مهاجرت به کانادا از طریق استانی

دوستان ، چند وقت پیش یک پستی گذاشته بودم که مربوط بود به خبر جدیدی که وزیر محترم مهاجرت کانادا در ارتباط به مهاجرت از طریق استانی اعلام کرده بودند.
در این بین ، احد عزیز در یکی از کامنتهای خود اعلام کرده بود که برای استان ساسکاچوان اقدام کرده و با توجه به اینکه شاید برای شما هم جالب توجه باشد ، از ایشان خواهش کردم که کارهایی که انجام داده اند و یا خواهند داد را بفرمایند تا شما هم در جریان قرار بگیرید.
ایشان لطف کردند و پاسخ دادند که من هم عینا پاسخ ایشان را عنوان میکنم.
فقط ، در جریان باشید که ایشان برای استان ساسکاچوان اقدام کرده اند و قوانین هر استان ، خاص خودش میباشد و اگر تمایل دارید که برای روش استانی اقدام کنید ، قبل از هر چیز قوانین استان مورد نظر را مطالعه بفرمایید.
مساله بعدی این هست که از ایشان خواهش کردم که پاسخگوی سوالات احتمالی شما عزیزان باشند که ایشان هم با روی باز پذیرفتند. پس کامنتهای این پست ، فقط توسط احد عزیز پاسخ داده میشود. و اما مطلب ایشان:

اولین شرط اینه که حداقل سه سال سابقه مدیریت یا اینکه سه سال سابقه یک بیزنس رو داشته باشی
شرط دوم داشتن دارایی حداقل ۳۰۰۰۰۰ دلار کانادا
شرط سوم تعهد به زندگی در استان
شرط چهارم ارائه بیزنس پلن به استان
شرط پنجم یک سفر چند روزه به استان
شرط ششم پرداخت ۷۵۰۰۰ دلار به استان بعنوان ودیعه و در صورتی که بیزنس فوق رو طی دو سال راه اندازی کردین وجه مورد نظر عودت داده می شه.
من برای استان ساسکاچوان اقدام کردم و انشالله اکتبر میام کانادا واسه همین سفر چند روزه به استان
راستش این تجربه من بود تو این زمینه و امیدوارم مفید باشه و عذر خواهی میکنم بابت دیر جواب دادن چون
چند روزی سر پروژه بودم.

امیر خان سیستم امتیاز دهی استانها با هم متفاوت و بسیار مفصل هست.

خوش باشید