ، باز هم صبر کن.
      ما که فعلا برنامه برای ایران نداریم ، اما دوست داشتم عید را ایران می بودم.
      خوش باشی‌

  21. آرش said,

    مارس 4, 2010 در 7:17 ق.ظ.

    امیر عزیز سلام
    با تشکر از همه زحمات و اطلاعاتی که فراهم میکنید.من مدارکم رو اواسط دسامبر به وکیلم فرستادم و اون هم اوخر همان ماه به سوریه ارسال کرد مهلت ارسال مدارک هم تا 4 ژانویه بود.منتها چون خارج از ایران هستم و گواهی سو پیشینه 4 ماه طول میکشه که آماده بشه من فقط گواهی سو پیشینه امارات رو دادم و طی نامه ای هم به سفارت کانادا توضیح دادیم که گواهی از ایران دیرتر میرسه که بالاخره اواسط ّفوریه فرستادم.البته فایل نامبرم هفته اول فوریه اومد.
    حالا سوال من اینه که چرا فایل نامبر من اینقدر دیر اومد و به نظرتون مهلت 6 تا 12 ماه بررسی در دمشق از اواخر دسامبر که من مدارک رو فرستادم شروع میشه یا از زمانی که فایل نامبر رو گرفتم.
    با تشکر و به امید موفقیت برای همه دوستان

    • امیر said,

      مارس 4, 2010 در 10:09 ق.ظ.

      ببین آرش جان فایل نامبر دوستی‌ دو روزه آماده بود و مال دوست دیگری ۶ ماه بعد از ارسال مدارک. خیلی‌ نمیشه متوجه علت آن شد و در هر صورت تأثیری روی پروسه ندارد. استارت پروسه شما از زمانی‌ هست که مدارک را سفارت دریافت می‌کند.
      خوش باشی‌

      • آرش said,

        مارس 4, 2010 در 7:03 ب.ظ.

        مرسی امیر جان

      • امیر said,

        مارس 4, 2010 در 10:16 ب.ظ.

        خواهش می‌کنم.
        خوش باشی‌


بیان دیدگاه